Презентація власного досвіду роботи вчителя початкових класів

Про матеріал
Для атестаціі вчителів початкових класів Презентація власного досвіду роботи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний стаж – 37 років. Категорія – вища “Старший вчитель”Освіта – вища. Презентація власного досвіду роботи вчителя початкових класів. Гульпе Лукії Яківни

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо: “Якщо ви володієте знанням,дайте іншим запалити від нього свої світильники”Девіз:“ Навчання повинно бути цікавим ”

Номер слайду 3

Тема: Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів. Мета: Формування вмінь висловлюватися в усіх доступних для школярів формах, типах і стилях мовлення

Номер слайду 4

Об’єкт мого дослідження – зв’язне мовлення школярів. Предмет – шляхи реалізації розвитку зв’язного мовлення на уроках

Номер слайду 5

Актуальність проблеми Сухомлинський писав: “Слово – найважливіший інструмент, який нічим не замінити; школа повинна бути царством мудрого і красивого, правдивого і чуйного, сильного й ласкавого, доброго й мудрого слова”. Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів і явищ.

Номер слайду 6

Зв’язне мовлення і оволодіння ним молодшими школярами зв’язне мовлення – процес, діяльність мовця, слухачапослідовний виклад думок, знань однією особоюпродукт діяльності – текст (висловлювання)

Номер слайду 7

Етапи формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів:попереднє ознайомлення з метою дії, створення необхідної мотивації;складання схеми передбачуваних дій;виконання дій у матеріальному чи матеріалізованому вигляді;формування дії як зовнішньо-мовленнєвої; виконання дій подумки.r

Номер слайду 8

Характеристика мовленнєвих ситуаційситуація живого спілкування – крихта власної творчості у життя колективуобмін думкамиспільний пошук, радість пізнання наповнення змісту завдань фантазією, казкою, красою природи і людських взаємин

Номер слайду 9

Типи мовленнєвих ситуацій. Перший тип – етап формування авторського задуму: а) ситуації, що стимулюють бажання висловлюватись; б) ситуації, що викликають зриме уявлення про адресата. Другий етап – вводить маленького автора у лабораторію народження думки.

Номер слайду 10

Стимули словесної творчості3. Виділення способу дій у процесі побудови твору2. Використання інтегрованих засобів: малювання, спостереження за природою, драматизація1. Взаємодія колективної, групової та індивідуальної діяльності

Номер слайду 11

Розвиток сприймання, уяви, мислення – основа словесної творчості. Добір фактів для висловлювання в процесі предметно-практичної та ігрової діяльності:розгляд предмета;знаходження певних ознак; зображення предмета за ознаками та властивостями; єдність аналізу та синтезу.

Номер слайду 12

Основні шляхи розгортання теми за спостереженням:а) контраст, зміна протилежних вражень (погожа і похмура днина); б) сходинки вражень: від льону до сорочки, від паростка до колоска; в) складання розповіді з поступовим розгортанням подій (зав'язка, кульмінація, розв'язка) Добір матеріалу за картиною. Добір матеріалу за текстом (здійснюю на уроках усіх навчальних предметів, особливо читання і природознавства)

Номер слайду 13

Етапи творення тексту:

Номер слайду 14

Комунікативні вміння з розвитку зв'язного мовлення:а) інформаційно-змістові; б) структурно-композиційні; в) граматико-стилістичні; г) редагування.

Номер слайду 15

Види вправ з розвитку зв'язного мовлення. Знайди зайві речення. Відредагуй речення. Склади і запиши текст з деформованих речень. За даним початком продовж казку. Прочитай текст. Знайди початок і кінець. Побудуй середину. Склади розповідь про те, що трапилось так, наче ти сам був учасником подій.

Номер слайду 16

Типи вправ за способом інтеграціїЯкі види діяльності інтегруються. Які їх розвивальні можливості1. Ігрова та предметно-практична діяльність, малювання, драматизація, відгадування загадок, побудова текстів. Орієнтує на опанування чуттєвих способів пізнання, оволодіння вміннями вичленовувати ознаки, знаходити спільні, відмінні, істотні и неістотні,класифікувати їх; розширення уявлень про значення конкретних слів2. Спілкування з природою, відгадування загадок,драматизація казок, малювання, предметно-практична і дослідницька діяльність, творення текстів. Уводить у сам процес народження образного вислову, допомагає розкрити сутність зв’язків і залежностей в природі3. Сприймання музичного й образотворчого мистецтва, драматизація, малювання, побудова текстів. Спрямований на розвиток уяви, розширення уявлення про слова, що означають риси характеру, процеси, суспільні події4. Сприймання та аналіз тексту, слухання музики,співу, сприймання картин, діафільмів, словесне малювання, драматизація, побудова текстів. Має на меті поєднати словесний образ із графічним та музичним; активізує розвиток образного сприймання світу, уяви, думки

Номер слайду 17

Результати дослідження проблеми “Розвиток зв’язного мовлення учнів”

Номер слайду 18

Зв'язне мовлення – це розділ методичної науки, що ставить своїм завданням вчити дітей розуміти, відтворювати і будувати висловлювання з огляду на мету, умови спілкування, дотримуючись норм літературної мови. Оволодіння мовою як засобом спілкування, мислення, пізнання – необхідна складова розумових і творчих здібностей учнів, формування гуманістичних ідеалів, прищеплення почуття національної свідомості. Висновок

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 січня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку