Вправа «Фінальний акорд чи продовження SWOT-аналіз» для динамічних груп учасників обласного науково-практичного семінару «Формування здоров'язбережувальних компетенцій учасників навчально-виховного процесу в умовах Школи культури здоров'я»
Відділ освіти виконкому
Саксаганської районної в у місті ради
Криворізька загальноосвітня школа І-III ступенів № 124
Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Вправа
«Фінальний акорд чи продовження? SWOT-аналіз»
для динамічних груп учасників обласного
науково-практичного семінару
«Формування здоров’язбережувальних компетенцій
учасників навчально-виховного процесу в умовах
Школи культури здоров’я»
Підготували і провели:
соціальний педагог КЗШ І-ІІІ ст. № 124
Асташенкова Тетяна Іванівна,
практичний психолог КЗШ І-ІІІ ст. № 124
Мелешко Юлія МИхайлівна
Кривий Ріг,
2013
Робота динамічних груп
«Фінальний акорд чи продовження? SWOT-аналіз»
Асташенкова Тетяна Іванівна – соціальний педагог,
Мелешко Юлія Михайлівна – практичний психолог
Шановні учасники!
Зараз у Вас є унікальна можливість визначити, чи є результати проведення експериментальної роботи "фінальним акордом чи продовженням". (1 СЛАЙД)
Це ми можемо реалізувати за допомогою SWOT – аналізу. (2 СЛАЙД)
SWOT – це абревіатура перших букв назв факторів: (3 СЛАЙД)
- Strengths (сили) ,
- Weaknesses (слабкості) ,
- Opportunities (можливості ),
- Threats ( загрози ).
(4 СЛАЙД) SWOT-аналіз – це метод стратегічного планування , що полягає у виявленні факторів внутрішнього і зовнішнього середовища проекту та поділі їх на чотири категорії.
(5 СЛАЙД) Сильні ( S ) і слабкі ( W ) сторони є факторами внутрішнього середовища об'єкта аналізу , ( тобто тим , на що сам об'єкт здатний вплинути ); можливості (O ) і загрози (T) є факторами зовнішнього середовища ( тобто тим , що може вплинути на об'єкт ззовні і при цьому не контролюється об'єктом ).
Завдання SWOT-аналізу - дати структурований опис ситуації, щодо якої потрібно прийняти якесь рішення.
Висновки, зроблені на його основі, носять описовий характер без рекомендацій і розстановки пріоритетів
Абревіатура SWOT може бути представлена візуально у вигляді таблиці:
|
Позитивний вплив |
Негативний вплив |
Внутрішнє середовище |
S – СИЛИ
(властивості проекту, які дають переваги перед іншими)
|
W – СЛАБКОСТІ
(властивості, які ослабляють проект) |
Зовнішнє середовище |
O – МОЖЛИВОСТІ
(зовнішні ймовірні фактори, що дають додаткові можливості по досягненню мети) |
T – РИЗИКИ
(зовнішні ймовірні фактори, які можуть ускладнити досягнення мети)
|
Ваше завдання полягає в тому, щоб визначити сильні, слабкі сторони, можливості та ризики у рамках теми експерименту "Модель школи культури здоров’я як оптимальний варіант вирішення проблеми творчого розвитку здорової особистості".
Перед Вами лежать частини таблиці, які Вам необхідно заповнити протягом 5 хвилин.
1 група визначатиме сильні сторони експерименту;
2 група – слабкі сторони;
3 група – можливості;
4 група – ризики.
Кожній команді по звершенню роботи необхідно обрати спікера, який презентуватиме результати. Регламент виконання 5 хвилин.
Презентація напрацювань груп.
Надаємо слово 1 групі. (перелік сил)
Чи є якісь доповнення?
Надаємо слово 2 групі (перелік слабкостей)
Надаємо слово 3 групі (перелік можливостей)
Надаємо слово 4 групі (перелік ризиків)
Дякуємо за роботу.
А тепер дозвольте продемонструвати SWOT-аналіз, який ми проводили з педагогічним колективом нашого закладу. (СЛАЙД 6)
S – СИЛИ |
W – СЛАБКОСТІ |
|
|
O – МОЖЛИВОСТІ |
T – РИЗИКИ |
|
|
Як ми бачимо, є і слабкі сторони експерименту, проте ми впевнені, що будь-які слабкості можна перевести в сили, а ризики – в можливості.
Саме це і стане стратегічним плануванням нашої подальшої роботи в цьому напрямку.
(7 СЛАЙД) Дякуємо за участь!
Додаток
Завдання для динамічних груп
1 група
Визначте, будь ласка, сильні сторони (S) експерименту.
2 група
Визначте, будь ласка, слабкі сторони (W) експерименту.
3 група
Визначте, будь ласка, можливості (O) експерименту.
4 група
Визначте, будь ласка, ризики (T) експерименту.