Перші уроки в п'ятому класі найбільш відповідальні для вчителя: учні дізнаються про вимоги, поставлені до них, що надалі будуть служити їм орієнтиром при роботі в класі і вдома. Діти «вивчають» нас і, відповідаючи на наші питання, часто прагнуть угадати, якого типу відповідь ми хочемо від них почути: або коротко повідомити результат, або намітити план його одержання, або дати кілька способів розв'язання, або придумати найоригінальніший. Тому, якщо ставити перед собою мету організувати діяльність школярів, що сприяє інтелектуальному розвитку, необхідно створити відповідний настрій у класі. Для цього потрібні вправи, спрямовані на прояв ініціативи, сміливості при пошуку рішення.
Тема. Звичайні дроби (творчі завдання). 5 клас
Перші уроки в п’ятому класі найбільш відповідальні для вчителя: учні дізнаються про вимоги, поставлені до них, що надалі будуть служити їм орієнтиром при роботі в класі і вдома. Діти «вивчають» нас і, відповідаючи на наші питання, часто прагнуть угадати, якого типу відповідь ми хочемо від них почути: або коротко повідомити результат, або намітити план його одержання, або дати кілька способів розв’язання, або придумати найоригінальніший. Тому, якщо ставити перед собою мету організувати діяльність школярів, що сприяє інтелектуальному розвитку, необхідно створити відповідний настрій у класі. Для цього потрібні вправи, спрямовані на прояв ініціативи, сміливості при пошуку рішення.
Здавалося б, просте завдання: «Накреслити прямокутник, ширина якого 1 клітинка, довжина 10 клітинок, і заштрихувати його частину». Але скільки простору для творчості!