Презентація "Відсотки", 5 клас

Про матеріал

Відсотки - це одна з найскладніших тем математики, і дуже багато учнів не можуть або взагалі не вміють вирішувати задачі на відсотки. А розуміння відсотків і вміння здійснювати відсоткові розрахунки необхідні для кожної людини.

Презентація містить матеріали про історію виникнення відсотків та цікаві задачі з використанням відсотків у житті людини.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відсотки . Застосування у житті .

Номер слайду 2

Відсотки - це одна з найскладніших тем математики, і дуже багато учнів не можуть або взагалі не вміють вирішувати задачі на відсотки. А розуміння відсотків і вміння здійснювати відсоткові розрахунки необхідні для кожної людини.

Номер слайду 3

Слово «відсоток» походить від латинського pro centum, що буквально означає «за сотню» або «зі ста»

Номер слайду 4

Вперше опублікував таблиці для розрахунку відсотків в 1584 році Симон Стевін - інженер з міста Брюгге (Нідерланди)

Номер слайду 5

Задача 1 За перший рік підприємство збільшило випуск продукції на 8%, в наступному році випуск збільшився на 25%. На скільки відсотків зріс випуск продукції в порівнянні з первинною? 1) 1,00 +0,08 = 1,08 (дізналися випуск продукції після першого збільшення) 2) 1,00 +0,25 = 1,25 (дізналися випуск продукції після другого збільшення) 3) 1,08 * 1,25 = 1,35 (це випуск продукції після двох збільшень) 4) 1,35-1,00 = 0,35 (збільшення випуску продукції після двох надбавок) ВІДПОВІДЬ: випуск продукції в порівнянні з початковою виріс на 35%.

Номер слайду 6

Задача 2 Зошит коштує 40 грн. Яку найбільшу кількість таких зошитів можна купити на 650 грн, після зниження на 15%? Нехай: х - на скільки рублів знизилася ціна зошитів. 40 - 100% х = 40 * 0,15 = 6 (грн) х - 15% 1) 40 - 6 = 34 (грн.) став коштувати зошит 2) 650 * 34 = 19 (зошитів) можна купити на 650 грн ВІДПОВІДЬ: 19 зошитів можна купити на 650 грн

Номер слайду 7

Задача 3 Скільки грамів води треба додати до 50г розчину, що містить 8% солі, щоб отримати 5% розчин? Нехай: х - кількість води, яке треба додати (50 + х) - нова кількість розчину 50 * 0,08 - кількість солі у вихідному розчині 0,05 (50 + х) кількість солі в новому розчині Так як кількість солі від додавання не змінилося, то воно однаково в обох розчинах - і у вихідному, і в новому. Отримуємо рівняння: 50 * 0,08 = 0,05 (50 + х) 50 * 8 = 5 * (50 + х) 400 = 250 +5 х -5 Х = -150 х = 30 (р.)

Номер слайду 8

Тож, вивчайте відсотки !!! Вони допоможуть вам в житті !!

ppt
Додав(-ла)
Шевченко Олена
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
5446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку