ВІЗИТНА КАРТКАОсвіта: вища. Навчальний заклад: СНУ ім. Лесі Українки, 2013р.,СНУ ім. Лесі Українки, 2013р. Фах за дипломом: магістр фізики, викладач фізики та інформатики; організатор початкової освіти, вчитель початкових класів. Посада: вчитель фізики та інформатики. Стаж педагогічної роботи: 8 років. Рік попередньої атестації: 2017р. Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст другої категорії»Місце роботи: ЗОШ І-ІІІ ст. с. ПавловичіПро себе: маю гарну сім’ю, улюблену роботу та щирих друзів
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій, програми “Сходинки до інформатики” та ін. Учні школи інколи беруть участь в інформатичному конкурсі «Бобреня», в фізичному конкурсі “Левеня”та в районних олімпіадах з фізики, астрономії та інформатики. Моніторинг якості знань
Завдання:-розвиток творчих здібностей учнів;-розвиток навичок критичного мислення;-формування вміння орієнтуватися в соціально-інформаційному просторі. Шляхи вирішення:-самоосвіта педагога;-нові форми і методи організації НВП;-орієнтація на потреби та інтереси учнів;-впровадження інноваційних технологій. Результат: Творчий, успішний, мислячий учень !
Проектна технологія На уроках інформатики та фізики вивчається достатня кількість тем, де учень може проявити свою творчість. На своїх уроках використовую короткочасні проекти, в межах одного уроку. Наприклад, при вивченні теми «Текстовий процесор», коли за обмежений час учні повинні створити статтю в газету з певної теми та оформити її засобами Microsoft Word, або створити рекламну афішу, при вивченні теми «Графічний редактор Paint» учні створюють малюнки на визначену тематику.
Інтерактивні методи навчання«Мікрофон» (учні швидко по черзі висловлюються з приводу проблеми, передаючи один одному уявний «мікрофон»; один учень може почати відповідь, а інший – доповнює, завершує відповідь).«Незакінчене речення» (учням пропонується перелік визначень, або тез у вигляді незакінчених речень та перелік відповідей; діти повинні встановити відповідність між першим та другим списками, або така робота може проходити без варіантів відповідей, де діти повинні просто завершити тезу). «Мозковий штурм» (учні по черзі висловлюють свої думки з приводу поставленого питання).
Групова технологія Організовуючи роботу учнів у групах, кожен виконує конкретне навчальне завдання – однакове для всіх груп чи різне. При цьому можна передбачити не лише спільну роботу в одній групі, а й міжгрупову взаємодію. Таким чином кожен з учнів має змогу виступити як у ролі вчителя, так і в ролі учня. Це сприятливі умови для розвитку самореалізації учня і дає змогу відчути кожному учню свою самоцінність.
Участь в олімпіадах, конкурсах та семінарах:- 2017 – 2018 н. р.: Голдун Максим, учень 9 кл, ІІІ місце з інформатики;Мазурук Анна, учениця 8 кл, ІІІ місце з фізики;- 2018 – 2019 н. р.: Голдун Максим, учень 10 кл, І місце з інформаційних технологій;Голдун Максим, учень 10 кл, І місце з ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу “Юні інформатики”;Люба Назар, учень 11 кл ІІ місце з астрономії;Мороз Богдан, учень 10 кл ІІ місце з астрономії;Голдун Максим, учень 10 кл, ІІ місце з інформатики. Голдун Максим, учень 10 кл, учасник ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу “Юні інформатики” та ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій
Участь в обласному семінарі для вчителів фізики з проблеми “Шляхи розширення мережі гуртків науково-технічного спрямування” (01.11.2018)2019-2020 Голдун Максим, учень 11 кл, І місце з інформаційних технологій;Голдун Максим, учень 11 кл, І місце в ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу “Юні інформатики”, номінація “Програмування”2020-2021 Участь в постійнодіючому семінарі на тему ”Практична медіаграмотність: освітні платформи та соціальні мережі в саморозвитку учасників освітнього процесу” (26.10.2020)Проведення предметного тижня з інформатики з 12.10 по 19.10. 2020 р.
Висновок Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій сприяють формуванню творчих, успішних, мислячих учнів, а робота над розвитком інтелектуального і творчого потенціалу учнів і формування їх життєвих компетентностей на уроках інформатики - є потужним потенціалом для учнів у виборі подальшого життєвого шляху.