Мета: виховання гармонійної, всебічно розвиненої, творчої особистості, здатної до самореалізації та адаптованої до життя у соціумі. Завдання виховної системи: утвердження принципів співпраці, формування вмінь роботи в команді, розвиток комунікативних навичок і культури міжособистісних відносин; сприяння розумінню поняття «Я-Особистість», усвідомлення своєї ролі в класі, школі, громаді, суспільстві; формування навичок приймати рішення, створення умов для вибору дитиною своєї світоглядної позиції; формування ціннісних орієнтацій, розвиток особистісних якостей.
Етапи розвитку виховної системи: 5 клас (2009 – 2010 н.р.) - проектування системи «Я і мій світ»; 6 – 7 класи (2010 – 2012 н.р.) - становлення системи «Я - культурна людина»; 8 – 9 класи (2012 – 2014 н.р.) - стабільне функціонування системи «Я - особистість»; 10 – 11 класи (2014 – 2016 н.р.) - завершення функціонування системи або докорінне оновлення системи «Я – громадянин і патріот».
«Я – громадянин і патріот України» Загальношкільний урок «Я люблю Україну!»; відкритий діалог «Захист Вітчизни – обов'язок громадянина»; моделювання ситуацій «Сучасні ґендерні стереотипи»; тематичний захід «Герої не вмирають»; дебати «Якби я був політиком...»; сократівська бесіда «Моральні принципи досягнення успіху»; захист проекту «Славетні постаті України».
«Я – творець своєї долі» «Конверт дружніх запитань»; етичний тренінг «Насильство. Як його уникнути?»; перегляд відео-продукції «Торгівля людьми»; самотестування «Визначення ступеня сформованості особистості»; діагностика рівня вихованості; презентація-захист «Шлях до самореалізації, або як стати особистістю»; тренінг «Сходинками до вершини успіху»; година спілкування «Ризики в Інтернеті».
Результати роботи Підвищився рівень вихованості класу. Успіхи в справі згуртування колективу: діти підтримують дружні стосунки, з'явилося почуття колективізму. Розвивається самоврядування: учні серйозно ставляться до своїх доручень, спільно вирішують проблеми класу, організовують, беруть участь у різних класних і загальношкільних заходах. З'явилися традиції в класі.