Презентацiя "Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури"

Про матеріал
З досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури КЗО «Межiвська ЗШ I-III ст.№1»МСР» Микитюк Ольги Анатолiївни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури. З досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури КЗО «Межiвська ЗШ I-III ст.№1»МСР»Микитюк Ольги Анатолiївни 2017р.

Номер слайду 2

Переваги уроку з використанням IКТ:

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Зарубіжна література 8 клас

Номер слайду 5

Переглянь ілюстрацію до твору, визнач автора, назву, головних героїв. Запиши тему та головну думку твору. Який фінал твору? Відповіді занеси до таблички у зошиті

Номер слайду 6

Подумай, ілюстрації до якого твору тут зображені

Номер слайду 7

Чи пригадуєш ти цей твір?

Номер слайду 8

До якого твору героїчного епосу ці ілюстрації?

Номер слайду 9

Кроссенс на уроках літератури

Номер слайду 10

Кроссенс (перетин значень) – асоціативна головоломка або ребус, асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти картинок. Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс - знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими.

Номер слайду 11

1. Визначити тематику(загальну ідею).2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Знайти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа». 5. Сконцентрувати значення в одному елементі (центр – 5-й квадрат). 6. Виділити відмінні риси, особливості кожного елемента.7. Підібрати картинки, що ілюструють вибрані елементи (образи). 8. Замінити вибрані прямі елементи (записані образи) і асоціації непрямими, символічними картинками. Алгоритм створення кроссенсу

Номер слайду 12

Функції кроссенсу. Мотиваційна Інформативна Дослідницька. Комунікативна. Розвиваюча. Пізнавально-пошукова. Виховна

Номер слайду 13

Тлумачення2, 4, 6, 8 картинки - звичайні ребуси. Це імена героїв (2 - Лінка, 4 - Адріан, 6 - Наталія, 8 - Кася). 1 - кохання, 2 - Лінка, 3 - дружба, 4 - Адріан, 5 - сім'я, 6 - Наталія, 7 - малювання, 8 - Кася, 9 - навчання. Діти повинні пояснити зв'язок за схемою: 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8, 8-7, 7-4, 4-1 та 5-2, 5-6,5-8, 5-4. Кроссенс до твору «Кава з кардамоном» Йоанни Ягелло

Номер слайду 14

Підготовка та захист проектів

Номер слайду 15

Виготовлення проектів

Номер слайду 16

Робота з мультимедійними посібниками

Номер слайду 17

Позакласні заходи

Номер слайду 18

У свій час Жуль Верн передбачив:«Настане день, коли наука випередить фантазію»Цей час прийшов. Учні хочуть бачити вчителя сучасним. То ж пора ним стати! Не можна залишатись вчорашнім учителем завтрашньої школи!!!

pptx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку