Про матеріал
Тема: Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
Мета:
1) освітня – збагатити знання учнів про воду, як найпоширенішу речовину на Землі, ознайомитися з будовою молекули води, повторити фізичні властивості води, показати поширеність води у природі;
2) виховна – виховувати уважність, охайність, наполегливість у навчальній роботі; виховувати вміння працювати самостійно та в групах; виховувати дбайливе відношення до навколишнього середовища та природних ресурсів своєї країни;
3) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до предмету, активізувати їх пізнавальну і творчу діяльність, вміння аналізувати ситуацію, обговорювати проблему, ставити чіткі запитання і давати на них змістовні відповіді, аргументовано оцінювати діяльність на уроці.
Завдання:
1) учні повинні засвоїти поняття складу молекули води, вміти описувати поширеність води у природі, знати фізичні властивості води;
2) розкрити роль хімічних знань у поясненні природи води;
3) продовжувати формувати інтерес до вивчення предмета.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.