Презентація виховного заходу на тему:"Подорож до країни Internet"

Про матеріал

Виховний захід до Дня безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою»

Мета: Формування у дітей стійкої мотивації до безпечної поведінки у мережі Інтернет.

Ознайомити учнів з можливими небезпечними ситуаціями , що виникають при роботі в Інтернеті та про шляхи їх подолання.

Формувати в учасників розуміння необхідності дотримання правил безпечного користування ресурсами Інтернету. Вчити дітей критично ставитись до інформації в Інтернеті і не повідомляти особисті дані.

Формувати навички безпечної поведінки при відвідуванні сайтів, блогів, твітерів в Інтернеті.

Формувати критичне мислення, вміння швидко приймати рішення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Internet. Подорож до країни

Номер слайду 2

День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. Мільйони людей у всьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах у всьому світі.

Номер слайду 3

Що ти знаєш про інтернет?https://learningapps.org/view3105793

Номер слайду 4

Internet – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє вам дізнатися про світ цікавого, спілкуватися з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитися з іншими своїми думками та захопленнями.

Номер слайду 5

Цікаво!Корисно!А чи безпечно???

Номер слайду 6

Основні правила подорожі: 1. Бути позитивним; 2. Бути активним; 3. Говорити те, що думаєш; 4. Говорити тільки за темою; 5. Не критикувати, бути толерантним; 6. Говорити коротко, не перебивати виступаючого; 7. Дотримуватись регламенту.

Номер слайду 7

Зупинка 1 Інтернет?!В Україні кількість користувачів Інтернету стрімко зростає. Користувачами мережі є 75% діти від 6 до 17 років, тобто Ви. А чи справді Інтернет є таким цікавим, яким він Вам здається. Сьогодні ми проведемо з Вами тренінг, щоб пригадати правила користування мережею Інтернет. Мережа Інтернет – це інформаційний простір, який об‘єднує мільйони комп‘ютерів, розташованих по всьому світу. Вся інформація розміщена на різних сайтах і може використовуватися кожною людиною.

Номер слайду 8

Вправа “Інтернет-можливості і ТИ”Завдання: Запишіть можливості Інтернет на стікерах- комп’ютерах та наклейте на плакат з зображенням павутиння, яке буде символізувати мережу Інтернет.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Висновок: Безпека людини і дитини, в тому числі, багато в чому залежить від власних дій людини, а серед небезпечних вчинків, зокрема можна відзначити на першому місці - довірливість дітей, якою так часто користуються в негідних цілях. Сьогодні наша мета сформувати навички користування правилами безпечної поведінки в мережі Інтернет в різних послугах.

Номер слайду 11

Зупинка 2 Інтерактивне спілкування. Пригоди Скріпочки. Уявіть, що у вас є менша сестричка, яку звати Скріпочка, така ж, як і у Вас в руках. Скріпочка дуже товариська і весела. На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування. ( Розігніть скріпочку і зробить з неї посмішку).

Номер слайду 12

На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи. Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами. ( Зробить зі скріпочки квітку)- Спілкуючись у Фейсбуці з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

Номер слайду 13

Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. (Поверніть скріпочку в первину форму).- Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося - це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго хлопця.

Номер слайду 14

У вас вийшло? Ось і у Скріпочки не вийшло.- Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?- Що було необхідно зробити інакше?

Номер слайду 15

ПАМ’ЯТАЙТЕ: Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою. Але не лише така небезпека чекає на нас в мережі, а ще безліч інших.

Номер слайду 16

 Чи знайоме вам слово «Нік» ? «Нік» – це вигадане ім’я, прізвисько, яке вживають користувачі Інтернет-форумів, не називаючи своє справжнє ім’я. Навіщо потрібен Нік?Що може приховувати Нік?ВПРАВА «ХТО НАДІСЛАВ ТОБІ ЛИСТА?»

Номер слайду 17

Завдання. Вигадати собі прозвисько («нікнейми»), яким ви користуються при спілкуванні в Інтернет-просторі або хотіли б використовувати, та написати їх на стікерах. (Зібрати і перемішати. Знову роздати учням)На зворотній стороні стікеру, написати позитивне побажання до чужого нікнейму так, щоб власники нікнеймів не бачили, хто надає їм побажання. (Знову зібрати і роздати учням відповідно по нікнеймам)Зачитати побажання та назвати нікнейм і вгадати, хто надіслав це «повідомлення».

Номер слайду 18

ВИСНОВОК: так само відбувається і зі спілкуванням в Інтернет просторі. Дуже складно перевірити, хто пише вам листи, спілкується з тобою.

Номер слайду 19

Зупинка 3 Інтернет-залежність. Скільки часу в день Ви проводите в Інтернеті в освітніх цілях?Скільки часу в день Ви проводите в Інтернеті в розважальних цілях?11,5%--- 10 - 40 хвилин24.8% --- 2 - 3 години63,7% --- 0,5 до 1.5 годин72% --- 2 - 3 години7% --- 10 - 40 хвилин21% --- 0,5 -1.5 годин

Номер слайду 20

Інтернет-небезпека. Зупинка 4 Небезпека№ 1 Клавіатурний шпигун – програма, що відстежує введення користувачем паролів і пін-кодів.

Номер слайду 21

Небезпека№ 2 Хробаки – окремий вид шкідливих програм, головною задачею яких є розмноження серед комп’ютерів в мережі.

Номер слайду 22

Небезпека№ 3 Адваре – рекламні модулі.

Номер слайду 23

Небезпека№ 4 Руткіт – це спеціальний вид троянських програм, головна мета якого – максимально глибоко інсталюватись у систему, щоб його було якомога важче знайти і видалити.

Номер слайду 24

Небезпека№ 5 Кібер-булінг. Одна із форм переслідування дітей та підлітків за допомогою інформаційних технологій. Для цього можуть створюватися сайти, на яких розміщуються матеріали, що компрометують дитину (фото, відеозйомки тощо).

Номер слайду 25

Небезпека№ 6 Кібер-грумінг– входження у довіру до дитини з метою використання її у сексуальних цілях.

Номер слайду 26

Небезпека№ 7 Спам -це масова розсилка реклами або іншого виду повідомлень особам, які не висловлювали бажання їх отримувати.

Номер слайду 27

Небезпека№ 8 Грифери. Інтернет-шахраї, які заважають учасникам он-лайн ігор спокійно грати.

Номер слайду 28

Он-лайн-хижаки. «Хижаки» встановлюють контакт із дітьми шляхом розмов у чат-кімнатах, обміну миттєвими повідомленнями, електронною поштою. Небезпека№ 9

Номер слайду 29

Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але разом з тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути. Висновок:

Номер слайду 30

Зупинка 5 ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ БЕЗПЕКИhttps://learningapps.org/watch?v=p04cb95sn18

Номер слайду 31

Використання Інтернету є безпечним, якщо виконуються три правила:1. Захистити себе в Інтернеті. 2. Захистити свій комп'ютер.3. Виконання правил.

Номер слайду 32

тест на знання правил поведінки в Інтернеті1. Новий друг, в чиїх даних зазначено той же вік, що і утебе пропонує тобі обмінятися фотографіями. Ви…А. Попрошу його фото, і потім відправлю своє. Б. Пораджуся з батьками.2. У чаті тебе обізвали дуже грубими словами. Ви…A. Скажу у відповідь: «Сам такий». Б. Припиню розмови з цією людиною.3. Знайомий запропонував розіслати телефон і адресу «дівчини, яку недолюблює », щоб усі знали про неї. Ви…A. Зажадаю доказів, що вона погана. Б. Відразу відмовлюся.4. Прийшло повідомлення із заголовком «Від провайдера»  запитують твій логін і пароль для входу в Інтернет. Ви…A. Вишлю тільки пароль: Вони самі повинні знати логін. Б. Відзначу лист як Спам.

Номер слайду 33

Порахуй, скільки вийшло відповідей «А» і скільки «Б»4 «А»Тобі ще багато чому треба навчитися.3 «А» і 1 «Б»Уважно прочитай цю пам'ятку.2 «А» і 2 «Б»Непогано, але ти захищений лише наполовину.1 «А» і 3 «Б»Ти майже впорався, але є слабкі місця.4 «Б»Молодець! До Інтернету готовий!

Номер слайду 34

https://learningapps.org/watch?v=p2ieuoxrt18 Вправа «Знайди пару»

Номер слайду 35

ГРА «МІШОК ЗНАНЬ»ЗАПИШІТЬ НА СТІКЕРАХ КОРИСНІ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ В ІНТЕРНЕТІ ЯКІ ВИ ДЛЯ СЕБЕ ВЗЯЛИ З ЦЬОГО ТРЕНІНГУ І НАКЛЕЙТЕ ЇХ НА МІШОК ЗНАНЬМішок знань

Номер слайду 36

Будьте обережні в Інтернеті!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колесник Тетяна Іванівна
    дякую за цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 січня 2018
Переглядів
5025
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку