Презентація "Використання інтернет-ресурсів під час дистанційного навчання української мови та літератури"

Про матеріал
У презентації надано інформацію про можливості використання інтернет-ресурсів для дистанційного навчання учнів, посилання на корисні сайти та методику застосування їх на онлайн-уроках
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інтернет-ресурсів під час дистанційного навчання української мови та літератури. Досвід роботи Золочевської Ольги Василівни, учителя І категорії КЗ “Шарівський ліцей” Валківської міської ради Харківської області”

Номер слайду 2

Джон ДьюїЯКЩО МИ БУДЕМО ВЧИТИ ДІТЕЙ СЬОГОДНІ ТАК, ЯК ВЧИЛИ ВЧОРА, МИ ВКРАДЕМО У НАШИХ ДІТЕЙ ЗАВТРА

Номер слайду 3

Чому поєднання інтернет-ресурсів та філологічних дисциплін – це добре?Учитель, використовуючи власні чи інтернет-заготовки, може візуалізувати навчальний матеріал. Онлайн-ресурси чудово підходять для організації дистанційного навчання, або для швидкої перевірки отриманих учнями знань (наприклад, за допомогою онлайн-тестів).Інтернет-сервіси підвищують мотивацію школярів до навчання, оскільки відповідають їхнім інтересам. Учителі підвищують свій кваліфікаційний рівень, коли використовують нові методи та прийоми у навчанні.

Номер слайду 4

Корисні ресурси - Студія онлайн-освіти Еd. Era https://courses.ed-era.com/Курси: “Лайфхаки з української мови” “Лайфхаки з української літератури” (підготовка до ЗНО)Відео можна використовувати для підготовки до ЗНО, рекомендуючи його учням для перегляду під час дистанційного навчання або для повторення матеріалу вдома

Номер слайду 5

- Інтерактивне навчання (видавництво ранок)http://interactive.ranok.com.ua/Курс “Підготовка до ЗНО”1. “Інтерактивний довідник-практикум з української мови”2. “Інтерактивний довідник-практикум з української літератури”Це електронні тести, які учень проходить самостійно, отримує оцінку без участі учителя, а також бачить свої помилки. Корисні ресурси

Номер слайду 6

- Сайт будинку “Слово”https://proslovo.com/Можливе використання сайту для вивчення творчості письменників “розстріляного відродження”. Завдання для учнів можуть бути різними: - дослідити історію перебування у Харкові та проживання в будинку того чи іншого письменника; дослідити , хто проживав у будинку в певний період; дізнатись, кого з мешканців було заарештовано в першу чергу і т.п. На сайті багато корисних матеріалів: фото, документи, спогади, факти. Дуже зручно працювати зі шкалою часу. Корисні ресурси

Номер слайду 7

Електронні словники. Тлумачення, орфографія, новий правопис, походження слів, наголоси та вимова:https://slovnyk.ua/ Портал української мови та культуриhttp://sum.in.ua/s/kulinarija Академічний тлумачний словник http://ukrlit.org/slovnyk/Публічний електронний словник української мовиhttps://uk.wiktionary.org/wiki/Вікісловник

Номер слайду 8

Використання інтернет-ресурсів та сучасних технологій – один із шляхів підвищення мотивації учнів до навчання та розвитку їх творчих здібностей. Творчі завдання: для учнів 9-11 класів: створити візуалізацію поетичного твору (або відеоасоціацію)для учнів 6-8 класів: створити буктрейлер до твору

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

- Освітній проєкт “На урок” https://naurok.com.ua/ Сайт дає великі можливості як для дистанційного навчання, так і для самоосвіти вчителя та підвищення кваліфікації. Для використання під час дистанційного навчання є розділ “Тести”. Тут можна користуватися розробками колег, а також створювати власні тестові завдання, розміщувати розробки та матеріали, отримуючи за це сертифікати та подяки. Тести, створені на сайті, легко розміщуються у Google. Classroom. Можна також запросити учнів до участі в тестуванні за допомогою месенджера. Оцінювання відбувається автоматично. Корисні ресурси

Номер слайду 12

Використання тестів “На урок”Тести можна використовуватияк домашнє завдання під час дистанційного навчання;як перевірку засвоєння вивченого на уроці, проведеному онлайн (у реальному часі);як активізацію раніше засвоєних знань на початку уроку онлайн;як підготовку до ЗНО;як матеріал для командної роботи у грі “Хто швидше”як елемент у проведенні квесту тощо

Номер слайду 13

Google Classroom – одна з найзручніших платформ для дистанційного навчання. З досвіду роботи

Номер слайду 14

Чому Google Classroom?Використання Google. Classroom можливе на будь-якому ґаджеті з доступом до мережі Інтернет. Додаток має інтуїтивний інтерфейс і тому простий у застосуванні. Він значно економить час та дозволяє ефективно розмістити навчальні матеріали. Це полегшує роботу учителя та викликає значне зацікавлення в учнів

Номер слайду 15

Чому Google Classroom?Для кожного класу і предмета можна створити окремий клас зі своїм ключем доступу. Ключ генерується системою автоматично і кожен, хто має такий код, вводить його у полі “Приєднатися”. Усі матеріали, які вчитель використовує у цій системі, автоматично збираються у папці з ім’ям курсу на Google Диску. Звідси учні можуть завантажувати необхідну інформацію та використовувати її офлайн.

Номер слайду 16

Чому Google Classroom?Інформація у Classroom розміщується у вигляді блогу. Тобто кожен новий допис буде розташовуватися у стрічці новин вище за попередні. У вкладці “Стрічка” ми маємо змогу розмістити оголошення, інструкції та навчальний матеріал, який учні мають опрацювати. Це можуть бути різні файли: документ Word з теоретичним матеріалом до теми, різноманітні ілюстрації та фото, презентації, документальні та художні фільми з ресурсу. You. Tube.

Номер слайду 17

Чому Google Classroom?Вкладка “Завдання” дає можливість створити опитування, онлайн -тест або поставити запитання у вигляді есе. Відповіді на поставлені питання можуть бути як короткими, так і у формі реферату або презентації. Також є можливість прокоментувати або повернути роботу на доопрацювання.

Номер слайду 18

Чому Google Classroom?Авторські тести можна створити у ресурсі Google Форми. Викладач зможе бачити не тільки результати учнів, а і проводити моніторинг слабких місць у пройденому матеріалі. Якщо є необхідність розмістити тест з іншого ресурса, то звіт про успішність виконавців завдання надходити не буде. У такому разі, можна прописати в інструкціях, що робота вважатиметься виконаною за умови прикріплення до звіту скриншоту з результатами тестування.

Номер слайду 19

Чому Google Classroom?Створюючи завдання, викладач вказує строк здачі роботи. Якщо учень вкладається у відведений термін, то його прізвище розміщується у вкладці “Здано”. Якщо робота виконана після завершення терміну здачі, то з’являється припис “Здано з запізненням”. Проводити оцінювання можна автоматично або у ручному режимі. Система оцінювання може бути створена під будь-яку кількість балів.

Номер слайду 20

Тож використовуймо інтернет-ресурси з користю для себе та учнів!Чи можна побудувати навчання без використання інтернет-ресурсів? Звісно. Але чи буде це цікаво дітям? Чи буде це актуально у сучасному світі? Зрештою, чи буде це корисно для самого педагога? Інтернет-технології – частина нашого життя, цікава та важлива частина, без якої ми вже не можемо уявити своє майбутнє.

pptx
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
3518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку