Презентація:"Використання навчальних ігор на уроках біології"

Про матеріал
Сьогодення потребує від людини не тільки певної суми знань, умінь і навичок, а що важливіше, вміння самостійно здобувати й виконувати на практиці нові знання, вміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи підвищення життєвих проблем. Тобто основною метою стає максимальний розвиток компетентності особистості щодо саморегуляції, самоосвіти та самовдосконалення. Звичайно, досягти цієї мети шляхом використання лише традиційних форм і методів організації навчальної діяльності неможливо. Вирішенню цієї проблеми значною мірою сприяє впровадження у навчальний процес активних методів, серед яких провідну роль відіграють навчальні ігри, які дають учням змогу формувати знання шляхом інтенсивної самостійної пізнавальної діяльності й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей. Таким чином, забезпечуючи зацікавленість дітей на уроках біології і впроваджу¬ючи в життя гасло І. Канта: «Не дум¬ки слід навчати, а думати».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Випускна робота   Виконав: вчитель біології Нижньоворітського ліцею Балецька Т.Ф.

Номер слайду 2

Навчальна гра – це групова вправа з метою вироблення і застосування оптимальних рішень, застосування навчальних методів і прийомів у штучно створених умовах, що відтворюють реальну виробничу обстановку.

Номер слайду 3

Етапи гри Підготовчий етап Етап проведення гри Етап узагальнення, аналізу результатів Підготовчий етап. Розробляється сценарій, план гри, даються консультації, інструкції, пакети матеріалів учням-учасникам, готується матеріальне забезпечення. Етап проведення гри. Залежно від типу вводяться різні рольові позиції гравців: організатор, координатор, критик, тренер, ініціатор, консерватор тощо. Практикується групова робота над завданнями, міжгрупові дискусії. Етап аналізу, обговорення та оцінки результатів гри. Тут виступають експерти, учні обмінюються думками. Учитель підсумовує досягнуті результати, відмічає помилки.

Номер слайду 4

Дидактична гра Репродуктивні Настільні Кросворд, ланцюжок, «павучок», «портрет» «знайди помилку» Семінар Дослідження Творчі Частково пошукові та пошукові Змагальні Рольові турнір, «аукціон», вікторина, КВК «Казка» «конференція», «концерт»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Летіла я повз березовий гай. А навкруги - бджіл незліченно, значить, багатий врожай буде. Лечу далі, дивлюся: квасоля росте, плід – стручок вже дозрів, незабаром ягоди збиратимемо. А на полі картопля цвіте, а люди ходять від квітки до квітки, пилок переносять. Дивина та й годі. Хочуть вони, щоб ягоди скоріше дозріли та й у борщ їх.

Номер слайду 7

Висновок: Використання ігрових моментів на уроці сприяє: розширенню кругозору учнів, стимулює пізнавальну активність учнів, учні використовують знання, вміння і навички на практиці; розвиває пам’ять, мислення, уяву, фантазію, творчі здібності тощо; Виховують самостійність, комунікабельність, формують вміння співпрацювати в колективі, брати на себе відповідальність за прийняті рішення. Застосування на уроках елементів ігрової діяльності дає можливість учням самостійно опрацьовувати нову навчальну інформацію в процесі практичної (пошукової або творчої) дії. А це перші кроки виявлення серед учнів класу обдарованої дитини.

ppt
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку