Презентація містить опис виховної системи класного керівника 11 класу за всіма напрямками, передбаченими "Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України".
Виховна система «Ми – сім «Я» колективу 11 класу Смільченецького НВК Класний керівник Яковенко Анатолій Володимирович
Номер слайду 2
Ми – справді сім'я!
Номер слайду 3
Проблема: «Створення цілісної системи виховання в класному колективі з метою соціалізації особистості шляхом впровадження активних форм і методів роботи»
Номер слайду 4
Виховна система «Ми – сім «Я» Напрямки роботи: «Я – громадянин і патріот України»; «Я – господар на своїй землі»; «Я – творець своєї долі»; «Я – надія родини»; «Я – майстер на всі руки»; «Я – талановита людина»; «Я – цінитель життя».
Номер слайду 5
Мета: виховання гармонійної, всебічно розвиненої, творчої особистості, здатної до самореалізації та адаптованої до життя у соціумі. Завдання виховної системи: утвердження принципів співпраці, формування вмінь роботи в команді, розвиток комунікативних навичок і культури міжособистісних відносин; сприяння розумінню поняття «Я-Особистість», усвідомлення своєї ролі в класі, школі, громаді, суспільстві; формування навичок приймати рішення, створення умов для вибору дитиною своєї світоглядної позиції; формування ціннісних орієнтацій, розвиток особистісних якостей.
Номер слайду 6
Види діяльності виховної системи: розвиток особистості і колективу; навчально-пізнавальна діяльність; духовно-моральна діяльність; спортивно-туристична діяльність; трудова діяльність; художньо-естетична діяльність; здоров'язберігаюча діяльність; історико-патріотична діяльність.
Номер слайду 7
Самоврядування у класі
Номер слайду 8
Етапи розвитку виховної системи: 5 клас (2009 – 2010 н.р.) - проектування системи «Я і мій світ»; 6 – 7 класи (2010 – 2012 н.р.) - становлення системи «Я - культурна людина»; 8 – 9 класи (2012 – 2014 н.р.) - стабільне функціонування системи «Я - особистість»; 10 – 11 класи (2014 – 2016 н.р.) - завершення функціонування системи або докорінне оновлення системи «Я – громадянин і патріот».
Номер слайду 9
«Я – громадянин і патріот України» Загальношкільний урок «Я люблю Україну!»; відкритий діалог «Захист Вітчизни – обов'язок громадянина»; моделювання ситуацій «Сучасні ґендерні стереотипи»; тематичний захід «Герої не вмирають»; дебати «Якби я був політиком...»; сократівська бесіда «Моральні принципи досягнення успіху»; захист проекту «Славетні постаті України».
Номер слайду 10
«Я – господар на своїй землі» Висаджування зелених насаджень; участь у агатбригадах ДЮП та ЮІР; обговорення «Світ навколо мене та я в ньому»; проект «Книга скарг Природи»; прес-конференція «Природа, цивілізація, людина: пошук гармонії».
Номер слайду 11
«Я – творець своєї долі» «Конверт дружніх запитань»; етичний тренінг «Насильство. Як його уникнути?»; перегляд відео-продукції «Торгівля людьми»; самотестування «Визначення ступеня сформованості особистості»; діагностика рівня вихованості; презентація-захист «Шлях до самореалізації, або як стати особистістю»; тренінг «Сходинками до вершини успіху»; година спілкування «Ризики в Інтернеті».
Номер слайду 12
«Я – надія родини» Участь у благодійних акціях; родинне свято; день здоров’я; вечір до дня Св. Валентина; перегляд презентацій «Традиції моєї родини»; відверта розмова «Статева культура - основа сім'ї та усвідомлюваного батьківства».
Номер слайду 13
«Я – майстер на всі руки» Конкурс-виставка квіткових композицій; Благоустрій території НВК; конкурс «Новорічно прибраний клас», випуск тематичних стіннівок; презентації «Кроки до професії».
Номер слайду 14
«Я – талановита людина» Шкільні концерти; участь у конкурсах, змаганнях; поетична вітальня «Поезія кохання»; колаж «Обряди та звичаї народів України»; презентація «Історія народу в творах мистецтва; «Мистецький брейн-ринг».
Номер слайду 15
«Я – цінитель життя» тренінгові заняття в рамках курсу «Школа проти СНІДу»; конференція «Знати, щоб жити!»; участь у конкурсі агітбригад «Молодь обирає здоров`я»; профілактичні тренінги.
Номер слайду 16
Модель випускника НВК: моральний (ціннісно-орієнтовний) потенціал; пізнавальний потенціал; комунікативний потенціал; художній потенціал; фізичний потенціал; трудовий потенціал.
Номер слайду 17
Визначення рівня вихованості учнів
Номер слайду 18
Результати роботи Підвищився рівень вихованості класу. Успіхи в справі згуртування колективу: діти підтримують дружні стосунки, з'явилося почуття колективізму. Розвивається самоврядування: учні серйозно ставляться до своїх доручень, спільно вирішують проблеми класу, організовують, беруть участь у різних класних і загальношкільних заходах. З'явилися традиції в класі.