Поспішаю побажати доброго ранку тобі!Нехай він почнеться з лагідної посмішки і прекрасного настрою, чудової ідеї і яскравого натхнення.
Номер слайду 2
Учитель, лікар чи геолог,письменник, слюсар чи кресляр – всі називають головноюодну професію – школяр!А ти яку професію вважаєш головною?
Номер слайду 3
Вправа 1 Спиши подані словосполучення, опустивши дужки. Зразок. Розмовляти з ( мати), спостерігати за (тінь), дорожити (честь). Дивитися з (любов), поділитися (радість), милуватися (блакить). Вживання правильних відмінкових закінчень іменників в однині та множиніРозмовляти з матір'ю, спостерігати за тінню, дорожити честю.
Вправа 3 Спиши речення, поставивши слова, що у дужках, у правильній формі. У школі Наталя подружилася з веселою (Марія), старанною (Оксана) і скромною (Оля). Зразок. У школі Наталя подружилася з веселою Марією, старанною Оксаною і скромною Олею. Бабуся пригостила онука гарячим (чай), запашним (мед) і свіжим (калач).
Номер слайду 6
Вправа 4 Склади і запиши речення з кожним словосполученням, поставивши їх у давальному відмінку. Дядько Сергій, дід Іван. Зразок. Дядькові Сергію діти подарували вишиванку. Діду Іванові сподобалось рибалити з внуком. Дідусь Андрій, брат Степан.
Номер слайду 7
Розрізняй!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Українською. Російською. По горах. По горам. По морях. По морям. По озерах. По озерам. По берегах. По берегам. Троє учнів записали речення по – різному, хто з них помилився?По дорогах снували автомобілі різних марок. По дорогам снували автомобілі різних марок. Дорогами снували автомобілі різних марок.2 Випиши в зошит речення без помилок. По полях розгулювала хуртовина. По полям розгулювала хуртовина. Полями розгулювала хуртовина.