ІКТ поліпшують процес навчання , дають змогу:працювати в малих групах або індивідуально;4використовувати передові інформаційні технології;123проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків.5полегшувати підготовку вчителя до уроку та залучати до цього процесу учнів;реалізувати ігрові методи на уроках;
Системне використання мультимедійних та інших технічних засобів навчання можливе протягом вивчення будь-якої навчальної теми, зокрема, це можуть бути:відео- й анімаційні фрагменти демонстрації біологічних явищ;комплекти завдань для самостійної та групової роботи зі зразками розв’язувань і можливість перевірки результатів;включення в хід уроку історичного, довідкового, табличного матеріалу;набори нестандартних творчих завдань креативного типу для виконання яких учням потрібно мати можливість проводити додатковий пошук та здійснювати перетворення інформації;анімаційні демонстрації, які використовуються у процесі пояснення, закріплення, систематизації навчального матеріалу.
Вікторина “ Чи знаєте Ви?” Які способи розмноження знаєте? Чи можуть рослини мандрувати? Як поширюється насіння лопуха, череди? Як розмножуються суниці, картопля? Як виростити нову рослину без насіння? Чому після дощової весни врожай фруктів невисокий?Актуалізація опорних знань та вмінь
Лабораторна робота №Тема. Вивчення ембріогенезу хребетних. Мета: на прикладі хребетних тварин прослідкувати етапи розвитку зародка. Хід роботи. Завдання №1. У наведеному тексті допишіть речення (с. 44 зошита). Завдання № 2. Розгляньте в мікроскоп мікро- препарат “Дробіння яйцеклітини”, порівняйте з малюнком підручника (с. 19,мал. 17) і замалюйте.
Висновок. Використання нових інформаційних технологій у процесі навчальної діяльності дає змогу досягнути якісно вищого рівня наочності уроків біології, значно розширює можливості активізації діяльності школярів, а безперервний зворотній зв’язок оживлює навчальний процес, сприяє підвищенню його динамізму, що зрештою призводить до формування позитивного ставлення учнів до вивчення біології.