Урок математики в 3 класі "Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич¬ним матеріалом. Розв’язування задач "

Про матеріал
Урок-мандрівка до супермаркету на якому учні не тільки формували вміння письмово обчислювати суму трьох доданків; удосконалювати обчислювальні навички під час розв’язання задач, обчислення значень виразів, розвивали логічне мислення шляхом формування прийомів розумових дій, уважність, самостійність, інтерес до математики, а й дізнавалися про культуру поведінки в одному з громадських місць
Перегляд файлу

Урок-мандрівка до супермаркету

 

ТЕМА: Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач

 

МЕТА: формувати вміння письмово обчислювати суму трьох доданків;  удосконалювати обчислювальні навички під час розв’язання задач, обчислення значень виразів. Розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій. Виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики; культуру поведінки в громадських місцях

 

ОБЛАДНАННЯ: картки для усного обчислення, Lego, картки, маркери, аркуші з прикладами, ілюстрації, таблиці-правила, підсумкова схема, правила поведінки в супермаркеті, геометричні фігури(5 наборів)

ТИП УРОКУ: комбінований , інтерактивний

 

ФОРМИ РОБОТИ: колективні, індивідуальні

 

ХІД УРОКУ:

 

І. Органiзацiя учнiв до уроку.

Привітання:

Стали рівно, підтягнулись,

Один одному всміхнулись.

До гостей всі поверніться

Привітайтесь, як годиться.

 

ІІ. Повiдомлення теми та завдань уроку. Мотивацiя навчальної дiяльностi.

  • До якого громадського місця ви прийшли сьогодні вранці?
  • Які ще громадські місця відвідуєте самі чи з друзями, батьками?
  • А яке громадське місце крім школи люди відвідують найчастіше?

Сьогодні на уроці математики ми будемо не тільки розв’язувати задачі, обчислювати значення виразів, працювати з геометричними фігурами та охайно, старанно писати в зошитах а й дізнаємося про письмове додавання 3 доданків та дізнаємося про правила культурної поведінки в супермаркеті чи магазині, що під час відвідування їх самостійного відвідування ви чемно поводилися в громадському місці.                                                                                                         Запишіть старанно у зошитах    11 лютого

             Класна робота

Правила поведінки в супермаркеті

ІІІ. Актуалізація знань учнів

1. Швидкісне обчислення виразів на множення і ділення за 1 хвилину (на картках)

Треба поспішати, у вас 1 хвилину щоб дістатися Супермаркету

ПРАВИЛО 1. У дверях магазину спочатку пропускаємо тих, хто виходить, а потім вже заходимо самі

 

2. Каліграфічна хвилинка

- Що треба взяти з собою, щоб придбати необхідні товари?

- Згадайте грошові одиниці від найменшої до найбільшої.

Запишіть каліграфічно цифри, якими позначаємо                                                           металеві грошові одиниці (дівчатка)  1 2 5 10 25 50                                                   та паперові грошові одиниці (хлопчики) 1 2 5 10 20 50 100 200 500 1000

ПРАВИЛО 2. Будьте ввічливі! Якщо продавець рахує гроші чи спілкується з іншим покупцем, зачекайте.

 

3. Усний рахунок (в парах)

  • Які купюри можна приготувати ,щоб розрахуватися за товар вартістю 100 гривень, 350 гривень, 1000грн( 4 купюрами)?

ПРАВИЛО 3. Якщо ви знаєте вартість покупки, підготуйте необхідну суму наперед.

 

V. Вивчення нового матеріалу

1.  Пояснення вчителем і сильнішими учнями «ланцюжком»

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку трьох доданків обчислюємо так як у випадку двох доданків: одиниці додаємо до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень, знак + пишемо перед ІІ доданком. Для швидкого обчислення можна скористатися переставною властивістю дії додавання:

При додаванні доданки можна переставляти

Додавати розряди можна в будь-якому порядку

    145                 206

 + 324               +  38

      35                 174

    504                 408

2. Первинне закріплення № 187 (обери і поясни, хто правильно записав вираз)

ПРАВИЛО 4. Готуючись купити в супермаркеті багато товарів, заздалегідь складіть список того, що маєте придбати.

 

VІ. Розвиток математичних знань

1. Знаходження Р  клумби перед супермаркетом

(кожна група отримує 4 геометричні фігури, кожен учень обирає і обчислює периметр 1 фігури, в результаті називають 1 фігуру з найбільшим периметром)

 

2. Фізкультхвилинка «Вверх і вниз»

ПРАВИЛО 5. Категорично заборонено брати з собою тварин.

 

3. Самостійна робота «Будуємо башточку з Lego» (по 3 приклади кожному варіанту)


  325           181             313           460             104                351

+ 136         +507           + 458         + 127           + 257             + 495

  245           126             207           242             626                112

   . . .            . . .              . . .            . . .              . . .                 . . .

F:\Школа\Школа5\Юрко\снегирь.jpg 706            814             978           829              987                958

 


C:\Users\Елена\Downloads\Без названия.jpg

706

F:\Школа\Школа5\Юрко\снегирь.jpg829                   

978 

 987 

814             

958   


 

ПРАВИЛО 6. Не слід привертати до себе увагу, голосно обговорюючи якість проблеми

 

4. Робота над задачею №188 (колективно)

- знайомство з змістом

- аналіз задачі

- самостійне розв’язання

5. Самостійне складання і розв’язання подібної задачі (ілюстрації з ціною на дошці)

ПРАВИЛО 7. Дбайливо ставтеся до товарів, неважливо, одяг це, іграшки чи продукти харчування

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

  • Молодці! Ви виконали всі завдання уроку.

- То як треба додавати трицифрові числа у випадку кількох доданків?

- Які правила при цьому слід пам’ятати?

-  Поділіться своїми думками з всіма присутніми 3 реченнями

навчився

    дізнався                       допоміг

 

VІІ. Домашнє завдання

С. 36,  №190, 191 Дотримуйтеся правил поведінки в громадських місцях

 

ПРАВИЛО 8. Поважайте працю продавця-касира, консультанта, охоронців, прибиральниць, водіїв, вантажників, садівників та всіх хто дбає про якість товарів та чистоту і затишок у супермаркеті

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку