Презентація «Властивості води. Вода-розчинник »

Про матеріал

Тема уроку «Властивості води. Вода-розчинник »

Мета: створення умов для формування знань про деякі властивості води, значення води в природі і для людини, дбайливе ставлення до води.

- сприяти позитивне відношеннядо навколишньої природи

- продовжувати розвивати мислення, комунікативні можливості учнів, уміння, порівнювати, аналізувати, оцінювати, вибирати головне

- виховувати моральні якості, почуття згуртованості і колективізму

- проявляти зацікавленість в придбанні і розширенні знань

- знати, чому вода необхідна для життя на землі

- вміти визначати ознаки води,

- вміти проводити дослідження і працювати за планом;

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми сьогодні будемо досліджувати і спостерігати,? Висновки робити і міркувати? А щоб урок пройшов не марно Активно в роботу включайся, дружок!

Номер слайду 2

Світ навколо нас! Ми - за нього, а він - за нас!

Номер слайду 3

Властивості води: Чиста вода: прозора, безбарвна, не має смаку і запаху - Має властивість плинності - Приймає форму судини, в якому знаходиться - Може мати три стани: рідке, тверде, газоподібне - При нагріванні вода розширюється, а при охолодженні -сжімается - При замерзанні вода розширюється

Номер слайду 4

Кросворд 1. 2 3 4

Номер слайду 5

«Зустрілися два ослика»

Номер слайду 6

Тема урока: «Вода-розчинник»

Номер слайду 7

Мета урока

Номер слайду 8

1. Довести, що вода є розчинником 2. Визначити, чи всі речовини може розчинити вода 3 ...

Номер слайду 9

Як ви вважаєте,   як ми зможемо це перевірити?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Інфографіка

Номер слайду 12

Правила роботи в групі:   Будьте уважні один до одного.   Активно беріть участь в обговоренні питань. Прислухайтеся до думки товаришів.   Не соромтесь  висловлювати свою думку. Контролюйте свої  дії Зробив сам-допоможи іншому!

Номер слайду 13

Хід роботи 1 . Беремо склянку з водою. 2. Пробуємо воду на смак. 3. Висипаємо (сіль, цукор або річковий пісок) в воду. 4. Розмішуємо. 5. Спостерігаємо. 6. Пробуємо знову воду на смак (якщо це можливо !!!). 7. Записуємо результат  на інфографіку.

Номер слайду 14

Як зробити фільтр ?

Номер слайду 15

Хід роботи: 1. Беремо воронку з фільтром. 2. Ставимо її в порожню склянку. 3. Виливаємо повільно розчин в воронку. 4. Спостерігаємо, що залишилося на фільтрі. 5. Робимо висновки.

Номер слайду 16

«Встретились два ослика»

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гайдай Світлана
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
6359
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку