Проект-презентація «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»

Про матеріал

Мета соціалізації: допомогти вихованцеві вижити в суспільному потоці криз і революцій: екологічній, енергетичній, інформаційній, комп'ютерній , оволодіти досвідом старших, зрозуміти своє покликання, самостійно знайти шляхи найефективнішого самовизначення в суспільстві. При цьому людина прагне до самопізнання, самоосмислення, самовдосконалення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект-презентаціяроботи школи над науково-методичною проблемою «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»

Номер слайду 2

Успішне майбутнє творимо сьогодні.“ Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховувати людину здатну створити своє особисте життя.“ П. Блонський

Номер слайду 3

Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Кожен із нас приходить у життя з природженою здатністю жити щасливо й успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які допомогли б нам її реалізувати якомога ефективніше. Р. Т. Кіосакі

Номер слайду 4

СОЦІАЛІЗАЦІЯ — це процес, через який безпорадне дитя поступово перетворюється на особу, яка розуміє і саму себе, і навколишній світ, адаптується до нього, набуваючи знань та звичок, притаманних культурі (цивілізації ) певного суспільства, в якій він (або вона) народилися.

Номер слайду 5

Мета соціалізації:— допомогти вихованцеві вижити в суспільному потоці криз і революцій: екологічній, енергетичній, інформаційній, комп'ютерній , оволодіти досвідом старших, зрозуміти своє покликання, самостійнознайти шляхи найефективнішого самовизначення в суспільстві. При цьому людина прагне до самопізнання, самоосмислення, самовдосконалення.

Номер слайду 6

Створення “дитячого соціуму” Життя щоденно доводить аксіому, що формування повноцінної особистості неможливе без створення особливого «дитячого соціуму» . Діти і підлітки прагнуть до спілкування з однолітками, їм необхідно себе реалізовувати, розкривати і стверджувати власне «Я» ,

Номер слайду 7

ФОРМИСОЦІАЛІЗАЦІЇ

Номер слайду 8

ФАКУЛЬТАТИВИ та ГУРТКОВА РОБОТА

Номер слайду 9

ВИХОВНІ ГОДИНИГромадянськевиховання;Військово – патріотичне;

Номер слайду 10

Морально – етичне;Художньо – естетичне. Екологічне

Номер слайду 11

СОЦІАЛЬНА ПРАКТИКАЦе механізм залучення учнів до суспільного життя, соціальної творчості, суспільно корисної праці, продуктивної освіти. Вона стимулює та підтримує в школярів суспільну активність, виховує відповідальність, готує до вирішення життєвих питань, як у процесі навчання так і після закінчення школи.

Номер слайду 12

Громадські організації та центри позашкільної роботи. Центр зайнятостіВідділ сім”ї та молодіЦентри позашкільної роботи.

Номер слайду 13

Найрозповсюдженішими формами діяльності учнів у позашкільному закладі є заняття гуртків, а також масова робота. У цілому головними напрямами соціально-педагогічної роботи позашкільного закладу є: створення умов для здобуття додаткової освіти дітьми і молоддю шляхом їх участі в: науковому, художньому,декоративно-прикладному, екологічно-натуралістичному, туристсько-краєзнавчому, фізкультурно-оздоровчому,

Номер слайду 14

Формами громадянської освiти можуть також слугувати освiтнi або навчально-виховнi творчi програми: "Я - громадянин України", "Я i економiка", "Особистiсть", "Лiдер", "Я i моя сiм'я", "Я - людина". військово-патріотичному

Номер слайду 15

Учнівське самоврядування. Це створення умов для організації різноманітної діяльності учнівської молоді, простір для соціальної активності, навчає молодь жити в соціумі, що постійно змінюється. Можливість практикуватися у входженні в соціальне середовище, набуття життєвого і соціального досвіду. Розвиток лідерства, засвоєння основних цінностей поведінки сучасного суспільства ( прав людини, здоровий спосіб життя, почуття відповідальності).

Номер слайду 16

МЕТОДИСОЦІАЛІЗАЦІЇ

Номер слайду 17

Групи методів: НАОЧНИЙ ( екскурсії на підприємства, день відкритих дверей, творчі зустрічі)ПРАКТИЧНИЙ ( уроки трудового навчання, обслуговуючої праці, соціальна практика) СЛОВЕСНИЙ ( тренінг, анкетування, діагностика, ”круглі столи”, диспути, дебати адаптаційні заняття, ситуаційно-рольові ігри, ігри-драматизації, "мозкові атаки", інтелектуальні аукціони, метод аналізу проблемної ситуації, проектна робота: органiзацiя рiзноманiтних проектiв та кампанiй, видання газет i журналiв. )

Номер слайду 18

"мозкові атаки", інтелектуальні аукціони, метод аналізу проблемної ситуації, проектна робота: органiзацiя рiзноманiтних проектiв та кампанiй, видання газет i журналiв;Наукова робота

Номер слайду 19

“ Моє заповітне бажання – передати дітям ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.” В. О. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кривенко Ігор Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кривенко Ігор Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Піскунова Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 березня 2018
Переглядів
5757
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку