Презентація " Виробництво текстилю одягу взуття Сучасні транспортно логістичні системи та інформаційно комунікаційні мережі

Про матеріал
Узагальнення знань про виробництво текстилю одягу взуття Сучасні транспортно логістичні системи та інформаційно комунікаційні мережі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

11 кл гео проф Ур 93 Виробництво текстилю одягу взуття Сучасні транспортно логістичні системи та інформаційно комунікаційні мережі 4 02 2024

Номер слайду 2

В останній час значно занепала текстильна промисловість у розвинених країнах і зросло виробництво текстилю в країнах Азії та Центральної і Південної Америки. 1. СУЧАСНА ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ, ЧИННИКИ МІЖНАРОДНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ У ВИРОБНИЦТВІ ТЕКСТИЛЮ, ОДЯГУ, ВЗУТТЯ. Мал. 1. Частка країн-лідерів у світовому експорті текстилю.

Номер слайду 3

Проте розвинені країни залишаються лідерами за обсягом експорту високоякісного текстилю (Німеччина, Італія тощо),

Номер слайду 4

* найбільші виробники тканин із хімічних волокон → США, Німеччина, Японія, Південна Корея тощо), * головні експортери → Південна Корея, Японія, Тайвань.

Номер слайду 5

* Важлива галузь текстильної промисловості — трикотажна→ виробляє переважно білизну, шкарпетки, верхній одяг із плетених волокон. * Територіально вона також зосереджується → в країнах, що розвиваються→ звідси продукція йде на продаж у всьому світі.

Номер слайду 6

Мал. 2. Ланцюг доданої вартості в текстильній промисловості.

Номер слайду 7

* Значні обсяги дешевого одягу виробляють→ у країнах Азії (Пакистан, Малайзія, Індонезія, Бангладеш тощо), → Африки (Туніс, Алжир, Єгипет тощо) → Америки (Мексика та Бразилія). Бавовна надходить з Індії. Пластикові ґудзики виготовлені в Китаї. Покрій та пошив в Бангладеш (5 тисяч заводів)Собівартість = 5 американських доларівсировина ($2), пошиття ($2), прасування, упаковка та контроль посередників ($1)Шаліма одержує щомісяця $54 за основну роботу та $66 за додаткові години. Працює шість днів та тиждень з 8-ї ранку до 8-ї вечора.

Номер слайду 8

Дорогий (брендовий) одяг виготовляють розвинені країни (Франція, Італія, Німеччина, Велика Британія, США.

Номер слайду 9

* Територіальний перерозподіл виробництва відбувся і у взуттєвій промисловості:→ із розвинених країн до країн, що розвиваються. → на країни Азії вже припадає понад 60% світового виробництва взуття.

Номер слайду 10

* Головними виробниками взуття у 2017 р. та експортерами стали → Китай (1,7 млрд пар),→ В’єтнам (404 млн пар), → Індонезія (104 млн пар).

Номер слайду 11

* Однак законодавцями високої моди, як і у швейній промисловості, залишаються→ італійські, французькі, британські та американські взуттєві фірми→ «Nike», «Puma», «Adidas», «Asics Corp», «New Balance», «Bata Limited», «Sympatex Technologies», «Columbia Sportswear Company», «Kathmandu Holdings Limited», «Jack Wolfskin».

Номер слайду 12

* Головними чинниками міжнародної спеціалізації легкої промисловості залишаються →дешева робоча сила, → наявність місцевої сировини, → високий рівень організації галузей, → наявність наукової бази.

Номер слайду 13

Глобалізація також впливає на спеціалізацію різних країн та регіонів у виготовленні продукції легкої промисловості (див. таблицю). Країна. Кількість пар взуття на людину на рік. США6,68 Японія4,60ЄС4,38 Канада3,80 Тайвань3,66 Австралія3,65 Південна Корея3,42 Бразилія2,68 Таїланд2,25 Мексика1,72 Китай1,71Індія1,61Індонезія1,49 ОБСЯГИ СПОЖИВАННЯ ВЗУТТЯ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ СВІТУ

Номер слайду 14

Функціонування сучасного суспільства загалом й економіки зокрема неможливі без транспортно-логістичних систем та інформаційно-комунікаційних мереж, а також їх постійного розвитку та вдосконалення. Вони становлять інфраструктурну основу суспільства й глобальної економіки.2. ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНФРАСТРУКТУРНА ОСНОВА СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ Й ГОСПОДАРСТВА. 

Номер слайду 15

основні переваги й недоліки різних видів транспорту.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

* Транспортна логістика → наука про управління матеріальними та інформаційними потоками у процесі руху товарів → оптимальним вважає той маршрут, * За яким товар доправляється до споживача → в найкоротший (визначений) термін → із мінімальними витратами → найменшою шкодою для самого товару.

Номер слайду 23

СЛОВНИКТранспортна логістика — → система організації доставки (переміщення) будь-яких предметів (речовин)→ за оптимальним маршрутом, → один із напрямків науки про управління інформаційними та матеріальними потоками.

Номер слайду 24

Існує просторово-територіальна спеціалізація транспорту. * Міжконтинентальні перевезення вантажів здійснює переважно→ морський транспорт; * автомобільний перевозить → вантажі й пасажирів на короткі та середні відстані; * авіаційний спеціалізується → на перевезенні пасажирів на значні відстані; * трубопровідний найдоцільніший для→ транспортування на великі відстані нафти й природного газу.

Номер слайду 25

* Транспортно-логістична мережа світу остаточно сформувалася у XX ст. * В умовах НТР та глобалізації різко зросли її → пропускна здатність, → якість транспортних шляхів, → сучасність, → місткість та швидкість пересування транспортних засобів, → територіальна концентрація перевезень.

Номер слайду 26

Сучасні інформаційні мережі мають все- охоплююче проникнення в життя нашого глобалізованого суспільства. Загальна кількість користувачів Інтернету вже перевищила → 48 % кількості населення Землі, у розвинених країнах — 81%, а в Ісландії та Ліхтенштейні — понад 98%. Український широкосмуговий провідний інтернет (бродбенд) є найдешевшим у світі. В середньому українці сплачують за цю послугу 4,42 британські фунти на місяць або приблизно 160 гривень.

Номер слайду 27

* Мережеві інформаційні системи поступово стають→ засобом управління всіх сфер функціонування суспільства. * В економічній діяльності інфраструктурним інформаційно-комунікаційним мережам усе більше→ передається функція управління та моніторингу.

Номер слайду 28

Знаменита кутюр'є Коко Шанель у віці шести років залишилася сиротою, а у 18 років почала працювати продавчинею в крамниці одягу. У вільний від роботи час дівчина співала в кабаре. Із часом вона відкрила невелику власну крамницю в Парижі. Це був початок злету у світі високої моди. Її життєвий шлях є нагадуванням кожному з нас: ніколи не втрачайте надії, ставте собі найвищу мету, працюйте над її досягненням.

Номер слайду 29

Просторова організація легкої промисловості суттєво зрушена в бік країн, що розвиваються. Однак головними споживачами готової продукції галузі все ще залишаються розвинені країни світу, вони ж залишаються законодавицями моди. Основним чинником територіального тяжіння виробництв легкої промисловості є дешева робоча сила. Транспортна логістика — організація переміщення товару від виробника до споживача за оптимальним маршрутом. Сучасні інформаційно-комунікаційні мережі мають всеохоплююче проникнення в життя глобалізованого суспільства планети. ВИСНОВКИ

pptx
Пов’язані теми
Географія, 11 клас, Презентації
Додано
8 лютого
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку