На уроках та в позакласній роботі я використовую інтерактивні та мультимедійні технології навчання. На мою думку ці технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.
На уроках та в позакласній роботі я використовую інтерактивні та мультимедійні технології навчання. На мою думку ці технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.
Для підготовки до уроків я, активно застосовую комп’ютерні програми: Microsoft Office Word, Microsoft Office Power. Point, Microsoft Office Excel, та ін., за допомогою цих програм створюю власні презентації, дидактичні матеріали, використовую готові мультимедійні презентації та мережу Інтернет у навчальній та позакласній роботі .
Сучасний урок вимагає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності учнів, тому часто використовую прийоми роботи в «парах», «малих групах». Це дає учням більш глибоко опрацьовувати навчальний матеріал. У такий спосіб роботи слабші учні почувають себе комфортніше, а сильніші – мають можливість удосконалити навички.
Головне в роботі вчителя початкових класів – навчити дитину вчитися. А. Ейнштейн “ уміє вчити той, хто вчить цікаво”. Тому під час роботи я керуюсь такими принципами: навчання повинно бути цікавим, яскравим і емоційним; урок – це вогник, що підтримує пізнавальний інтерес; щодо учня, - то кожен має відчути радість відкриття, творчості, захоплення.
В іграх виховується культура, спілкування дитини з колективом, взаємодія між учнями і вчителем. Гра потребує від учня зібраності, витримки, бажання допомогти відстаючому, невимушено виховує адекватне сприймання невдач і помилок. В початкових класах тальки гра дає змогу легко привернути увагу і тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу всіх учнів не завжди вдається.
ЛІТЕРАТУРАВолошина Н. Й., Пасічник Є. А., Скрипченко Н. Ф., Хропко П. П. Концепція літературноїосвіти // Початкова школа. – 1994. - № 3. - С. 25-27.2 Воронова Г. О. Формуваннятворчоїособистостізасобами слова // Початковенавчання та виховання. - 2006. - № 31. - С. 7-10.3. Голубченко І. О. Вироблення в учнівдеяких теоретико-літературних уявлень // Початкова школа. - 1997. - № 7. - С. 25-29.4. Гордіюк Н. Особливостісприйманняхудожніхтекстівмолодшими школярами // Мандрівець. - 2000. - № 3-4. - С. 75-78.5. Державний стандарт освіти. Словесність. Читання // Початкова школа. – 2001. - № 1. - С. 4-6.6. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальнийпосібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.7. Едигей В. Б. Вчися читати, малюк! – К.: Гранд, 1993.8. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / [автор-укладач Н. П. Наволокова. – Х. : Вид.група „Основа”, 2009. – 176 с.9. Інтеррнет-ресурси