Презентація власного досвіду на тему: "Імідж здорового вчителя – основа формування здорового способу життя сучасної молоді"

Про матеріал

Мета: аналіз основних напрямків співпраці в системі: «педагог-учень-батьки» щодо формування здорового способу життя школярів методом позитивного прикладу для наслідування з боку вчителя

Зміст слайдів
Номер слайду 1

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоровʼя»»Імідж здорового вчителя – основа формування здорового способу життя сучасної молодіКотькало Євгенія Сергіївна, учитель біології та екології Великочернеччинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської області, методист фізкультурно-спортивного гуртка Сумського районного Будинку дітей та юнацтва

Номер слайду 2

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоровʼя»»Мета: аналіз основних напрямків співпраці в системі: «педагог-учень-батьки» щодо формування здорового способу життя школярів методом позитивного прикладу для наслідування з боку вчителя

Номер слайду 3

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоровʼя»»Здоров’я – це природний стан організму, що характеризується його врівноваженістю із навколишнім середовищем та відсутністю будь-яких хворобливих змін. За енциклопедичним визначенням Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб та фізичних дефектів. Преамбула до статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ)

Номер слайду 4

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Завданнями закладу освіти є:формування в учнів свідомого ставлення до власного життя і здоров’я;вироблення в учнів навичок здорового способу життя;формування здоров’язберігаючої компетентності школярів.

Номер слайду 5

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Імідж самого вчителя, який будує певну систему взаємодії з учнем для досягнення конкретної мети, зокрема – карбування усвідомленого здорового способу життя

Номер слайду 6

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Імідж – це мислене уявлення про людину, товар чи інститут, що цілеспрямовано формується в масовій свідомості за допомогою самопрезентації, реклами або пропаганди. В. Королько Імідж – це фасадна частина образу, у якій манери (жести) і міміка виступають у якості найбільш виразних архітектурних елементів. В. Шепель

Номер слайду 7

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»У послідовній піраміді «учитель-учень-здоровий учень» для досягнення вищої мети педагог повинен усвідомити, що його завданням перш за все є формування у школяра позитивної мотивації на здоровий спосіб життя

Номер слайду 8

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Учитель, який має на меті сформувати в учня пріоритет здорового способу життя, повинен :подбати про власний імідж, спроектувати й побудувати особисту модель фізично здорової людини з психологічним комфортом та соціальним благополуччям для наслідування

Номер слайду 9

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Виховання здорової дитини, формування її життєво ціннісного світогляду

Номер слайду 10

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Активний спосіб особистого життя сприяє залученню учнів до різноманітних акцій, краєзнавчих експедицій, спортивних змагань, рухливих ігор, велотрекінгу тощо

Номер слайду 11

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Імідж учителя вимагає від нього самого володіння високими професійними якостями, наявність духовного багатства особистості, емоційного наповнення, що проявляється через зовнішню поведінку та зовнішній вигляд

Номер слайду 12

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Здоров’я настільки переважує решту благ життя, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля (Артур Шопенгауер)

Номер слайду 13

І обласна науково-практична конференція«Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів для реалізації проблеми «Навчальний заклад – територія здоров’я»»Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
7 липня 2018
Переглядів
1209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку