Презентація "Використання ІКТ для підвищення ефективності уроку історії"

Про матеріал

Майбутнє твориться сьогодні. І диктує нам перспективи молоде покоління, що підростає в школі. Це вони хочуть нового, інноваційного. Вони уже вимагають, а ми не повинні відстати, щоб бути учителями....

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майбутнє твориться сьогодні. І диктує нам перспективи молоде покоління, що підростає в школі. Це вони хочуть нового, інноваційного. Вони уже вимагають, а ми не повинні відстати, щоб бути Учителями…Використання ІКТ для підвищенняефективності уроку історії

Номер слайду 2

Переваги Ікт на уроці історії : Підвищують розвиток особистості учнів, розкривають таланти Забепечують розвиток творчих здібностей Стимулюють пізнавальну активність, емоційну сферу та інтелектуальні почуття школярів Підвищується працездатність учнів Поліпшується просторова уява, пам’ять, логічне мислення, розширюється їх світогляд

Номер слайду 3

Погляди відомих вчених: А. Ф. Фоменко. В. М. НЕДЗЕЛЬСЬКАПідсилює мотивацію навчання. Покращує пізнавальну активність та самостійність учнів. Дозволяє змінити процедуру контролю навчальних досягнень. Емоційний – нове та нетрадиційне приваблює дітей. Науково - інформаційний – учні можуть спостерігати за ходом історичних подій. Методичний –використання диференційованого підходу. Психологічний – розвиває розумові здібностіВиховний – виховують дисципліну, організованість

Номер слайду 4

ІКТ у процесі навчання історії: Дозволяють представляти знання історичних фактів, подій, документів Знання постають у певному контексті ( малюнки, звукові встаки, анімація, портрети Знання формуються завдяки залученню різних каналів сприйняття Засвоєння історичних знань за умов використання ІКТ відбувається споглядальним шляхом Реконструкція історичних подій як найважливіший крок у формуванні історичної свідомості

Номер слайду 5

Word – робота з текстами; Exсel – створення діаграм, тестів, кросвордів;Publisher – створення публікацій;Power Point – створення мультимедійних презентацій. Smart board фрагменти документальних чи художніх фільмів, або навіть і сучасні відеоматеріали мультимедійні карти, планшети тести і тренажери, інтернет-ресурси. Продукти, які я використовую на уроках історії :

Номер слайду 6

Використання ІКТ робить урок цікавішим, надає більше можливостей для участі в навчальному процесі, розвиває мотивацію; Учні починають розуміти складні ідеї завдяки більш наочній і динамічній подачі матеріалу; Розвиваються особистісні й соціальні навички; учні працюють творчо, стають впевненішими у собі. Змінюються на краще стосунки вчителя з учнями. Переваги для учнів:

Номер слайду 7

Недоліки комп’ютера: Зацікавити учнів, викликати допитливість. Спрямувати їх увагу у вивченні історіїВідзначити їх старанність та знайти шляхи спонукання до навчання. Тільки вчитель може ….

Номер слайду 8

Планування та проведенняуроку історії з використанням ІКТ: Адаптованості: використовувати комп’ютер потрібно до індивідуальних особливостей дитини Керованості: у будь - який момент вчитель повинен мати можливість скорегувати процес навчання Інтерактивності і діалового характеру навчання Оптимального поєднання індивідуальної та групової роботи Підтримування стану психологічного комфорту учня при спілкуванні з комп’ютером

Номер слайду 9

Я. А. Коменський у своїй праці “Велика дидактика” писав: “…Усе, що тільки можна, давати для сприймання чуттям, а саме: видиме – для сприймання зором, чутне – слухом, запахи – нюхом, доступне дотикові – через дотик. Якщо будь-які предмети відразу можна сприйняти кількома чуттями, нехай вони відразу сприймаються кількома чуттями…”

Номер слайду 10

Використання презентацій на уроці історії допомагає: Підвищити ступінь наочностіОтримати швидкий зворотній зв’язок. Відповідати науковим і культурним інтересам і запитам учнів. Підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу

Номер слайду 11

Комп’ютерні презентації розділяю на дві групи: Для супроводу лекціїІндивідуальні проекти

Номер слайду 12

Приклади використання моїх презентацій: при вивченні нового матеріалу при закріпленні навчального матеріалу при перевірці і проведенні самостійних та контрольних робіт при вирішенні завдань навчального характеру для поглиблення знань при узагальненні матеріалу, наприклад скласти узагальнюючу схему чи таблицю ( у темі “Провідні держави світу в 20-30 х рр. ХХ ст.” цікавими є презентації-загадки, коли отримуючи певну інформацію на початкових, слайдах, учні відгадують відповідь на запитаннянаприклад у презентації “Візантійська імперія”, “Українці в революції 1917-1920 рр.” важливі є безтекстові презентаціїнаприклад “Голодомор”, “Крути”.

Номер слайду 13

Карти і картосхеми на уроці історії

Номер слайду 14

Портретні та сюжетні фотографії

Номер слайду 15

Використання тексту в презентації

Номер слайду 16

тести, кросворди, діаграми, графіки, таблиці (за допомогою програм Excel та Word)

Номер слайду 17

Презентації

Номер слайду 18

Публікації

Номер слайду 19

Створюю комп’ютерні тести з історії, де учні : Визначають історичні дати. Визначають історичні постатіВстановлють відповідність між датами, подіямиІсторико-географічні тести. Опрацювують термінологічний апарат. Складають групи слів за схожістю понять і явищ

Номер слайду 20

Підвищення інтересу учнів до вивчення предмета; Розвиток в учнів навиків роботи з підручником, комп′ютером, в Інтернеті; Розвиток в учнів творчих і пошуково-дослідницьких навиків; Підвищення результативності вивчення шкільного курсу історії. Результатом використання ІКТ на уроках історії стало:

Номер слайду 21

Таким чином, інформаційно-комунікаційні технології здатні: стимулювати пізнавальний інтерес до історії; додати навчальній роботі проблемний, творчий, дослідницький характер; індивідуалізувати процес навчання й розвивати самостійну діяльність школярів. Дякую за увагу!

pptx
Додано
11 січня 2019
Переглядів
3830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку