Презентація "Використання активних технологій в музичному вихованні дошкільнят"

Про матеріал

Активні технології - це система методів, що забезпечують активність і різноманітність розумової і практичної діяльності дітей в процесі освоєння того чи іншого, в тому числі і музичного матеріалу. Дані методи орієнтовані на розвиток активності дитини і формують вміння взаємодіяти, розуміти й прогнозувати власну позицію, отримувати результат, опановувати соціальні навички і форми поведінки. А всі ці якості - основа готовності дошкільнят до умов сучасного життя. Активні методи активізують пізнавальну діяльність, сприяють спонуканню дошкільнят до активної розумової, практичної і творчої діяльності в процесі оволодіння матеріалом, розвитку їх музичних здібностей, мови.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Музичний керівник Коваленко О.Й.

Номер слайду 2

«В основі педагогічної діяльності має бути, перш за все, дитяча радість. Тільки у життєрадісній атмосфері створюється ситуація розвитку дітей» Альсіра Легаспі де Арісменді Моє педагогічне кредо

Номер слайду 3

Впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій Ритмопластика Еміля Жак –Далькроза Здоров’язбережувальні технології (кольоротерапія, музикотерапія, психогімнастика) Елементи програми Т.Е. Тютюнникової « Елементарне музикування» та методики Т.Боровик Музично-педагогічна система Карла Орфа Поєднання традиційної системи з інноваційними методиками

Номер слайду 4

Активні технології - це система методів, що забезпечують активність і різноманітність розумової і практичної діяльності дітей в процесі освоєння того чи іншого, в тому числі і музичного матеріалу. Дані методи орієнтовані на розвиток активності дитини і формують вміння взаємодіяти, розуміти й прогнозувати власну позицію, отримувати результат, опановувати соціальні навички і форми поведінки. А всі ці якості - основа готовності дошкільнят до умов сучасного життя. Активні методи активізують пізнавальну діяльність, сприяють спонуканню дошкільнят до активної розумової, практичної і творчої діяльності в процесі оволодіння матеріалом, розвитку їх музичних здібностей, мови.

Номер слайду 5

МЕТА МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ   Розвиток у дітей дошкільного віку: здатності до чуттєвого сприйняття світу, його спостереження; асоціативності художнього мислення; виразності інтонації: мовної, вокальної, пластичної, інструментальної: координації слуху - голосу - зору - руху; почуття ритму: тимчасового, просторового, пластичного, музичного; вміння розрізняти і відображати художніми засобами велике - маленьке, високе - низьке, наближене - віддалене, світле - темне, яскраве - тьмяне, легке - важке, тепле - холодне, гучне - тихе, швидке - повільне, плавне - уривчасте, одночасне - послідовне , добре - лихе; палітри виразних рухів, жестів, що звучать, звуконаслідування, фарб власного голосу, способів елементарного музикування, художньо-образотворчої діяльності; радісного, співпричетного, ігрового світовідчуття.

Номер слайду 6

Еврітмія Е.Ж.-Далькроза Продовження звуку в жесті, коли певний звук, музика знаходить своє відображення в пластиці або графіці тіла Це дає змогу відчути радість від вільних природних рухів, пробуджує дитячу фантазію.

Номер слайду 7

Ритмодекламація - це чітке проговорювання тексту або віршів в заданому ритмі. Основна мета - це, перш за все, розвиток музичного, поетичного слуху, почуття слова, уяви. Ритмодекламація може йти на тлі ритмічного супроводу звучних жестів (хлопки, шльопанці, клацання, притупування і т.п.). Використання ритмодекламаціі сприяє формуванню природного звучання голосу, виробленню мовного і співочого дихання, розвитку чіткої дикції і виразного виконання різних настроїв в мовному чи музичному матеріалі. Мовне музикування. Ритмодекламації та мелодекламації .

Номер слайду 8

Елементарні форми музичної імпровізації (пластичні, мімічні, мовні, рухові, ритмічні, темброво-динамічні, темброво-ритмічні) Всі вони додатковим компонентом присутні в численних ритмодекламаціях, а також можуть виступати як самостійні форми, метою яких і є розвиток навичок елементарної імпровізації.

Номер слайду 9

Концепція відомого ізраїльського педагога-музиканта Батії Штраус активне слухання музики Музика і рух – головні елементи технології активного слухання музики за Батією Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів. Замість нудьги слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає позитивні емоції, а музичні твори запам‘ятовуються. 

Номер слайду 10

Музикотерапія – важливий компонент психолінгводидактичного процесу, багатовекторна, багатофункціональна форма впливу на музичну і мовленнєву діяльність дітей , здатна глибоко впливати на емоції та почуття й цим давати стимул до творчості, посилювати продуктивність мозгових та, зокрема, мовленнєвих процесів, активізувати дитячу інтелектуально - музичну діяльність.

Номер слайду 11

-

Номер слайду 12

РИТМОТЕРАПІЯ ВПРАВИ З МАРШУВАННЯМ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ДИХАННЯ, ГОЛОСУ ТА АРТИКУЛЯЦІЇ ВПРАВИ,ЯКІ АКТИВІЗУЮТЬ М’ЯЗОВИЙ ТОНУС Мовленнєві та музично-рухові вправи за методикою Карла Орфа Стопа під час дотику до землі неухильно відзначає точку опори для ритму (сильну долю) Активізують мовний апарат, розвивають лицьові м'язи, розширюють співочий діапазон Засвоєння понять "сильно - слабо", як понять щодо більшої або меншої сили м'язового напруження

Номер слайду 13

- Логоритмічні вправи

Номер слайду 14

- Комунікативні ігро-танці Танці з нескладними рухами, що включають елементи невербального спілкування, зміну партнерів, ігрові завдання (хто краще танцює) і т. д. Оскільки цей матеріал є доступним і в той же час привабливим, таким, що викликає яскраві позитивні емоції, його з успіхом можна включати і в корекційну роботу з дітьми, що мають різну патологію розвитку (як правило, у усіх дітей з проблемами розвитку порушена емоційна сфера). .

Номер слайду 15

- Ігрова теорія музики Основи музичної грамоти , які дитина сприймає через ігровий образ

Номер слайду 16

Фотогалерея

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Хрищенюк Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Хомутова Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
8 липня 2018
Переглядів
7200
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку