В нашому закладі організовано інклюзивне навчання з дітками початкової та середньої ланки з порушенням інтелектуального розвитку та тяжкими порушеннями мовлення. Ми вивчаємо досвід інших закладів, займаємося взаємо та самоосвітою, звертаємося за допомогою до ІРЦ. Досвід роботи невеликий. Але вже є про що розповісти.
Робота з батьками
під час пандемії
(з досвіду роботи нашого освітнього закладу)
-
Методична онлайн-нарада з класними керівниками інклюзивних класів та вчителями-предметниками, які працюють в цих класах, щодо організації інклюзивного навчання під час карантину.
-
Класні керівники в індивідуальній онлайн-формі проводять консультації з батьками:
-
бесіда щодо профілактики та дій під час пандемії;
-
про необхідність СПІВПРАЦІ, ПАРТНЕРСТВА батьків та вчителів під час карантину (не виконувати завдання замість дитини, щоб дитина не перекладувала відповідальність на дорослих);
-
бесіда про необхідність батькам створити умови для навчання дитини - робочий стіл, режим дня (для адаптування дитини), розповідь дитині про навчання у незвичних умовах;
-
бесіда батьків разом з класним керівником з дитиною про причини карантину (з використанням ілюстрацій, малюнків вірусу);
-
вказати батькам, що вчителі не будуть обмежувати дітей у часі на виконання завдань;
-
організація зворотнього зв'язку.
-
Асистент вчителя:
-
за потреби, додатково може пояснювати дитині або розповідати батькам, як пояснити дитині певний навчальний матеріал;
-
спілкування з батьками з приводу просмотра відео-уроків або відео-роліку до уроку (дати пораду, як заспокоїти дитину, дізнаватись, який матеріал потрібно до пояснити).
-
Психолог провів роботу з батьками та пояснив, щоб вони не панікували та зберігали спокій під час пандемії, карантину. Бо всі емоції, які вони мають, передаються дітям. Особливо важко тим дітям, які не можуть проговорювати свої переживання, бо всі емоції в них накопичуються.