Презентація "Виховання власної неповторності,індивідуальності на уроках української літератури"

Про матеріал

Майстер-клас допоможе вчителю не тільки досягти поставленої мети уроку,а й виховати при цьому особистість,гідну поваги і шани. Для цього використовуються найрізноманітніші методи навчання, моделі мотивації. Наводяться приклади розминок на уроці з метою мотивації учнів, рефлексія як один із невід`ємних атрибутів сучасного уроку.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-класучителя української мови і літератури. Виноградівського НВКМостики Л. П.

Номер слайду 2

«Виховання власної неповторності,індивідуальності учнів на уроках української літератури»

Номер слайду 3

Симоненко Василь. Ти знаєш, що ти — людина. Ти знаєш про це чи ні?Усмішка твоя — єдина,Мука твоя — єдина,Очі твої — одні.

Номер слайду 4

Сьогодні учні повинні вміти:-самостійно аналізувати інформацію і діяти;-досліджувати нові ідеї;-породжувати нові судження стосовно їх достовірності;-оцінювати й визначати цінність цих ідей на основі власних потреб, цілей.

Номер слайду 5

Для досягнення мети я поставила перед собою такі завдання:-формувати уявлення про цінність і неповторність людського життя; розвивати розуміння кожною дитиною своєї індивідуальності; показати дітям унікальність кожного учня, . -систематично удосконалювати організаційні вміння;-перед кожним уроком психологічно налаштовувати учнів на роботу , відволікати від попередніх вражень;-постійно виховувати почуття власної гідності,індивідуальності , прагнення до порядку та дисципліни у навчанні,до самоорганізованості.

Номер слайду 6

Організаційний момент уроку:-націлюю на підготовку учнів до продуктивної роботи;-визначаю емоційний фон класу;-процес мовленнєвої взаємодії починаю з привітання,яким задаю тон спілкування , заряджаю позитивнимнастроєм.

Номер слайду 7

При цьому використовую моделі:-оптимізуючі («Рада вас бачити. Нас чекає сьогодні незвичайний матеріал…», «Подібнеми вже робили, тому ви з цим завданням легко впораєтесь. Спробуємо закріпити успіх»);-нейтральні ( “Перевірте готовність робочих місць . Налаштуйтеся на серйозну роботу. Нам сьо-годні потрібно буде…”)-гальмівні ( “Ви сьогодні дуже неуважні. Мені це не подобається. Заспокойтеся й пригадайте, що ви на уроці,вам це під силу…”)

Номер слайду 8

Пропоную варіанти початку уроку:-поетичне вітання;-музичне вітання;- «малюнкове вітання»

Номер слайду 9

Мотивація навчання Гра “Станція ДЧЦМЗ” –”Для чого Це мені Знадобиться?”

Номер слайду 10

Розминка для мотивації навчання. Міні-інтерв'ю;Формула успіху;“Ім'я з малюнком”“Комплімент”;“Психологічна настанова”

Номер слайду 11

Ідеальний урок спонукає до самостійної діяльності різні види творів ігри-вправи схемитаблиці ВИКОРИСТОВУЮ алгоритми різні види диктантів

Номер слайду 12

Всі ми – це частини одного великого вітражу,яскраві скельця,що заломлюють світло абсолютного генія. Кожен унікальний і несе свій неповторний колір в цей світ. Роман Поздоров. Використовую прийоми:-”Інтелектуальна розминка”;-”Вірю-не вірю”; -”Гронування”;-”Так-ні”; -”Сенкан”; -”Паспорт” -”Логічний ланцюжок”; -Метод” Прес”; -”Квітка узагальнень”…

Номер слайду 13

Тестування. Під час проведенняпоточного й тематичного оцінювання. Як контрольну форму перевірки знань,умінь і навичок. Основні об'єкти тестового оцінювання. Аналіз літератур-них творів. Літера-турні процеси. Зміст літера-турних творів. Теоретико-літературні поняття. Бібліографічні відомості

Номер слайду 14

Рефлексія в навчанніпроцес усвідомлення людиною своєї індивідуальностіуснаписьмова«Незакінчене речення…”

Номер слайду 15

Оцінювання учнів. Експрес-оцінювання. Контрольна вправа, творче завдання. Спостереження. СамооцінкаІгрові моменти оцінювання

Номер слайду 16

Лист самооцінювання №Як я працював (ла) на уроціКоментар учня. Оцінка товариша. Само-оцінка1 Я повторив раніше вивчений матеріал2 Я плідно працював (ла) у парі чи групі3 Я неповторний,тому що…4 Настрій на уроці, мої очіку-вання

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Мостика Лілія
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку