Презентація "Вправи на використання таблиці ділення на 9"

Про матеріал
Усний рахунок, магічні квадрати, дії з величинами, порівняння виразів, задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

____ квітня Класна робота Тема:Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. .

Номер слайду 2

Номер слайду 3

5 2 4 3 2 6 3 7 1

Номер слайду 4

4дм 2см : 6 = 4м 5дм = 5 м – 5дм = 4дм : 8 см = 45 дм 5 7 см 5 см 4 дм : 8 = 40см : 8 = 40см : 8 см =

Номер слайду 5

Порівняйте: 32 : 4 + 9 (41 + 9) – 11 17 6 · 7 – 2 3 · 6 + 22 40 = 40 39 < < =

Номер слайду 6

Задача 4 стор. 129 Було - ?т. Виставили - ?т., 5р. по 9 т. 1) 9 · 5 = 45 (т.) – виставили на полиці. 2) 45 + 36 = 81 (т.) – було. 3) 36 : 9 = 4 (р.) – залишилося виставити. Відповідь: всього була 81 тарілка; Залишилося виставити 4 ряди. Залишилося - 36т. - ? р

Номер слайду 7

41 – 24 : 3       49 + (20 – 18) 63 : 7 – 4 (80 – 17) : 7    94 – (33 + 19) (81 – 18 ) : 7 = 33 = 5 = 42

Номер слайду 8

У 2-А класі хореографією займаються 9 дітей, а малюванням – у 2 рази більше. Скільки всього дітей відвідують гуртки? Складіть вираз до задачі.

Номер слайду 9

Перевіряємо: Хореографія – 9 д.. Малювання - ?д., у 2 рази більше ? д. 9 · 2 + 9 = 27 (д.) - всього . Відповідь: всього відвідують гуртки 27 дітей.

Номер слайду 10

Ст.128, №3,стор.129 №5 Було – ? р. Продали – ?р, 3п.по 7 р. Залишилося – 15 р. Задача №5

ppt
Додано
21 травня 2021
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку