Візитна картка. Цимбаленко Олена Максимівна учитель хімії та біології Освіта: повна вища. Донецький національний університет, 1985 рік. Педагогічний стаж – 36років,Спеціаліст вищої категорії,«учитель-методист». 2 Педагогічне кредо: перебуваючи поруч з учнем , допомогти йому, направити на шлях творчості.
Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей. Технологія передбачає:інтелектуальний, соціальний і духовний розвиток особистості дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, стану здоров'я, потреб суспільства; оптимальну реалізацію цілісного розвивального впливу навчання, виховання та освіти на особистість учня; мобілізацію психічних ресурсів особистості, спрямовану на інтенсивний саморозвиток, що водночас забезпечуватиме і повну самореалізацію, творчу налаштованість. 7
Мета технології:максимальний розвиток особистості дитини з високим рівнем здібностей в одній чи декількох сферах з урахуванням її індивідуальних особливостей. Забезпечити умови для самореалізацїї особистості, використовуючи сучасні технології навчання та виховання. Спрямувати роботу з батьками на виявлен-ня та розвиток здібностей їхньої дитини. Скоординувати роботу фахівців, викладачів щодо надання кожному учневі індивідуальних рекомендацій, створення індивідуальних освітніх маршрутівздібних дітей. Завдання технології:8
Опис технології:Індивідуальний освітній маршрутсприяє самовизначенню учня в тій чи іншій предметній областідопомагає учневі скласти проект свого освітнього шляху у вибраній області; показати перспективи розвитку даної предметної області1подає проблемність предметної області, різні підходи і точки зору з їх подальшим обговореннямстворює умови для організації навчально-дослідницької діяльності з урахуванням індивідуальних інтересів розширює освітній простір учня профільного або допрофільного класудопомагає учневі оволодіти технікою самоорганізації, необхідною для реалізації свого освітнього рівня23456
Головні переваги:Індивідуальний супровід:уможливлює саморозвиток та самореалізацію дитини; сприяє не тільки просуванню учня в одній галузі, а й підсиленню інтересу до вивчення інших предметів; допомагає розвивати пізнавальну активність, нестандартність мислення, наполегливість, активну життєву позицію в соціальному середовищі; виявляє талановитих, обдарованих дітей;допомагає завчасно виявити конкретні нахили, уподобання, зумовлені природними здібностями; дає можливість дитині знайти себе і своє творче призначення.
Напрямки роботи з батьками учнів. Покращення психологічногоклімату в родиніза рахунок усвідомлення батьками своєї ролі щодо підтримки виявлення та розвитку творчих здібностей дітейщодо проблематики життєдіяльності дітей з нестандартним рівнем розвитку здібностейІнформування батьківна отримання дитиною творчого досвіду вибору і прийняття рішень у повсякденних життєвих ситуаціях, що пов’язані з її здоров’ям, навчанням, дозвіллям, взаємовідносинамиу виробленні виховної стратегії всебічного сприяння їхньої позитивної самореалізаціїОрієнтування батьків. Допомога батькамr
Пилипець Кирило Результативність.2016-2017 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус».2017-2018 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус», призер ІІІ етапу хімічної олімпіади, учасник ІV етапу хімічної олімпіади2019-2020 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус».2020-2021 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус», призер ІІІ етапу хімічної олімпіади