Майстер-клас допоможе вчителю не тільки досягти поставленої мети уроку,а й виховати при цьому особистість,гідну поваги і шани. Для цього використовуються найрізноманітніші методи навчання, моделі мотивації. Наводяться приклади розминок на уроці з метою мотивації учнів, рефлексія як один із невід`ємних атрибутів сучасного уроку.
Для досягнення мети я поставила перед собою такі завдання:-формувати уявлення про цінність і неповторність людського життя; розвивати розуміння кожною дитиною своєї індивідуальності; показати дітям унікальність кожного учня, . -систематично удосконалювати організаційні вміння;-перед кожним уроком психологічно налаштовувати учнів на роботу , відволікати від попередніх вражень;-постійно виховувати почуття власної гідності,індивідуальності , прагнення до порядку та дисципліни у навчанні,до самоорганізованості.
При цьому використовую моделі:-оптимізуючі («Рада вас бачити. Нас чекає сьогодні незвичайний матеріал…», «Подібнеми вже робили, тому ви з цим завданням легко впораєтесь. Спробуємо закріпити успіх»);-нейтральні ( “Перевірте готовність робочих місць . Налаштуйтеся на серйозну роботу. Нам сьо-годні потрібно буде…”)-гальмівні ( “Ви сьогодні дуже неуважні. Мені це не подобається. Заспокойтеся й пригадайте, що ви на уроці,вам це під силу…”)
Всі ми – це частини одного великого вітражу,яскраві скельця,що заломлюють світло абсолютного генія. Кожен унікальний і несе свій неповторний колір в цей світ. Роман Поздоров. Використовую прийоми:-”Інтелектуальна розминка”;-”Вірю-не вірю”; -”Гронування”;-”Так-ні”; -”Сенкан”; -”Паспорт” -”Логічний ланцюжок”; -Метод” Прес”; -”Квітка узагальнень”…
Тестування. Під час проведенняпоточного й тематичного оцінювання. Як контрольну форму перевірки знань,умінь і навичок. Основні об'єкти тестового оцінювання. Аналіз літератур-них творів. Літера-турні процеси. Зміст літера-турних творів. Теоретико-літературні поняття. Бібліографічні відомості