Презентація Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача» Складання обернених задач. 3 клас
Визначення загальної кількості десятків у трицифровому
числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача»
Складання обернених задач.
Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача» Складання обернених задач. Підготувала: Клешніна Марія Олегівна9 січня 2023 р.
Десяте січня. Класна робота. Вирази № 19120-с·5, якщо с=8, то 120-8·5=120-40=80 Якщо с=10, то 120-10·5=70,Якщо с=4, то 120-4·5=100,Якщо с=2, то 120-2·5=110.