Контрольна робота відповідає вимогам нової програми. Мета роботи :Перевірити уміння слухати і розуміти незнайомий текст(сприйняття і розуміння змісту, основної думки, образних висловів, тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість.
Літературне читання, 2 клас Контрольна робота:аудіювання В.О.Сухомлинський «Найгарніша мама» Прізвище____________________________________
а) Совеня; б) Ластів’ятко; в) Соловейко
2. Кого шукало мале Совеня? а) Своїх друзів; б) маму; в) птахів
3. Що сказало про свою маму Совеня? а) «Моя мама найгарніша»; б) «Моя мама найкраща»; в) «Моя мама найдобріша»
4. Чи знайшло Совеня свою маму? а) Так; б) ні; в) невідомо
5. Які птахи розмовляли з Совеням? ____________________________________________________________________
6. Продовж речення: Я випало з_____________________________
7. Підкресли слова, які розповідають про дії Совеняти. Випало, підняв, повзає, ударився, відповідає, сміється, закричало
8. Придумай свій заголовок до твору._____________________________________________
|
Літературне читання, 2 клас Контрольна робота: аудіювання В.О.Сухомлинський «Найгарніша мама» Прізвище____________________________________
а) Совеня; б) Ластів’ятко; в) Соловейко
2. Кого шукало мале Совеня? а) Своїх друзів; б) маму; в) птахів
3. Що сказало про свою маму Совеня? а) «Моя мама найгарніша»; б) «Моя мама найкраща»; в) «Моя мама найдобріша»
4. Чи знайшло Совеня свою маму? а) Так; б) ні; в) невідомо
5. Які птахи розмовляли з Совеням? ____________________________________________________________________
6. Продовж речення: Я випало з_____________________________
7. Підкресли слова, які розповідають про дії Совеняти. Випало, підняв, повзає, ударився, відповідає, сміється, закричало
8. Придумай свій заголовок до твору._____________________________________________
|
|