Існують такі форми узгодження роботи вчителя і вихователя групи подовженого дня:усна й письмова взаємоінформація педагогів;участь у засіданнях методичних об´єднань і предметних комісій, педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях, розробка спільними зусиллями окремих тем;відвідування вчителями груп, допомога вихователю й учням у раціональній організації виконання домашніх завдань;допомога вихователя вчителеві в організації самостійної роботи учнів на уроках;ведення спеціальних зошитів взаємозв´язку в роботі між учителями і вихователями. Застосування цих форм приносить велику користь у піднесенні якості навчання учнів.
Учитель-класовод в процесі навчання одночасно навчає дітей раціональних прийомів самостійної роботи як в оволодінні теоретичним матеріалом, так і у виконанні практичних робіт. Вихователь безпосередньо не займається навчанням учнів, однак, здійснюючи керівництво їхньою самопідготовкою, продовжує роботу, почату вчителем на уроці.
Прагнучи встановити тісний контакт у спільній роботі, педагогам слід користуватися такими методами: відвідування уроків вихователем відвідування занять із самопідготовки вчителем особисті бесіди після уроків ведення щоденника взаємодіїведення спеціальних зошитів, у які вчитель вносить свої зауваження про окремих учнів, про важливі особливості в поведінці , а вихователь, у свою чергу, по закінченні навчання в школі записує в зошит зауваження про дітей під час роботи. Щоденник ведеться за певною формою.