Презентація "Використання проектних технологій для формування ключових компетентностей: ініціативності та підприємливості під час викладання хімії у загальноосвітньої школі  "

Про матеріал
В роботі описаний досвід використання проектних технологій для формування ключових компетентностей: ініціативності та підприємливості під час викладання хімії у загальноосвітньої школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання проектних технологій для формування ключових компетентностей: ініціативності та підприємливості під час викладання хімії у загальноосвітньої школі     Ігумінова Світлана Ремівна, «учитель-методист» ЗОШ №8м. Білгород-Дністровскийсмт. Сергіївка

Номер слайду 2

Концепція «Нової української школи» – ідеологія реформи середньої освіти «Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», - наголосила Лілія Гриневич.

Номер слайду 3

Мотивування учнів передбачає відхід від принципу «трьох З» - зазубрити, здати і забути.

Номер слайду 4

В одному з юридичних документів UNESCO сформульовано важливу максиму: вчитися, щоб бути, щоб знати, щоб діяти, щоб жити спільно.

Номер слайду 5

«Ключові компетентності для навчання впродовж життя (Європейські орієнтири)»Європарламент виділив вісім ключових компетентностей:знання рідної мови;знання іноземних мов;математичні компетентності та базові науково-технічні компетентності;інформаційно-комунікаційні компетентності;уміння вчитися;соціальні та громадянські компетентності;ініціативність і підприємливість;культурна обізнаність та здатність до експресії (вираження).

Номер слайду 6

«Компетентність - це сфера знань, умінь і відповідальності; сфера повноважень і прав на дію. Компетентність - це (потенційні) вміння, що виявляються в момент виконання даного завдання або у схильності до його виконання».

Номер слайду 7

Компетентність - це поєднання:а) наявних знань у даній галузі («знаю, що»);б) уміння (операційні цілі - «знаю як і зумію»);в) установок («хочу і готовий використати свої знання»

Номер слайду 8

Ініціативність і підприємливість як ключова компетентність«Час, що наближається, - це епоха інтелектуального працівника, який, крім формальної освіти, володіє ще й практичним застосуванням знань та навичками неперервного навчання». Петер Дракер

Номер слайду 9

Компетентність «Підприємливість та ініціативність» у шкільній практиці - необхідна умова її формування

Номер слайду 10

Творення підприємницького тла через зміст урокуІнтегрованість змісту уроку - важливий чинник творення підприємницької компетентності. Пов’язаність змісту уроку з реальним світом - важливий інструмент творення підприємницького тла. Творення підприємницького тла через форми роботи на уроціТворення підприємницького тла через вихід за межі класу

Номер слайду 11

Творення підприємницького тла через проектні технологіїПозитивним у проектній діяльності є набуття учнями таких умінь і особистісних рис:формування системи знань про проекти;формування проектного мислення, мотивів і поведінки партнерства та співробітництва;планування своєї роботи;використовування багатьох джерел інформації;уміння самостійно відбирати й накопичувати матеріал;уміння аналізувати;уміння аргументувати факти;уміння приймати рішення;уміння встановлювати соціальні контакти;уміння створювати кінцевий продукт;уміння презентувати створене перед аудиторією;здатність оцінювати себе й одне одного;розкриття соціальної цінності та ролі «я» в самореалізації професійних і життєвих планів і потреб;формування особистісних якостей.

Номер слайду 12

Cтруктура проекту:назва проекту;актуальність проекту;мета й завдання проекту;етапи реалізації проекту;визначення термінів реалізації проекту;учасники проекту;умови участі у проекті, види діяльності учасників, форми взаємодії організаторів проектної діяльності з його учасниками та іншими суб'єктами;ресурси для реалізації проекту;критерії оцінки роботи окремих учасників і проекту в цілому;результати проекту, можливі варіанти продовження й розвитку проекту;автори, координатори, організатори проекту.

Номер слайду 13

Етапи проекту: Підготовчий етап. Технологічний етап — планування роботи. Заключний етап

Номер слайду 14

Підготовчий етап:підготовка учнів до роботи;визначення проблеми;формулювання мети та завдання щодо її розв'язання;визначення форми кінцевого продукту;висунення гіпотези;обговорення методів дослідження.

Номер слайду 15

Технологічний етап — планування роботи:визначення основних джерел, способів збору інформації, процедури та критерії оцінки результатів;розподіл роботи між членами групи (якщо проект груповий);збирання інформації стосовно визначеної проблеми;пошук учнями особистих розв'язків цієї проблеми;вирішення проміжних завдань;розв'язання проблеми;складання портфоліо;аналізування отриманих результатів;формулювання висновків.

Номер слайду 16

Заключний етап:оформлення проекту;здійснення його захисту;підбиття підсумків.

Номер слайду 17

Реализація принципу політехнізму сучасної школи, профорієнтація, економічна освіта учнів як умова формування ключових компетентностей: ініціативності та підприємливості.

pptx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку