У презентації надано інформацію про можливості використання інтернет-ресурсів для дистанційного навчання учнів, посилання на корисні сайти та методику застосування їх на онлайн-уроках
Використання інтернет-ресурсів під час дистанційного навчання української мови та літератури. Досвід роботи Золочевської Ольги Василівни, учителя І категорії КЗ “Шарівський ліцей” Валківської міської ради Харківської області”
Номер слайду 2
Джон ДьюїЯКЩО МИ БУДЕМО ВЧИТИ ДІТЕЙ СЬОГОДНІ ТАК, ЯК ВЧИЛИ ВЧОРА, МИ ВКРАДЕМО У НАШИХ ДІТЕЙ ЗАВТРА
Номер слайду 3
Чому поєднання інтернет-ресурсів та філологічних дисциплін – це добре?Учитель, використовуючи власні чи інтернет-заготовки, може візуалізувати навчальний матеріал. Онлайн-ресурси чудово підходять для організації дистанційного навчання, або для швидкої перевірки отриманих учнями знань (наприклад, за допомогою онлайн-тестів).Інтернет-сервіси підвищують мотивацію школярів до навчання, оскільки відповідають їхнім інтересам. Учителі підвищують свій кваліфікаційний рівень, коли використовують нові методи та прийоми у навчанні.
Номер слайду 4
Корисні ресурси - Студія онлайн-освіти Еd. Era https://courses.ed-era.com/Курси: “Лайфхаки з української мови” “Лайфхаки з української літератури” (підготовка до ЗНО)Відео можна використовувати для підготовки до ЗНО, рекомендуючи його учням для перегляду під час дистанційного навчання або для повторення матеріалу вдома
Номер слайду 5
- Інтерактивне навчання (видавництво ранок)http://interactive.ranok.com.ua/Курс “Підготовка до ЗНО”1. “Інтерактивний довідник-практикум з української мови”2. “Інтерактивний довідник-практикум з української літератури”Це електронні тести, які учень проходить самостійно, отримує оцінку без участі учителя, а також бачить свої помилки. Корисні ресурси
Номер слайду 6
- Сайт будинку “Слово”https://proslovo.com/Можливе використання сайту для вивчення творчості письменників “розстріляного відродження”. Завдання для учнів можуть бути різними: - дослідити історію перебування у Харкові та проживання в будинку того чи іншого письменника; дослідити , хто проживав у будинку в певний період; дізнатись, кого з мешканців було заарештовано в першу чергу і т.п. На сайті багато корисних матеріалів: фото, документи, спогади, факти. Дуже зручно працювати зі шкалою часу. Корисні ресурси
Номер слайду 7
Електронні словники. Тлумачення, орфографія, новий правопис, походження слів, наголоси та вимова:https://slovnyk.ua/ Портал української мови та культуриhttp://sum.in.ua/s/kulinarija Академічний тлумачний словник http://ukrlit.org/slovnyk/Публічний електронний словник української мовиhttps://uk.wiktionary.org/wiki/Вікісловник
Номер слайду 8
Використання інтернет-ресурсів та сучасних технологій – один із шляхів підвищення мотивації учнів до навчання та розвитку їх творчих здібностей. Творчі завдання: для учнів 9-11 класів: створити візуалізацію поетичного твору (або відеоасоціацію)для учнів 6-8 класів: створити буктрейлер до твору
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
- Освітній проєкт “На урок” https://naurok.com.ua/ Сайт дає великі можливості як для дистанційного навчання, так і для самоосвіти вчителя та підвищення кваліфікації. Для використання під час дистанційного навчання є розділ “Тести”. Тут можна користуватися розробками колег, а також створювати власні тестові завдання, розміщувати розробки та матеріали, отримуючи за це сертифікати та подяки. Тести, створені на сайті, легко розміщуються у Google. Classroom. Можна також запросити учнів до участі в тестуванні за допомогою месенджера. Оцінювання відбувається автоматично. Корисні ресурси
Номер слайду 12
Використання тестів “На урок”Тести можна використовуватияк домашнє завдання під час дистанційного навчання;як перевірку засвоєння вивченого на уроці, проведеному онлайн (у реальному часі);як активізацію раніше засвоєних знань на початку уроку онлайн;як підготовку до ЗНО;як матеріал для командної роботи у грі “Хто швидше”як елемент у проведенні квесту тощо
Номер слайду 13
Google Classroom – одна з найзручніших платформ для дистанційного навчання. З досвіду роботи
Номер слайду 14
Чому Google Classroom?Використання Google. Classroom можливе на будь-якому ґаджеті з доступом до мережі Інтернет. Додаток має інтуїтивний інтерфейс і тому простий у застосуванні. Він значно економить час та дозволяє ефективно розмістити навчальні матеріали. Це полегшує роботу учителя та викликає значне зацікавлення в учнів
Номер слайду 15
Чому Google Classroom?Для кожного класу і предмета можна створити окремий клас зі своїм ключем доступу. Ключ генерується системою автоматично і кожен, хто має такий код, вводить його у полі “Приєднатися”. Усі матеріали, які вчитель використовує у цій системі, автоматично збираються у папці з ім’ям курсу на Google Диску. Звідси учні можуть завантажувати необхідну інформацію та використовувати її офлайн.
Номер слайду 16
Чому Google Classroom?Інформація у Classroom розміщується у вигляді блогу. Тобто кожен новий допис буде розташовуватися у стрічці новин вище за попередні. У вкладці “Стрічка” ми маємо змогу розмістити оголошення, інструкції та навчальний матеріал, який учні мають опрацювати. Це можуть бути різні файли: документ Word з теоретичним матеріалом до теми, різноманітні ілюстрації та фото, презентації, документальні та художні фільми з ресурсу. You. Tube.
Номер слайду 17
Чому Google Classroom?Вкладка “Завдання” дає можливість створити опитування, онлайн -тест або поставити запитання у вигляді есе. Відповіді на поставлені питання можуть бути як короткими, так і у формі реферату або презентації. Також є можливість прокоментувати або повернути роботу на доопрацювання.
Номер слайду 18
Чому Google Classroom?Авторські тести можна створити у ресурсі Google Форми. Викладач зможе бачити не тільки результати учнів, а і проводити моніторинг слабких місць у пройденому матеріалі. Якщо є необхідність розмістити тест з іншого ресурса, то звіт про успішність виконавців завдання надходити не буде. У такому разі, можна прописати в інструкціях, що робота вважатиметься виконаною за умови прикріплення до звіту скриншоту з результатами тестування.
Номер слайду 19
Чому Google Classroom?Створюючи завдання, викладач вказує строк здачі роботи. Якщо учень вкладається у відведений термін, то його прізвище розміщується у вкладці “Здано”. Якщо робота виконана після завершення терміну здачі, то з’являється припис “Здано з запізненням”. Проводити оцінювання можна автоматично або у ручному режимі. Система оцінювання може бути створена під будь-яку кількість балів.
Номер слайду 20
Тож використовуймо інтернет-ресурси з користю для себе та учнів!Чи можна побудувати навчання без використання інтернет-ресурсів? Звісно. Але чи буде це цікаво дітям? Чи буде це актуально у сучасному світі? Зрештою, чи буде це корисно для самого педагога? Інтернет-технології – частина нашого життя, цікава та важлива частина, без якої ми вже не можемо уявити своє майбутнє.