МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ• Сформовані базові якості особистості.• Фізичне, психічне, морально-духовне здоров'я.• Компетентність у сферах життєдіяльності.• Збалансованість прагнення до самореалізації, саморозвитку і самозбереження.• Сформованість цілісного бачення світу.• Володіння елементарними формами саморегуляції поведінки і діяльності.• Розвиненість почуттєвої сфери.• Елементарні форми логічного мислення.•Оптимістичне ставлення до життя.• Віра у власні можливості.• Володіння раціональними способами самоорганізації.• Розвиток уяви як передумови креативності.• Здатність здійснювати найпростіші форми контролю власної діяльності.• Загально-навчальні вміння і навички:• організаційні;• загальнопізнавальні;• загальномовленнєві
Наступність між дошкільною та початковою освітою. Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи, доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками.
Нові правила вступу/прийомудо 1-го класу1 вересня першокласники вспупатимуть до 1-го класу за новим Стандартом початкової освіти. Ніяких тестувань та співбесід //дитину взагалі не треба буде приводити в школу для того, аби подати документи. Першочергове право потрапити до школи мають діти, які проживають на закріпленій за нею територією
Наступність у змісті дошкільної та початкової освіти Базовий компонент дошкільної освіти в УкраїніДержавний стандартпочаткової загальної освіти. Сфери життєдіяльності: Природа Культура Люди. Я сам. Освітні галузі: Навчання грамоти(письмо і читання)Математика. Я досліджую світ. Мистецтво (Музичне та. Образотворче)Дизайн і Технологіїфізична культураІноземна мова. Мовленнєва, пізнавальна, фізична, соціально-моральна,емоційно-ціннісна, худ.-естетична, креативна лінії розвитку Навчальні предмети
Форми здійснення взаємодіїРобота з дітьми. Взаємодія педагогів. Співпраця з батьками- екскурсії в школу;- відвідування шкільного музею, бібліотеки; - знайомство та взаємодія дошкільнят з учителями та учнями початкової школи; - участь у спільній освітній діяльності, ігрових програмах; - виставки малюнків і виробів; - спільні свята і спортивні змагання дошкільнят та першокласників; - участь у театралізованій діяльності.- спільні педагогічні ради ; - семінари, майстер-класи; - круглі столи педагогів та вчителів школи; - психологічні тренінги для вихователів та вчителів; - проведення діагностики по визначенню готовності дітей до школи; - взаємодія психолога ; - відкриті покази освітньої діяльності в садочку і відкритих уроків в школі; - педагогічні та психологічні консиліуми;- майстер-класи.- спільні батьківські збори з вихователями та вчителями школи; - консультації з педагогами ДНЗ і школи; - зустрічі батьків з майбутніми учителями; - дні відкритих дверей; - анкетування;- ділові ігри, практикуми.
Відповідності компетентностей. Концепція «НУШ»Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова. Уміння вчитися впродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентностіОбізнаність та самовираження у сфері культури. Екологічна грамотність та здорове життя. Концепція «НУШ»Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова. Уміння вчитися впродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентностіОбізнаність та самовираження у сфері культури. Екологічна грамотність та здорове життя. Базовий компонент. Комунікативно-мовленнєва. Комунікативно-мовленнєва. Сенсорно-пізнавальна; математична; шахово-ігрова. Природничо-екологічна; сенсорно-пізнавальнаІнформатична; сенсорно-пізнавальна. Сенсорно-пізнавальна; ігрова; особистісно-оцінна. Соціально-комунікативна; предметно-практична; математична; сенсорно-пізнавальна; особистісно-оцінна; ігрова; комунікативно-мовленнєва. Соціально-комунікативна; родинно-побутова; предметно-практична; особистісно-оцінна; ігрова; комунікативно-мовленнєва. Художньо-продуктивна; хореографічна. Природничо-екологічна; здоров’я-збережувальна; особистісно-оцінна
Успішність взаємодії ДНЗ та школи. Успішність забезпечення взаємодії визначається цілою низкою чинників, що створюються педагогічно грамотно організованим розвивальним, навчально-виховним середовищем, яке відповідає психологічним і фізіологічним особливостям та фізичним можливостям дітей. Робота з взаємодії ДНЗ та школи має проводитись педагогічними колективами спільно і систематично. Тільки зацікавленість обох сторін і батьківської громадськості вирішить проблеми наступності дошкільної і початкової освіти, зробить перехід з дошкільного навчального закладу до початкової школи безболісним і успішним для дитини.