Презентація "Використання інтерактивних та мультимедійних технологій навчання в навчально-виховному процесі початкової школи"

Про матеріал

На уроках та в позакласній роботі я використовую інтерактивні та мультимедійні технології навчання. На мою думку ці технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інтерактивних та мультимедійних технологій навчання в навчально-виховному процесі початкової школи. Навчайте граючись, а граючи навчайте В. О. Сухомлинський

Номер слайду 2

На уроках та в позакласній роботі я використовую інтерактивні та мультимедійні технології навчання. На мою думку ці технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.

Номер слайду 3

Для підготовки до уроків я, активно застосовую комп’ютерні  програми:  Microsoft Office Word, Microsoft Office Power. Point, Microsoft Office Excel,  та ін., за допомогою цих програм створюю власні презентації, дидактичні матеріали, використовую готові мультимедійні презентації та мережу Інтернет у навчальній та позакласній роботі .

Номер слайду 4

Сучасний урок вимагає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності учнів, тому часто використовую прийоми роботи в «парах», «малих групах». Це дає учням більш глибоко опрацьовувати навчальний матеріал. У такий спосіб роботи слабші учні почувають себе комфортніше, а сильніші – мають можливість удосконалити навички.

Номер слайду 5

Головне в роботі вчителя початкових класів – навчити дитину вчитися. А. Ейнштейн “ уміє вчити той, хто вчить цікаво”. Тому під час роботи я керуюсь такими принципами: навчання повинно бути цікавим, яскравим і емоційним; урок – це вогник, що підтримує пізнавальний інтерес; щодо учня, - то кожен має відчути радість відкриття, творчості, захоплення.

Номер слайду 6

Коли дитина грає, її очі світяться довірливими іскорками, вірою у свої сили. Граючись вона навчається. Драматизація, фантазія, казка - це цілий світ, на одному полюсі якого – життя, а на другому – дидактика і цілий арсенал педагогічних технологій.

Номер слайду 7

Гра для дитини – це творча самостійна діяльність, через яку вона пізнає всі таємниці світу.7.

Номер слайду 8

Кросворди, ребуси… Вони, з одного боку, вносять в урок елементи гри, а з іншого – сприяють глибшому засвоєнню вивченого..

Номер слайду 9

Рольова гра. Головна мета її – розвивати здібності школярів, прищеплювати уміння приймати правильні рішення, виявляти особистість учня та його здібності. Б. Л. Бугай Л. М.13

Номер слайду 10

В іграх виховується культура, спілкування дитини з колективом, взаємодія між учнями і вчителем. Гра потребує від учня зібраності, витримки, бажання допомогти відстаючому, невимушено виховує адекватне сприймання невдач і помилок. В початкових класах тальки гра дає змогу легко привернути увагу і тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу всіх учнів не завжди вдається.

Номер слайду 11

Уроки – подорожі є засобом пізнання навколишнього світу і себе в ньому.

Номер слайду 12

ЛІТЕРАТУРАВолошина Н. Й., Пасічник Є. А., Скрипченко Н. Ф., Хропко П. П. Концепція літературноїосвіти // Початкова школа. – 1994. - № 3. - С. 25-27.2 Воронова Г. О. Формуваннятворчоїособистостізасобами слова // Початковенавчання та виховання. - 2006. - № 31. - С. 7-10.3. Голубченко І. О. Вироблення в учнівдеяких теоретико-літературних уявлень // Початкова школа. - 1997. - № 7. - С. 25-29.4. Гордіюк Н. Особливостісприйманняхудожніхтекстівмолодшими школярами // Мандрівець. - 2000. - № 3-4. - С. 75-78.5. Державний стандарт освіти. Словесність. Читання // Початкова школа. – 2001. - № 1. - С. 4-6.6. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальнийпосібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.7. Едигей В. Б. Вчися читати, малюк! – К.: Гранд, 1993.8. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / [автор-укладач Н. П. Наволокова. – Х. : Вид.група „Основа”, 2009. – 176 с.9. Інтеррнет-ресурси

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. РОЖКОВА ЛЮДМИЛА Ісхаківна
    Дуже логічно, оригінально і відповідає темі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Бугай Любов
Додано
25 березня 2018
Переглядів
1493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку