Презентація з теми "Взаємодія роботи вчителя і вихователя" допоможе вам з виступом на будь-якому МО, а також для ознайомлення основних напрямків роботи
Взаємодія у роботі вчителя і вихователя Підготувала: Вихователь ГПДКлешніна. Марія Олегівна
Номер слайду 2
Цілеспрямованість і результативність навчально-виховного процесу залежить від того, наскільки узгоджено працюють учителі і вихователі.
Номер слайду 3
Завдяки спільній роботі :виробляються єдині вимоги до учнів, створюються умови для боротьби за високу якість навчання і виховання дитячого колективу, своєчасно надається допомога в роботі вчителів і вихователів визначаються педагогічно доцільні засоби впливу на дітей.
Номер слайду 4
Існують такі форми узгодження роботи вчителя і вихователя групи подовженого дня:усна й письмова взаємоінформація педагогів;участь у засіданнях методичних об´єднань і предметних комісій, педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях, розробка спільними зусиллями окремих тем;відвідування вчителями груп, допомога вихователю й учням у раціональній організації виконання домашніх завдань;допомога вихователя вчителеві в організації самостійної роботи учнів на уроках;ведення спеціальних зошитів взаємозв´язку в роботі між учителями і вихователями. Застосування цих форм приносить велику користь у піднесенні якості навчання учнів.
Номер слайду 5
Взаємодія між учителем і вихователем у школі з подовженим днем здійснюється в двох основних видах спільної діяльності: в навчальній - під час уроків і виконання учнями домашніх завдань в позанавчальній - у різних видах позакласноїта позашкільної діяльності.
Номер слайду 6
На початку навчального року вчителі й вихователі, переглядаючи програму, спільно визначають, яку роботу зможуть провести з учнями вихователі в позаурочний час, уточнюють зміст діяльності вихователя, спрямованої на піднесення якості знань учнів.
Номер слайду 7
Учитель-класовод в процесі навчання одночасно навчає дітей раціональних прийомів самостійної роботи як в оволодінні теоретичним матеріалом, так і у виконанні практичних робіт. Вихователь безпосередньо не займається навчанням учнів, однак, здійснюючи керівництво їхньою самопідготовкою, продовжує роботу, почату вчителем на уроці.
Номер слайду 8
Ведення щоденника дає змогу встановити контакт між учителем і вихователем, допомагає організувати і проконтролювати роботу учнів на уроці і в ході самопідготовки.
Номер слайду 9
Маючи достатню інформацію, вихователь, приміром, якщо не впевнений у тому, що матеріал добре засвоїли всі вихованці, попередньо проводить зі слабкими учнями відповідну індивідуальну або групову роботу, лише потім учні приступають до виконання домашніх завдань.
Номер слайду 10
Прагнучи встановити тісний контакт у спільній роботі, педагогам слід користуватися такими методами: відвідування уроків вихователем відвідування занять із самопідготовки вчителем особисті бесіди після уроків ведення щоденника взаємодіїведення спеціальних зошитів, у які вчитель вносить свої зауваження про окремих учнів, про важливі особливості в поведінці , а вихователь, у свою чергу, по закінченні навчання в школі записує в зошит зауваження про дітей під час роботи. Щоденник ведеться за певною формою.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Взаємодія вчителя і вихователя не обмежується часом, відведеним для уроків та занять із самопідготовки, а продовжується і в позанавчальній виховній роботі.
Номер слайду 13
Не порушуючи права учнів на самостійність, вихователь допомагає їм вибрати гурток, секцію з урахуванням здібностей і нахилів. Вихователі час від часу мають відвідувати заняття окремих гуртків, секцій, цікавитися успіхами своїх вихованців.
Номер слайду 14
Вчитель і вихователь повинні бути єдиним цілим, доповнюючи один одного, допомагаючи дитині реалізувати свій пізнавальний, творчий потенціал, навчитися із користю використовувати свій вільний час.