Презентація "Впровадження STEM - освіти у НУШ"

Про матеріал
Навчання - це не передавання знань від учителя чи книги до учнів, це спосіб знаходження нетрадиційних новаторських рішень і розширення свідомості. Тут STEM - освіта і стає у пригоді. Вона спрямовує увагу на природничо - науковий компонент навчання та інноваційні технології, активно розвиває творчі здібності та критичне мислення учня. Пропоную матеріал щодо організації STEM - освіти у початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження STEM - освіти у НУШ

Номер слайду 2

Вправа «Привітання»Гарного настрою!Цікавих завдань!Дружної співпраці!Взаєморозуміння!

Номер слайду 3

КОМПЛЕКСНИЙ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД З ПРОЕКТНИМ НАВЧАННЯМ, ЩО ПОЄДНУЄ В СОБІ ПРИРОДНИЧІ НАУКИ З ТЕХНОЛОГІЯМИ, ІНЖЕНЕРІЄЮ І МАТЕМАТИКОЮ, ВЧИТЬ ДИТИНУ ЖИТИ У РЕАЛЬНОМУ СВІТІ, ЯКИЙ НАДЗВИЧАЙНО ШВИДКО ЗМІНЮЄТЬСЯ, ВМІТИ РЕАГУВАТИ НА ЦІ ЗМІНИ, КРИТИЧНО МИСЛИТИ, БУТИ ЗАГАЛЬНО РОЗВИНЕНОЮ ТВОРЧОЮ ОСОБИСТІСТЮ. STEM – освіта:

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Чому саме ? наука - дослідження актуальних, глобальних наукових проблем технологія – використання сучасних засобів навчання інжиніринг – використання ЛЕГО для моделювання та демонстрації у вирішенні різноманітних задач математика – обчислення даних для її подальшого використання при створенні проєктів

Номер слайду 6

Залучення учнів до STEM:розвиває креативне мисленняформує компетентності дослідникасприяє кращій соціалізації, оскільки розвиває низку навичок:співробітництвокомунікативністьтворчість

Номер слайду 7

STEMВід теорії до практикиурокипроєктиекскурсіїквеститабори

Номер слайду 8

STEM - уроки. Основні завдання STEM – уроку: створення умов для різнобічного розвиткурозвиток інтелекту, інтуїції, творчого мислення, рефлексіїформування комунікативних і мовленнєвих компетенцій школярівзабезпечення активної взаємодії учнів та вчителярозвиток навичок критичного мислення та пізнавальних інтересіврозвиток уміння швидко аналізувати ситуацію Структурні елементи STEM – уроку:І. Організація учнів.ІІ. Актуалізація опорних знань.ІІІ. Зіткнення учнів з проблемою й висловлення первинних гіпотез.ІV. Визначення теми й мети уроку. V. Робота над гіпотезами, висловленими учнями: за науковим напрямомза математичним напрямомза інженерним напрямомза творчим напрямом. VІ. Обговорення гіпотез, загальний висновок. VІІ. Рефлексія.

Номер слайду 9

STEM – квести: пошукова діяльність за одним або декількома маршрутами. Етапи квесту: Підготовлююча робота: знайомство з темоюформування проблемирозподіл ролей у команді2. Виконання завдань.3. Оформлення результатів:слайд – шоубуклетпостерфоторепортажвідеозвіт4. Обговорення результатів роботи (конференція).5. Оцінювання за попередньо оголошеними критеріями.

Номер слайду 10

STEM – екскурсії: застосування теоретичних знань на практиці. Підготовка учителя до екскурсії: Уважно вивчити об’єкт екскурсії. Визначити проблемні питання. Дати відповідні завдання учням, за необхідності указати джерела інформації. Намітити маршрут екскурсії. Скласти перелік обладнання, необхідного для екскурсії. Визначити дату та місце її проведення. Розподілити учнів класу на підгрупи та дати їм конкретні доручення (вести записи, фотографувати, вимірювати тощо). Нагадати учням правила безпеки, яких слід дотримувати під час екскурсії. Підготовка учнів до екскурсії: Опанування знань з відповідного навчального предмета. З’ясування завдання з набуття нових знань і поглиблення раніше набутих. ОБОВ’ЯЗКОВО:перевірка досягнень мети екскурсії та її результатівоформлення результатів екскурсії (індивідуальне, групове).

Номер слайду 11

STEM – проєкт: цікаво про складне. Дослідно – проєктна діяльність - це: Ефективні засоби формування компетентностей. Розвиток умінь працювати в колективі, розподіляти відповідальність, аналізувати результати діяльності, почуватися членом команди. Формування навичок аналізу інформації, здатності до адекватної самооцінки. Учитель: Організовує інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя. Учні: Шукають інформацію. Спілкуються з іншими людьми. Роблять аудіо – чи відеозаписи. Виконують дослідницьку роботу з теми, результатом якої є власний проєкт – великий чи малий, простий чи складний .

Номер слайду 12

Підсумок Навчання і виховання дітей за напрямами STEM – освіти дає вчителям можливість розвивати в учнів уміння бачити проблему, формулювати дослідницьке питання і шукати шляхи його розв’язання, виховувати стійкість у відстоюванні своєї позиції та оригінальності ідеї , здатність до абстрагування чи аналізу, конкретизації або синтезу, що цілком відповідає тенденціям розвитку суспільства в майбутньому. Для дітей – це натхнення, випробування власних сил, це - емоції .

Номер слайду 13

Вправа «Мої подальші дії…»Я хочу…Я буду…Я постараюся…Я думаю,що…Я мрію,щоб…Планую…

Номер слайду 14

Використано Інтернет - ресурси

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шамрай Ніна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 березня 2021
Переглядів
4857
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку