Мультимедійний супровід уроків "Навчання грамоти". Під час роботи над скоромовками відбувається розвиток артикуляційного апарату учнів, уваги та пам'яті школярів.
Вправи для читайликів
Чи то лис, чи то ліс…
Звуки плутати не слід. Чи то кит, чи то кіт – Чи то кинь, чи то кінь, Чи то лис, чи то ліс,
Чи то лис, чи то ліс, Чи то кинь, чи то кінь, Чи то кит, чи то кіт – Звуки плутати не слід.
Лисеня та левеня…
Лисеня та левеня Їли ласощі щодня. Кожен мав велику ложку - Горщик спорожнів потрошку.
Лисеня та левеня Їли ласощі щодня. Кожен мав велику ложку- Горщик спорожнів потрошку.
Дуже рада видра-мати…
Дуже рада видра-мати: Навидрились видренята! Хто видрят покривдить схоче - Видра видряпає очі.
Котик мишку наздогнав…
Котик мишку наздогнав І сказав їй тихо: м’яв! А вона на те: пі-пі, Дуже ніколи мені.
А вона на те: пі-пі, Котик мишку наздогнав Дуже ніколи мені. І сказав їй тихо: м’яв!
Крокодил до крокодила…
Крокодил до крокодила Приплива просити мила, Бо набридло крокодилу Умиватися без мила.
Умиватися без мила. Бо набридло крокодилу Приплива просити мила Крокодил до крокодила
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект