Очікувані результати: Вивчити склад молекули води. Розглянути поширення води, її значення в природі і житті людини. Доповнити знання про властивості води. Узагальнити знання про воду як розчинник. З’ясувати, хто винен у забрудненні води. Як можна розв’язати цю екологічну проблемуstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Як сировина у промисловостіЧинник, що визначає погоду та клімат нашої планети. Для виробництва електроенергіїУ сільському господарствіДля розвитку водного транспорту. Де використовується вода?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Правила техніки безпеки У кабінеті дозволяється проводити тільки експерименти, передбачені навчальними програмами. Чітко з'ясуйте порядок і правила проведення досліду. Виконуйте лише ту роботу, яку доручив учитель. Під час роботи не пийте води і не вживайте їжі. Після закінчення роботи приведіть у порядок робоче місце.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Звичайний стан води – рідкий Кипить і плавиться при вищій температурі, ніж сірководень та селеноводеньЄдина речовина, яка при охолодженні розширюється. Густина льоду менша, ніж густина води. Найважча вода при температурі +4ºСМає найбільший поверхневий натяг. Вода – найкращий розчинник. Аномалії водиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Не можна сказати, що ти необхідна для життя! Ти – саме життя! Ти наповнюєш нас радістю,яку не поясниш нашими почуттями. З тобою повертаються до нас сили, з якимими вже попрощалися. По твоїй милості в насзнову починають вирувати висохлі джерела нашого серця. Ти – найбільше багатство на світі! Антуан де Сент-Екзюперіstyle.colorfillcolorfill.type
Якщо ви бажаєте мати знання на достатньому рівні – прочитайте §25,Якщо бажаєте мати високий рівень прочитайте §25 та почніть працювати над проектом на тему: «Чому потрібно берегти воду...» Домашнє завданняstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type