Презентація "Властивості арифметичного квадратного кореня"

Про матеріал
Тема уроку: Властивості арифметичного квадратного кореня. Мета: освітня: сформувати в учнів знання про властивості арифметичного квадратного кореня; формувати вміння застосовувати вивчені властивості для обчислення значень виразів, спрощення та перетворення виразів; формувати культуру усних та письмових обчислень; розвиваюча: розвивати обчислювальні навички при розв’язуванні завдань на добування коренів; стимулювати учнів до висловлювань без побоювань помилитися; сприяти розвитку усного мовлення учнів (вміння володіти предметною мовою, спілкування державною мовою); розвивати навички самооцінювання; виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, увагу, старанність; сприяти формуванню толерантного ставлення до себе, однокласників, учителя, підтримувати інтерес до предмета. Обладнання: мультимедійне обладнання, презентація, підручник (А.Г. Мерзляк Алгебра: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл., 2016 р.), роздатковий матеріал. Тип уроку: урок вивчення нової теми, засвоєння нових знань. До презентації розроблений конспект уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Властивості арифметичного квадратного кореня. Вчитель математики Борзикіна Світлана Сергіївна

Номер слайду 2

Епіграф уроку У – усміхненими С – спокійними П – прогресивними І – інтелектуальними Х – хоробрими. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 5

Активізація знань. Дати означення квадратного кореня з числа а. З яких чисел існують квадратні корені?Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?Дати означення арифметичного квадратного кореня. Як називається вираз, що записується під знаком квадратного кореня?Як називається дія обчислення квадратного кореня?Яких значень може набувати підкореневий вираз?Чому дорівнює значення виразу 𝑎2для будь-якого невід’ємного числа а?Скільки коренів має рівняння 𝑥2=𝑎 при 𝑎>0?Скільки коренів має рівняння 𝑥2=𝑎 при 𝑎=0? при 𝑎<0?Обчислити значення арифметичного кореня: 

Номер слайду 6

Історична довідка. Еволюція знака радикала продовжувалась більше 500 років. Починаючи з ХІІІ ст. італійські та інші європейські математики позначали корінь латинським словом Radix (корінь) або скорочено R. Тільки в 1637 р. Рене Декарт з’єднав знак кореня з горизонтальною рискою, застосувавши в своїй «Геометрії» сучасний знак кореня. Знак став загальновживаним лише на початку ХVІІІ ст.

Номер слайду 7

Мета урокуформувати в учнів знання про властивості арифметичного квадратного кореня; формувати вміння застосовувати вивчені властивості для обчислення значень виразів, спрощення та перетворення виразів; формувати культуру усних та письмових обчислень.

Номер слайду 8

Властивості арифметичного квадратного кореня

Номер слайду 9

Властивості арифметичного квадратного кореня

Номер слайду 10

Властивості арифметичного квадратного кореня

Номер слайду 11

Руханка. Встали рівно біля парт. Починаємо наш старт. Руки вгору, руки вниз, Подивились пильно скрізь. Головою покрутили, Потім разом всі присіли. Піднялись, позагинались І здоровими зостались. Руки за голову ставимо сміло И повертаємось вправо і вліво. Зробимо чітко, діти, цю вправо Двічі наліво, двічі направо – Будемо мати гарну поставу. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться, Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.

Номер слайду 12

Закріплення вивченого матеріалу. Усно № 471.

Номер слайду 13

Закріплення вивченого матеріалу2). Письмово № 473, 475, 477.

Номер слайду 14

Рефлексія Що ми вивчили сьогодні на уроці?Сформулюйте властивості степенів.

Номер слайду 15

Домашнє завдання Опрацювати § 2 п.15 с. 115-118; розв’язати №474, №476, №478.

Номер слайду 16

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
3 лютого
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку