МЕТА:
•сформувати поняття про водойми;
•дати поняття про джерело, річку (її будову, складові частини), озеро,
болото, море;вчити дітей їх розрізняти;
•розвивати спостережливість і уяву;
•формувати навички культури спілкування в парах ;
•сприяти розвиткові екологічного виховання.
Домашнє завдання: Опрацювати статтю підручника «Водойми України» ст.110-116, дати відповіді на питання. Зошит – стор. 57 завд.2 Диференційовані творчі завдання: Підготувати : І варіант - цікаву інформацію про озеро «Світязь», ІІ варіант - про озеро «Сиваш». Ангеліна – про річку «Дністер», Сергію і Денису - підготувати повідомлення про річку «Дунай»
http://www.darwin.museum.ru/expos/floor2/Img/drozdb.jpghttp://gorod.dp.ua/photo/userfoto/2007/11/12/795.jpghttp://www.topguns.ru/birds/20160http://www.ecosystema.ru/08nature/birds/133.phphttp://ru.wikipedia.org/wiki/Coturnix_coturnixhttp://for-creativity.ucoz.ru/news/2009-02-15-1689 фон;-http://s05.radikal.ru/i178/1005/8d/bf27e3d7d5.jpq иллюстрации к сказкам;-http:// imq0/iveinternet.ru/maqes/attach/c/0/45/326/45326500_kaschey_12/jpq ;-http:// imq0/iveinternet.ru/maqes/lmaqec/attach/c/0/34/150/34150127_0.jpq;- http:// imq224lmqeshack.us/imq224/8795/11869413544if0.jpq46