Активізація діяльності вчителя та учнів на уроці Формування інформаційної культури Розвиток творчих здібностей учнів Диференціація та індивідуалізація навчання Широке застосування ігрових прийомів Урізноманітнення форм подання інформації, типів навчальних завдань Дидактичні можливості мультимедіа Створення умов для самостійної роботи, організація проектної діяльності
Алгоритм педагогічних дій при підготовці до уроку з використанням ІКТ Визначення місця уроку у площині програмового матеріалу Вибір оптимальних засобів навчально-педагогічної діяльності Огляд методичних ресурсів Структурування навчального заняття Окреслення навчальних та соціальних потреб школярів
Застосовувати ігрові елементи на уроках ( складання і розгадування кросвордів) Життєвий і творчий шлях Т. Г. Шевченка Питання 1.Прізвище маляра, до якого пан віддав юного Шевченка на навчання в Росії. 2.Прізвище друга Шевченка, який разом з К. Брюлловим і В. Жуковським доклав грошей за картину, щоб викупити хлопця з кріпацтва. 3.Місто, в яке від’їжджав пан і взяв з собою Тараса. 4.Прізвище поміщика – пана Шевченків. 5.Російський поет,чий портрет був проданий на аукціоні. 6.Назва першої відомої збірки Тараса Шевченка 5. 2. 6. 1.Ш Е 3. В Ч 4. Е Н К О
Дидактична гра “Редактор” Поєднати назви творів 1. “Молитва” 2. “Ще не вмерла Україна”. 3. “Як тебе не любити, Києве мій” 4. “Євшан – зілля” 5. “Думка” 6. “Як дитиною бувало…” 7. “Федько – халамидник” 8. “Маленький горбань” 9.”Теплота родинного інтиму” 10. “Зачарована Десна” 11. “Кольорові миші” 12. “Олень Август” з прізвищами авторів А) Т. Г. Шевченко Б) І. Луценко В) М. Вороний Г) П. Чубинський Д) О. Довженко Е) І. Калинець Є) Леся Українка Ж) О. Кониський З) С. Черкасенко К) В. Винниченко Л) І. Калинець М) Л. Костенко Н) С. Чернілевський
Учні легко вчаться відокремлювати головне, самостійно розставляти акценти. Це особливо важливо, коли є потреба визнати спільне і відмінне між близькими поняттями. Склади прислів`я з окремих частин Як жили наші діди та прадіди, найкраще багатство Добре ім'я - що дерево без коріння Усі за одного, так і нам веліли Згода будує, один за всіх Людина без друзів, а незгода руйнує
Під час закріплення знань з теми у вигляді тестів є можливість використати ІКТ Яка поезія зі збірки «Зів’яле листя» є автобіографічною? А «Ой ти дівчино з горіха зерня…»; Б «Червона калино, чого в лузі гнешся?»; В «Тричі мені являлася любов»; Г «Чого являєшся мені у сні?» У композиції поезії «Ой ти дівчино з горіха зерня…» використано художній прийом: А алегорія; Б риторичне запитання; В образно-символічний паралелізм; Г образно-символічне контрастне зіставлення Який підзаголовок має збірка І. Франка «Зів’яле листя» ? А зів’яла драма; Б лірична драма; В ліричні поезії; Г драма кохання
Яку символічну назву мають частини збірки? А «Квіти»; Б «Букети»; В «Жмутки»; Г «Листки» Яка збірка І. Франка побачила світ у 1896 році? А «Мій Ізмарагд»; Б «Баляди і розкази»; В «З вершин і низин»; Г «Зів’яле листя» Укажіть ім’я коханої жінки І. Франка, про яку поет писав: «несміла, як лілея біла…» А Ольга Рошкевич; Б Юзефа Дзвонковська; В Целіна Журовська; Г Ольга Хоружинська