Презентація. Канікули. Вікторина – гра «Весна»

Про матеріал

Мета: розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві здібності; виховувати любов до рідної землі, народу; учити охороняти та примножувати природні багатства.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вікторина – гра «Весна» Мета: розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві здібності; виховувати любов до рідної землі, народу; учити охороняти та примножувати природні багатства. Обладнання: Презентація на тему: Вікторина – гра «Весна»; музичний супровід.

Номер слайду 2

1. Поділ на команди. Гра: "Молекули" Спочатку хлопці і дівчата хаотично рухаються по кімнаті. Вчитель називає будь-яке число, діти повинні утворити команду в даній кількості осіб.

Номер слайду 3

2. Вибір назви команди. Завдання: з букв скласти назву команди. Сонечко. Котики

Номер слайду 4

Команди відпочивають. Гра: «Предмети, що літають і не літають» Всі учасники гри сідають за стіл і складають руки, вибирають одного ведучого, який називає предмети, що літають і не літають. На літаючі предмети діти мають піднести руки. А на не літаючі – опустити.

Номер слайду 5

Що таке загадка? Загадка дуже корисна річ, особливо для дитини. Це рифмований вираз, в якому те, що загадано, завжди ховається під «маскою» і про предмет загадки лише натякається. В нашому випадку темою загадок буде весна, та все, що з нею пов’язане.

Номер слайду 6

3. Відгадування загадок.1. У лісах струмки пустила,Землю травами встелила. Перші квіти принесла. Чарівна моя…(Весна)2. Перша квіточка веснянатихо під сніжком куняла. Дмухнув вітерець тепленький,і з’явився цвіт біленький.(Підсніжник)

Номер слайду 7

3. Чудова квітка,Немов яскравий вогник. Пишний, важливий, наче пан,Ніжний оксамитовий …(Тюльпан)4. Три брати ідуть по світу —Від зими назустріч літу. Перший пройде — тане лід,Другий пройде — всюди квіт,Третій пройде — укрива землю шовкова трава!Нерозлучні три брати. Кожен рік зустрічає їх кожен з нас(Березень, квітень, травень)5. Я найперша зацвітаю. Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка,Бо мене не стане влітку.( Пролісок )

Номер слайду 8

2. Пролісок5. Підсніжник

Номер слайду 9

Команди відпочивають. Гра: «ВОДА, ЗЕМЛЯ, НЕБО» Діти стають в коло. Вчитель з м’ячем в середині кола. Той, кому вчитель кине м’яча і крикне “Земля” мусить назвати тварину; на слово “Вода” – рибу; “Небо” – птаха. Хто не встигає сказати – стає всередину кола замість вчителя (або залишає гру). Необхідні речі: м’яч.

Номер слайду 10

4. Завдання для творчих«Знайти логічне завершення» Команди повинні по черзі відповісти на питання «Хто ким був раніше?» або «Що чим було раніше?»: - Чим раніше була сніжинка? (Крапелькою води.)Ким раніше був птах? (Пташеня. Чим раніше була береза? (Насінням, сережкою.)Чим раніше був дерев'яний будинок? (Ліс.)Чим раніше була хмара? (Водою, озером.) «Назвіть десять ознак весни»Команди повинні по черзі називати ознаки весниперші проталинипочорнілий сніг. Повернулися з теплих країн перелітні птахи. Збільшення світлового дня. Підвищення температури навколишнього середовищадзюрчання струмків. Пожвавлення діяльності зимуючих птахів. Характерні запахи свіжої землі, прілого листя, нагрітої кори. Поява першої весняної птиці - трясогузскі-ледоломкіНезвично блакитний колір неба

Номер слайду 11

Команди відпочивають. Гра: «Дракон» Діти шикуються один за одним. Кожен кладе праву руку на плече сусідові спереду. Той, хто стоїть спереду – той голова дракона, хто ззаду – хвіст. Голова має схопитись за хвіст, а хвіст не дається. Якщо вхопили хвіст, то він стає головою і т. д.

pptx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
1537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку