Презентація вивчення букви Лл

Про матеріал

Урок (читання) 24.10.2018

Тема. Закріплення знань про звукові значення букви л («ел»).

Мета: закріпити звукове значення букви л «ел»; удосконалювати вміння читати речення і зв'язні тексти з вивченими буквами; продовжувати роботу над формуванням умінь зіставляти звукові моделі та малюнки; розвивати аналітико-синтетичні вміння зі зву­ками і буквами; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Фронтальне опитування

— Яку букву вивчили на попередньому уроці?

— Знайдіть її в касі та покажіть.

— Який звук вона позначає?

— Наведіть приклади слів з цим звуком.

2Пригадайте скоромовку, яку вивчили на попередньому уроці(слайд №2).

3Читання чистомовки (слайд №3)

4 Аналітико-синтетичні вправи

1) Гра «Схема для речення» (слайд№4)

2) Зіставлення звукових моделей та малюнків(слайд№5)

— Назвіть слова, в яких ми чуємо звуки [л ], [л′].

III. Актуалізація опорних знань

  • 1.Читання складової схеми. (слайд №6)

IV. Фізкультхвилинка (слайд№7)

V. Повідомлення теми і завдань уроку

— А сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння читати. Вчитися працювати з буквариком, слідкувати і уважно слухати.

(Робота за слайдами №8,9, 10)

VI. Робота за Букварем (с.52-53)

1 Розглядування ілюстрації (с. 52)

— Кого ви бачите на малюнку?

— Що вона робить?

— А що вона взяла щоб рвати малину?

— Чи подобається дівчинці малина?

_ З чого це видно?

2. Читання слів до тексту

— Поясніть як ви розумієте слово манила? (приваблювала, привертала до себе увагу)

3 Робота над текстом

1) Читання тексту вчителем.

- Скільки малини було у Лоли?

2) Повторне читання «Буксиром»

— Скільки речень у тексті?

— Яке слово пропущено в реченні?

3) Читання тексту ланцюжком

4) Творча робота

— Складіть інші речення до тексту.

VII. Фізкульхвилинка (гімнастика для очей)

Оченята роблять вправи:

Вліво, вправо, вліво, вправо.

Потім вгору, потім вниз

Оченятами дивись! (Вправи виконувати протягом 2 хв.)

VIII. Закріплення набутих знань

1 Гра «Хто зайвий?»

-Які птахи зоображені на малюнку?

- Який птах зайвий, чому?

IX. Підсумок уроку

(слайд №12)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення знань про звукові значення букви л («ел»)

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Скоромовки ОБЕРЕЖНИЙ ХИТРИЙ ЛИС ДО НОРИ ВЕЧЕРЮ НІС. Тигренятко з тигром-татом. Тренувалися стрибати.

Номер слайду 4

13.08.2014 Гра «Схема для речення»Діти повернулися зі школи. Миколка читає книжку. Бабуся в'яже. Лисенята грають біля нори. Пташка звила гніздечко. Ведмідь шукає малину. Зайчик сховався під кущем. Прийшла весна.Іде дощ.

Номер слайду 5

Гра «Знайди пару»13.08.2014 - о - = о =о = о – о = = о – о =- - о - о -= о - - о- о - - о= о – о = о - о- = о -

Номер слайду 6

МА МАМАМИ МИТИТАМ ТАТОТО ТОМТИ ТИННО НОТАНА НОНАНИ НИМИОМ АННАНУ НУМОМУ МАМУТУ НАУМУН НОТУУМ ТОМУУТ ТАТУОТ МИТУ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Лаоиі

Номер слайду 9

ла лан ла-ни ла-на-ми

Номер слайду 10

ми ла ло ли-ла

Номер слайду 11

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ІЛОЛИЛАЛУЛЛІЛОЛИЛАЛУЛОЛЛАЛЛИЛЛІЛЛУЛОЛОАЛАИЛИІЛІУЛУЛУНЛАНЛІНЛИНЛОН

Номер слайду 12

РОБОТА ЗБУКВАРИКОМ

Номер слайду 13

Повторення вивченого матеріалу. Фронтальне опитування. Яку букву ми вивчали?Який звук вона позначає? Який це звук?Як звали дівчинку яка рвала малину? Підберіть слова — назви тварин зі звуком [л], [л’].

pptx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
4012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку