Презентація Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача» Складання обернених задач. 3 клас

Про матеріал
Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача» Складання обернених задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача» Складання обернених задач. Підготувала: Клешніна Марія Олегівна9 січня 2023 р.

Номер слайду 2

Каліграфічна хвилинка100 200 300 400 500 600 700 800 900 Десяте січня. Класна робота

Номер слайду 3

Перевірка д.з.

Номер слайду 4

Десяте січня. Класна робота№ 6581

Номер слайду 5

Десяте січня. Класна робота№ 659100-а·в, якщо а=7,

Номер слайду 6

Десяте січня. Класна робота№ 176+7=1360+70=1308+4=1280+40=12012-9=3120-90=3016-8=8160-80=80

Номер слайду 7

Десяте січня. Класна робота. Приклади № 1867-38=2945+39=84140-60-15=65(120-60):10=660+60-30=9035+35+50=120

Номер слайду 8

Десяте січня. Класна робота. Вирази № 19120-с·5, якщо с=8, то 120-8·5=120-40=80 Якщо с=10, то 120-10·5=70,Якщо с=4, то 120-4·5=100,Якщо с=2, то 120-2·5=110.

Номер слайду 9

Десяте січня. Класна робота. Задача № 663

Номер слайду 10

Десяте січня. Класна робота. Задача № 662

Номер слайду 11

Десяте січня. Класна робота. Задача № 665

Номер слайду 12

Домашні завдання

pptx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
4550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку