Презентація "ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИМОГ НУШ"

Про матеріал
Одним з перспективних напрямків розвитку навчання в світі зараз вважається змішане навчання, яке іноді називають гібридним. Змішане навчання – це результат інтегрування он-лайн навчання з традиційною класно-урочною системою. Комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід надає можливість навчанню стати персональним та особистісно-орієнтованим. Серед переваг змішаного навчання є можливість аналізувати зібрану інформацію, пристосувати процес навчання та оцінювання відповідно до індивідуальних особливостей кожного учня. Можливість отримання позитивного навчального досвіду як при індивідуальній роботі, так і під час спільного навчання у віртуальному класі, що призводить до відчуття успіху. Таким чином, змішане навчання – це не просто використання технічних засобів навчання, тобто механічне додавання сучасних інтерактивних технологій до традиційних, а якісно новий підхід, що трансформує структуру та зміст навчання, змінюючи традиційні ролі вчителя та учня, а також і навчальне середовище.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИМОГ НУШАвтор досвіду. Городніча Наталія Володимирівнавчитель української мови та літератури Енергодарського навчально-виховного комплексу №5

Номер слайду 2

РЕФОРМУВАННЯ В УКРАЇНІУ Національній доктрині розвитку освіти одними з пріоритетних напрямків окреслено: постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу;запровадження освітніх інноваційних, інформаційних технологій.

Номер слайду 3

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТВідповідно до нового Державного стандарту, завданням сучасної школи є формування і розвиток в учнів ключових компетентностей, в тому числі, інформаційно-комунікаційних, які сприяють реалізації їх творчого потенціалу, соціалізації в суспільстві.

Номер слайду 4

НУШУ концептуальних засадах реформування середньої освіти “Нова українська школа” сказано, що педагогіка партнерства і компетентнісний підхід потребують нового освітнього середовища.

Номер слайду 5

НОВІ ВИМОГИ,ЯКІ ДЕРЖАВА ВИСУВАЄ ДО ПІДГОТОВКИ УЧНІВ:пошук таких методик і технологій навчання, які б відповідали вітчизняному та світовому стандартам освіти, забезпечували б підготовку майбутніх поколінь на належному рівні.

Номер слайду 6

Впровадження технології змішаного навчання є одним з можливих рішень цієї проблеми

Номер слайду 7

Актуальність даного досвіду полягає у новій формі організації навчального середовища на уроках української мови та літератури, враховуючи індивідуальні потреби кожного учня шляхом поєднання он-лайн та оф-лайн навчання у один ланцюжок.

Номер слайду 8

Мета роботи: створення персоніфікованого інтерактивного навчального середовища для учнів, де відбувається розвиток життєвих компетентностей, необхідних для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

Номер слайду 9

Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання:ознайомлення з теоретичними засадами змішаного навчання;вдосконалення системи електронного навчального контенту уроків української мови та літератури з використанням інформаційних технологій;

Номер слайду 10

створення дистанційного навчального курсу на платформі Classroom;дослідження впливів використаних інформаційно-комп’ютерних технологій на розвиток самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 11

Переваги даної технології вона  поєднує у один ланцюжок он-лайн та оф-лайн навчання

Номер слайду 12

БЛОЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯПротягом багатьох років я використовувала блочну систему навчання на уроках української мови та літератури. Але враховуючи потреби суспільства, віднайшла оптимальний варіант поєднання традиції і новітніх технологій за допомогою змішаного навчання, модель якого не передбачає радикальної відмови від традиційної освіти, оскільки вона дає важливі мовні та соціокультурні навички.

Номер слайду 13

СУТЬ БЛОЧНОЇ СИСТЕМИполягає в гармонійному поєднанні фронтальної (колективної), групової та індивідуальної форм організації навчання з різнорівневою диференціацією, яка здійснюється за рахунок гнучкого моделювання навчального процесу у вигляді послідовного ланцюжка уроків.

Номер слайду 14

ТИПИ УРОКІВ:урок розбору нового матеріалу;урок фронтального опрацювання матеріалу;урок індивідуального опрацювання матеріалу;урок внутрішньопредметного узагальнення;урок міжпредметного узагальнення;урок корекції формальних знань;урок контролю і корекції.

Номер слайду 15

БЛОК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Номер слайду 16

ОРИГІНАЛЬНА СВІТСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Номер слайду 17

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ‘ЯЗКИІсторія України. Період роздробленості Київської держави. Галицько-Волинське князівство. Київська держава (Русь-Україна)

Номер слайду 18

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ‘ЯЗКИПравознавствоІсторичні аспекти становлення української держави і права ( “Руська правда”, “Устав Володимира Мономаха”, “Слово о полку Ігоревім”)

Номер слайду 19

Теоретичний матеріал учні опрацьовують он-лайн у формі самостійного опрацювання навчальних блоків, відеофільмів, презентацій підготовлених вчителем, додаткового матеріалу.

Номер слайду 20

Закріплення, засвоєння навчального матеріалу знаходить своє застосування оф-лайн, у традиційній класно-урочній системі під час проведення уроку.

Номер слайду 21

Змішане навчання надає нові можливості при вивченні української мови та літератури

Номер слайду 22

Google Classroom  – це інструментщо зв'язує Google Docs, Google Drive і Gmail; допомагає  створювати і впорядковувати завдання;виставляти оцінки; коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу.

Номер слайду 23

Створила курси на платформі Google Classroom

Номер слайду 24

Зареєструвала учнів в класних кімнатах

Номер слайду 25

В програмі Learning. Apps.org створила завдання

Номер слайду 26

Зареєструвалась в Online Test Pad і розробила тестові завдання

Номер слайду 27

Приєднала створені завдання до класних кімнат

Номер слайду 28

Номер слайду 29

За допомогою Power. Pointстворюємо презентації

Номер слайду 30

З блоками навчальної інформації учні знайомляться заздалегідь

Номер слайду 31

Оцінювання в Online Test Pad

Номер слайду 32

Статистика

Номер слайду 33

Анкетування учнів

Номер слайду 34

ПЕРЕВАГИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ:можливість аналізувати зібрану інформацію;пристосувати процес навчання та оцінювання відповідно до індивідуальних особливостей кожного учня;

Номер слайду 35

отримання позитивного навчального досвіду як при індивідуальній роботі, так і під час спільного навчання у віртуальному класі, що призводить до відчуття успіху.

Номер слайду 36

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Єрохіна Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пекар Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
4392
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку