конспект групи продовженого дня

Про матеріал
ПЛАН КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГПД 1 кл 07.09 І. Збір учнів у групі 1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів). Тема. Я і мій клас. Мета: допомогти дітям зрозуміти важ¬ливість спілкування, сприяти дотри¬манню прав дитини в школі; навчити співпереживати, слухати; виховувати почуття поваги та взаємоповаги; уточнити уявлення дітей про ввічливість; учити оперувати ввічли¬вими мовними формами; виховувати бажання бути ввічливими, турботливими, чуй¬ними
Перегляд файлу

ПЛАН КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГПД

1 кл                07.09

І. Збір учнів у групі
1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).

Тема. Я і мій клас.

Мета: допомогти дітям зрозуміти важ­ливість спілкування, сприяти дотри­манню прав дитини в школі; навчити співпереживати, слухати; виховувати почуття поваги та взаємоповаги; уточнити уявлення дітей про ввічливість; учити оперувати ввічли­вими мовними формами; виховувати бажання бути ввічливими, турботливими, чуй­ними.

Форма проведення: бесіда з елементами гри

Хід заняття

І. Організаційний момент

1. Привітання

2. Емоційне налаштування

- Посміхніться спочатку до мене, потім поверніться до своїх товаришів за партою і посміхніться до них. Давайте один одному побажаємо гарного настрою та успіхів у навчанні.

3. Оголошення теми заняття. Робота з віршом.

- Щоб дізнатися про що ми будемо з вами говорити, вам потрібно уважно послухати вірш.

Наша школа - дружний клас!
Завжди об'єднує він нас.
Ми, як крапелька води,
Разом будемо завжди!
Допоможем, хто в біді.
Та пишаємось цим ми!

- Отже, діти ми з вами будемо говорити про одну велику шкільну родину – наш клас.

ІІ. Основна частина

1. Розповідь вчителя з читанням оповідання

У групі продовженого дня у нас присутні учні таких класів, як: 1-А, 1-Б класу, та є у нас учні інших класів. Але перш за все, Ви всі – учні. І тому якщо ми ходимо до однієї групи – то ми одна родина і один згуртований клас.  Вдома та в школі вас вчать, як правильно себе поводити, як ставитися до своїх однокласників і однолітків. Залог успішних відносин – це уміння слухати, співпереживати та співпрацювати. Це те, що необхідне кожному в спілкуванні з однолітками.

Вміння слухати, почуття довіри, поваги і відповідальності необхідні людині. Запам’ятайте: у ставленні одне до одного слід поводитись з іншими так, як би ви хотіли, щоб ставились до вас.

Послухайте оповідання В. Сухомлинського "Чому?"

Три тижні не був у школі Сергійко: хворів. Скучив за товаришами й за вчителькою. Радісний, збуджений, прийшов хлопчик до школи. Ось його парта, ось і товариші. Думалось йому: в очах товаришів побачить він радість і привітання. Та їхні очі були спокій­ні й незворушні...

- А ти виконав сьогодні завдання? — тільки й спитав сусіда по парті.

- Виконав,— тихо сказав Сергійко й заплакав.

2. Бесіда з учнями.

- З яким настроєм ішов Сергій до школи?

- Що він хотів побачити в очах товаришів?

- Чому заплакав хлопчик?

- Приємно відчувати настрій інших людей, а іноді навіть необхідно.

Зараз ми пограємо у гру, яка навчить нас розуміти почуття учнів без слів.

3. Гра «Емоції».

• Двоє учнів залишають клас.

 У той час, як вони за дверима, інші діти обирають якесь почуття, яке вони мають продемонструвати. Наприклад, щастя, злість, розчарування, захоплення, нудьга, самотність тощо.

 Діти, які були за дверима, повертаються, а присутні в класі розігрують обране почуття. Діти повинні відгадати його.

- Чи легко було відгадати зображене почуття?

- Як вам вдалось його відгадати?

- Чи це добре — знати, що відчувають люди навколо тебе?

- Чому?

- Що б сталось, якби ніхто не звер­тав уваги на почуття іншого?

- Уміння співпереживати — це складова частина людських стосунків.

4. Гра «Чарівний м’яч».

- Проведемо гру «Чарівний м’ячик». Коли візьмемо до руки м’яч, ми почуваємося добре і навколо нас ми бачимо тільки гарне. Ви будете передавати м’яч з рук у руки, розповідати при цьому, що бачите гарного в тих людях, які поруч із вами.

5. Гра  «Ми - ввічливі діти»

- Пограємо в гру «Ми — ввічливі діти». Вам потрібно буде вставити ввічливі слова в текст.

Мама послала Оленку до тітки Галі за книжкою. Оленка подзвонила у две­рі, зайшла в квартиру і сказала... Тітка Галя саме відпочивала, дівчинці стало незручно, і вона промовила...

Тьотя Галя дала дівчинці книжку. Оленка сказала... і пішла додому.

- Потрібно бути ввічливим не лише в словах, а й у тоні, жестах, діях.

Якщо ввічливі слова сказані грубим голосом, вони перестають бути ввіч­ливими.

Культурна людина завжди вітається і прощається, адже не відповісти на привітання неввічливо.

6. Гра «Ласкаві імена»

- Ваше завдання назвати на першу букву імені свого товариша ласкаве та добре слово. Наприклад: Таня – турботлива, тендітна. Данилко – добрий. Якщо на першу літеру імені не знаходимо ласкаве слово, то на другу літеру.

7. Створення проблемної ситуації

- Поміркуємо над такими запитаннями

- Яким треба бути щоб мати багато друзів?

- Які слова треба говорити щоб нас вважали ввічливим та вихованим класом?

ІІІ. Заключна частина

1. Підсумкова бесіда

- Давайте з вами пригадаємо.

- Що таке клас?

- Хто такі ввічливі люди?

- Що потрібно зробити, щоб мати багато товаришів?

ВИГОТОВЛЕННЯ ЕМБЛЕМИ КЛАСУ

- Діти, ви бачили як багато приміщень у нашій школі, а двері до класних кімнат такі схожі одна на одну. Пропоную вам придумати емблему нашої класної кімнати. Який символ ви можете запропонувати для нашої емблеми?

 

 

 


 

 

ІГРИ НА МАЙДАНЧИКУ

Рухливі ігри:

«Кот і миші»

«Хованки»

«Футбол»

«Наздожени»

«Колдунчики»

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мосийчук Альона
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
3239
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку