Вправа «Фінальний акорд чи продовження? SWOT-аналіз»

Про матеріал

Вправа «Фінальний акорд чи продовження SWOT-аналіз» для динамічних груп учасників обласного науково-практичного семінару «Формування здоров'язбережувальних компетенцій учасників навчально-виховного процесу в умовах Школи культури здоров'я»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Експериментально-оздоровча робота – «за» і «проти»»

Номер слайду 2

SWOT-аналізr

Номер слайду 3

Strengths – СИЛИWeaknesses – СЛАБКОСТІOpportunities – МОЖЛИВОСТІThreats – РИЗИКИ

Номер слайду 4

SWOT-аналіз - метод стратегічного планування, який полягає у виявленні факторів внутрішнього та зовнішнього середовища організації та поділі їх на чотири категорії:

Номер слайду 5

Позитивний вплив. Негативний вплив. Внутрішнє середовище. S - СИЛИ (властивості проекту, які дають переваги перед іншими)W – СЛАБКОСТІ(властивості, які ослабляють проект)Зовнішнє середовище. O - МОЖЛИВОСТІ (зовнішні ймовірні фактори, що дають додаткові можливості по досягненню мети) T - РИЗИКИ (зовнішні ймовірні фактори, які можуть ускладнити досягнення мети)

Номер слайду 6

Позитивний вплив. Негативний вплив. S - СИЛИПокращення фізичного, духовного, емоційного, інтелектуального, духовного та соціального здоров'я учнів. Формування свідомого ставлення до власного життя. Зацікавленість значної частини педагогів у пошуках шляхів духовно-морального розвитку сучасних школярів, їх активна позиція і готовність продовжувати дослідницьку роботу. Досвід роботи в сфері додаткової освіти дітей. Досвід включення учнів у творчу діяльність. Традиції волонтерської, екологічної роботи. W – СЛАБКОСТІСкладність теми для її освоєння, недостатність вихідного рівня компетентності педагогів. Нездатність частини учасників дослідження виконати трудомістку роботу, пов'язану з участю в експерименті, і довести її до кінця внаслідок перевантаженості і загальної втоми. Недолік ресурсів для матеріального забезпечення експериментальної роботи. Пасивна або вичікувальна позиція частини педагогічного колективу. O – МОЖЛИВОСТІЗначущість теми для педагогічної громадськості. Підтримка і зацікавленість батьків. Співробітництво з науковцями та громадськими організаціями щодо рекомендацій по застосуванню . T - РИЗИКИМасштабність, об'ємність і складність обраної теми. Споживча позиція по відношенню до діяльності школи частини дітей і батьків. Недолік ресурсів для стимулювання експериментальної роботи.

Номер слайду 7

Дякуємозаучасть!

Перегляд файлу

Відділ освіти виконкому

Саксаганської районної в у місті ради

Криворізька загальноосвітня школа І-III ступенів № 124

Криворізької міської ради Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

Вправа

«Фінальний акорд чи продовження? SWOT-аналіз»

для динамічних груп учасників обласного

науково-практичного семінару

«Формування здоров’язбережувальних компетенцій

учасників навчально-виховного процесу в умовах

Школи культури здоров’я»

 

 

Підготували і провели:

соціальний педагог КЗШ І-ІІІ ст. № 124

Асташенкова Тетяна Іванівна,

практичний психолог КЗШ І-ІІІ ст. № 124

Мелешко Юлія МИхайлівна

 

 

Кривий Ріг,

2013


Робота динамічних груп

«Фінальний акорд чи продовження? SWOT-аналіз»

 

Асташенкова Тетяна Іванівна – соціальний педагог,

Мелешко Юлія Михайлівна – практичний психолог

 

Шановні учасники!

Зараз у Вас є унікальна можливість визначити, чи є результати  проведення експериментальної роботи "фінальним акордом чи продовженням". (1 СЛАЙД)

Це ми можемо реалізувати за допомогою SWOT – аналізу. (2 СЛАЙД)

 

SWOT – це абревіатура перших букв назв факторів: (3 СЛАЙД)

- Strengths (сили) ,

 - Weaknesses (слабкості) ,

- Opportunities (можливості ),

-  Threats ( загрози ).

(4 СЛАЙД) SWOT-аналіз – це метод стратегічного планування , що полягає у виявленні факторів внутрішнього і зовнішнього середовища проекту та поділі їх на чотири категорії.

 

(5 СЛАЙД) Сильні ( S ) і слабкі ( W ) сторони є факторами внутрішнього середовища об'єкта аналізу , ( тобто тим , на що сам об'єкт здатний вплинути ); можливості (O ) і загрози (T) є факторами зовнішнього середовища ( тобто тим , що може вплинути на об'єкт ззовні і при цьому не контролюється об'єктом ).

Завдання SWOT-аналізу - дати структурований опис ситуації, щодо якої потрібно прийняти якесь рішення.

Висновки, зроблені на його основі, носять описовий характер без рекомендацій і розстановки пріоритетів

 

Абревіатура SWOT може бути представлена візуально у вигляді таблиці:

 

Позитивний

вплив

Негативний

вплив

Внутрішнє середовище

S – СИЛИ

 

 (властивості проекту, які дають переваги перед іншими)

 

W – СЛАБКОСТІ

 

(властивості, які ослабляють проект)

Зовнішнє середовище

O – МОЖЛИВОСТІ

 

 (зовнішні ймовірні фактори, що дають додаткові можливості по досягненню мети)

T – РИЗИКИ

 

 (зовнішні ймовірні фактори, які можуть ускладнити досягнення мети)

 

 

Ваше завдання полягає в тому, щоб визначити сильні, слабкі сторони, можливості та ризики у рамках теми експерименту "Модель школи культури здоров’я як оптимальний варіант вирішення проблеми творчого розвитку здорової особистості".

Перед Вами лежать частини таблиці, які Вам необхідно заповнити протягом 5 хвилин.

1 група визначатиме сильні сторони експерименту;

2 група – слабкі сторони;

3 група – можливості;

4 група – ризики. 

Кожній команді по звершенню роботи необхідно обрати спікера, який презентуватиме результати. Регламент виконання 5 хвилин.

Презентація напрацювань груп.

Надаємо слово 1 групі. (перелік сил)

Чи є якісь доповнення?

Надаємо слово 2 групі (перелік слабкостей)

Надаємо слово 3 групі (перелік можливостей)

Надаємо слово 4 групі (перелік ризиків)

Дякуємо за роботу.

 

А тепер дозвольте продемонструвати SWOT-аналіз, який ми проводили з педагогічним колективом нашого закладу. (СЛАЙД 6)

S – СИЛИ

W – СЛАБКОСТІ

  •                   Покращення фізичного, духовного, емоційного, інтелектуального, духовного та соціального здоров'я учнів.
  •                   Формування свідомого ставлення до власного життя.
  •                   Зацікавленість значної частини педагогів у пошуках шляхів духовно-морального розвитку сучасних школярів, їх активна позиція і готовність продовжувати дослідницьку роботу.
  •                   Досвід роботи в сфері додаткової освіти дітей.
  •                   Досвід включення учнів у творчу діяльність.
  •                   Традиції волонтерської, екологічної роботи
  •                   Складність теми для її освоєння, недостатність вихідного рівня компетентності педагогів.
  •                   Нездатність частини учасників дослідження виконати трудомістку роботу, пов'язану з участю в експерименті, і довести її до кінця внаслідок перевантаженості і загальної втоми.
  •                   Недолік ресурсів для матеріального забезпечення експериментальної роботи.
  •                   Пасивна або вичікувальна позиція частини педагогічного колективу.

O – МОЖЛИВОСТІ

T – РИЗИКИ

  •                   Значущість теми для педагогічної громадськості.
  •                   Підтримка і зацікавленість батьків.
  •                   Співробітництво з науковцями та громадськими організаціями щодо рекомендацій по застосуванню здоров'язбережувальних технологій
  •                   Масштабність, об'ємність і складність обраної теми.
  •                   Споживча позиція по відношенню до діяльності школи частини дітей і батьків.
  •                   Недолік ресурсів для стимулювання експериментальної роботи.

 

Як ми бачимо, є і слабкі сторони експерименту, проте ми впевнені, що будь-які слабкості можна перевести в сили, а ризики – в можливості.

Саме це і стане стратегічним плануванням нашої подальшої роботи в цьому напрямку.

(7 СЛАЙД) Дякуємо за участь!

Додаток

 

Завдання для динамічних груп

 

1 група

 

Визначте, будь ласка,  сильні сторони (S) експерименту.

 

 

 

2 група

 

Визначте, будь ласка,  слабкі сторони (W) експерименту.

 

 

 

3 група

 

Визначте, будь ласка,  можливості (O) експерименту.

 

 

 

4 група

 

Визначте, будь ласка,  ризики  (T)  експерименту.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толчинська Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
4 червня 2020
Переглядів
1241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку