“Використання інтерактивних методів на уроках читання в початковій школі"“ Те, що я чую, я забуваю , те, що я бачу й чую, я трохи
пам'ятаю . Те, що я чую й бачу й обговорюю – я починаю
розуміти . .Коли я чую, бачу й роблю – я здобуваю знання. Коли я
передаю знання іншим, я стаю майстром ” Конфуцій
..1. Об'єднайте учнів у групи по 4 – 6 осіб.
2. Дайте опис “скарбів”, які вони повинні відшукати.
3. “Скарбів”, виражених словами “ знайди когось,
хто…”, подають від 9 до 12, і діти шукають тих,
хто має певний досвід чи знання з конкретної теми.
4.Щойно “скарб” знайдено, спікер позначає це в таблиці
умовною позначкою і записує поряд ім'я учня, що відповів.
5. До пошуків “скарбів” залучають всіх учасників групи.
Опитування проводять у циклічній формі. 1. Запропонуйте школярам дискусійне питання і
попросіть їх визначити власну позицію щодо нього.
2. Напишіть три плакати: “За”, “Проти”, “Не знаю”.
Оголосіть проблемне питання . Наприклад:
Потрібно заборонити вирубувати ліси.
3. Учні стають біля плаката, який вони обрали.
4.Учитель вибирає кілька учнів і пропонує їм
обґрунтувати свою позицію або пропонує всім,
хто поділяє одну і ту саму точку зору,
обговорити її та виробити спільні аргументи
на її захист.
5. Після викладу різних точок зору вчитель запитує,
чи не змінив хто – не будь з дітей своєї думки
і чи не хоче перейти до іншого плаката.
Обґрунтувати причини свого вибору.
6. Узагальнити обговорення дискусійного питання.