Підготувала вчитель біології Красногорівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Любченко Олена Валентинівна Впровадження STEM - та STEAM - технологій на уроках біології при дистанційному навчанні
Номер слайду 2
На сьогоднішній день в нашій країні STEM - та STEAM - освіта в школі знаходиться в тренді Щоб навчальний процес відповідав концепціям STEM - та STEAM - , необхідно змінити звичну для нас форму викладання, коли урок побудовано у бік командної роботи самих учнів Мета вчителя– продемонструвати та максимально просто пояснити зв'язки між процесами, а також – сприяти самостійності у навчанні
Номер слайду 3
Сьогодні існує декілька варіантів цього терміну: - STEM = Science + Technology + Engineering + Mathematics (природничі науки, технологія, інжиніринг, математика) - STEAM = Science + Technology + Engineering + Arts + Mathematics (природничі науки, технологія, інжиніринг, мистецтво, математика) - STREAM = Science + Technology + Reading+wRiting + Engineering + Arts + Mathematics (природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринг, мистецтво, математика)
Номер слайду 4
Що STEM- та STEAM- освіта дає дітям? Більш ефективне засвоєння навчального матеріалу; Комплексне розуміння предметів та процесів; Цікавий навчальний процес та мотивацію вчитися; Оригінальність мислення; Вміння формулювати дослідницькі питання та комплексно шукати рішення; Можливість здобути престижну вищу технічну освіту в кращих вишах та знайти високооплачувану роботу в будь-якій країні світу в подальшому. Фахівці, які отримали STEM-освіту є затребуваними на ринку праці.
Номер слайду 5
STEAM - освіта в 5 класі НУШ на уроці «Пізнаємо природу» Тема уроку: Клітина. Як живуть і чим відрізняються клітини різних організмів. Конкурс «Моделі клітин» Дистанційний урок в 5 класі НУШ Навчальні комп’ютерні 3-D моделі на уроці Посилання на добірку ресурсів за класами – Жива природа – 3Dмоделі https://sketchfab.com/AVRcontent
Номер слайду 6
Творчі роботи учнів 5 класу НУШ
Номер слайду 7
Тема уроку: Клітина – одиниця будови організмів Впровадження STEAM – технологій на уроках біології в 6 класі
Номер слайду 8
Тема уроку: Транспорт речовин по рослині. Взаємозв’язки між різними частинами рослини (відео учнів).
Номер слайду 9
Впровадження STEAM – технологій на уроках біології в 8 класі Тема уроку: Система кровообігу. Рух крові.
Номер слайду 10
Тема уроку: Дихання (відео – експеримент) Впровадження STEM – технологій на уроках біології в 8 класі
Номер слайду 11
Проєкт з предметів: біології, основ здоров’я, трудового навчання, інформатики з теми «Харчування». «Улюблені національні страви» Відео – ролики учнів
Номер слайду 12
Вчитель біології Олена Любченко та вчитель фізики Олена Бардак Красногорівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Мар’їнської громади Покровського району Донецької області прийняли участь в заняттях в Хабі Донеччина (Київ) за участі представників ЄС. Локація STEМ - освіта.
Номер слайду 13
Отже, STEM – освіта формує науково - природничий світогляд; вчить практично використовувати математичні та економічні знання навіть на уроках біології та основ здоров’я; формує початкові навички у конструюванні – основа розвитку інженерного мислення учнів; формує підприємницькі навички під час вивчення біології та основ здоров’я; розвиває комунікативні здібності учнів, вміння працювати в групах
Номер слайду 14
Можна впевнено говорити, що широке впровадження STEAM - та STEM - освіти здатне допомогти сьогоднішнім учням стати успішними професіоналами в майбутньому, а також здатне змінити економіку нашої країни, зробити її більш інноваційною та конкурентоспроможною