Концепція «Нової української школи» – ідеологія реформи середньої освіти «Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», - наголосила Лілія Гриневич.
«Ключові компетентності для навчання впродовж життя (Європейські орієнтири)»Європарламент виділив вісім ключових компетентностей:знання рідної мови;знання іноземних мов;математичні компетентності та базові науково-технічні компетентності;інформаційно-комунікаційні компетентності;уміння вчитися;соціальні та громадянські компетентності;ініціативність і підприємливість;культурна обізнаність та здатність до експресії (вираження).
Творення підприємницького тла через зміст урокуІнтегрованість змісту уроку - важливий чинник творення підприємницької компетентності. Пов’язаність змісту уроку з реальним світом - важливий інструмент творення підприємницького тла. Творення підприємницького тла через форми роботи на уроціТворення підприємницького тла через вихід за межі класу
Творення підприємницького тла через проектні технологіїПозитивним у проектній діяльності є набуття учнями таких умінь і особистісних рис:формування системи знань про проекти;формування проектного мислення, мотивів і поведінки партнерства та співробітництва;планування своєї роботи;використовування багатьох джерел інформації;уміння самостійно відбирати й накопичувати матеріал;уміння аналізувати;уміння аргументувати факти;уміння приймати рішення;уміння встановлювати соціальні контакти;уміння створювати кінцевий продукт;уміння презентувати створене перед аудиторією;здатність оцінювати себе й одне одного;розкриття соціальної цінності та ролі «я» в самореалізації професійних і життєвих планів і потреб;формування особистісних якостей.
Cтруктура проекту:назва проекту;актуальність проекту;мета й завдання проекту;етапи реалізації проекту;визначення термінів реалізації проекту;учасники проекту;умови участі у проекті, види діяльності учасників, форми взаємодії організаторів проектної діяльності з його учасниками та іншими суб'єктами;ресурси для реалізації проекту;критерії оцінки роботи окремих учасників і проекту в цілому;результати проекту, можливі варіанти продовження й розвитку проекту;автори, координатори, організатори проекту.
Технологічний етап — планування роботи:визначення основних джерел, способів збору інформації, процедури та критерії оцінки результатів;розподіл роботи між членами групи (якщо проект груповий);збирання інформації стосовно визначеної проблеми;пошук учнями особистих розв'язків цієї проблеми;вирішення проміжних завдань;розв'язання проблеми;складання портфоліо;аналізування отриманих результатів;формулювання висновків.