Самоаналіз виховної години в 11 класі на тему: «Кібербулінг - загроза ХХІ ст. Як йому протистояти?»

Про матеріал
Самоаналіз виховної години в 11 класі на тему: «Кібербулінг - загроза ХХІ ст. Як йому протистояти?»
Перегляд файлу

Аналіз години спілкування

Тема «Кібербулінг - загроза ХХІ ст. Як йому протистояти? » для проведення виховного заходу була обрана мною дуже вдало, оскільки вона в наш час дуже актуальна і доцільна для проведення в будь – якому класі. Можна сказати, що всі позиції щодо підготовки і реалізації відобразилися в плані, і всі заплановані заходи в достатній мірі були забезпечені обладнанням.

Метою виховного заходу було ознайомити учнів з поняттям "кібербулінгу"; привернути увагу учнів до питання насилля засобами інтернет, до пошуку та виходу із небезпечних ситуацій; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; а також виховувати повагу один до одного. Попередньо було ознайомлення учнів з проблемою виховної години.

Вступну частину розпочато з організаційного моменту, актуалізації знань, за допомогою презентації та відповідей учнів, також проведення гри де учні в групах працювали з перевагами та недоліками користування інтернет-ресурсами, з оголошенням теми уроку,  з пояснень мети яку нами було поставлено.

Реалізація виховної години відбулась у формі етичної бесіди. Вчитель підтримував контакт з учнями на протязі всього заходу. Був уважним до їх зауважень, між класом і вчителем не виник бар’єр у спілкуванні, вчитель не порушував межу між лекцією і бесідою. Діти заохочувались до проведення дискусій, в яких не ігнорували кожної думки, майже всі висловлювали свої думки. Учням було запропоновано перегляд відео з раніше поставленим завданням до нього.

Зміст повністю відповідав меті, мала місце відповідність між метою, методами проведення і віковими особливостями учнів. Досягнуто це було, в першу чергу, завдяки тому, що виховна справа була системною.

Фрагментом виховної години, що вдався найкраще були ситуації для обговорення – це й не дивно, адже саме в цьому учні мали змогу проявити себе як найкраще. Думку кожного учня було почуто та обговорено саме його ситуацію.

Також проводилася постійно робота біля дошки та з місця ,що супроводжувалося презентацією. А це дало змогу учням краще поринути в тему та проблему яка обговорювалася на виховній годині.

Дуже ефективним було обговорення ситуацій – кожен учень не лише зміг висловити свою думку, а й зіставити її з думкою інших.

На цій виховній годині учні були досить активні, сміливо та жваво дискутували.

Випадків негативної поведінки не було помічено.

В загальному, цей виховний захід був підготовлений і проведений досить успішно.

docx
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку