Презентація Web – вітрина «Поруч з генієм»

Про матеріал
Опис досвіду «Система роботи педагога з обдарованими учнями».Описано технологію психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей, ознаки обдарованого учня,завдання педагога,психодіагностика обдарованості,напрямки роботи з обдарованою дитиною.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Опис досвіду «Система роботи педагога з обдарованими учнями»Web – вітрина «Поруч з генієм»Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 вул.. Фестивальна, 6, м. Білозерське, Донецької області, Україна, 85013 8-(06277)3-22-42, e-mail: dobropolie18@gmail.com

Номер слайду 2

Візитна картка. Цимбаленко Олена Максимівна учитель хімії та біології Освіта: повна вища. Донецький національний університет, 1985 рік. Педагогічний стаж – 36років,Спеціаліст вищої категорії,«учитель-методист». 2 Педагогічне кредо: перебуваючи поруч з учнем , допомогти йому, направити на шлях творчості.

Номер слайду 3

Завдання педагога:3 Виявити обдарованих дітей. Створити умови, за яких схильність дітей до нового, нестандартного можуть набути розвитку. Допомогти та підтримати. Заохочувати до самостійної та спільної діяльностіРозвивати навички самоосвіти. Створити ситуацію успіху

Номер слайду 4

Ознаки обдарованого учня : Наявність особистої думкиІнтелектуальна незалежність Потреба мати свій «Я-образ» Оригінальність Широта інтересів Вимогливість до себе Прагнення самостійно долати труднощі Самоактуалізаця,самоствердження 4

Номер слайду 5

Психодіагностика обдарованостіПошукобдарованих дітей5

Номер слайду 6

Психодіагностика обдарованості Визначення напрямків сфер обдарованості дітей6

Номер слайду 7

Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей. Технологія передбачає:інтелектуальний, соціальний і духовний розвиток особистості дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, стану здоров'я, потреб суспільства; оптимальну реалізацію цілісного розвивального впливу навчання, виховання та освіти на особистість учня; мобілізацію психічних ресурсів особистості, спрямовану на інтенсивний саморозвиток, що водночас забезпечуватиме і повну самореалізацію, творчу налаштованість. 7

Номер слайду 8

Мета технології:максимальний розвиток особистості дитини з високим рівнем здібностей в одній чи декількох сферах з урахуванням її індивідуальних особливостей. Забезпечити умови для самореалізацїї особистості, використовуючи сучасні технології навчання та виховання. Спрямувати роботу з батьками на виявлен-ня та розвиток здібностей їхньої дитини. Скоординувати роботу фахівців, викладачів щодо надання кожному учневі індивідуальних рекомендацій, створення індивідуальних освітніх маршрутівздібних дітей. Завдання технології:8

Номер слайду 9

Напрямки роботи: Індивідуальні заняття Дистанційне навчання Групові заняття1239

Номер слайду 10

Використання елементів дистанційного навчання в роботі з обдарованими. Сайт учителя. Діалог в соціальних мережах. Створення Інтернет - пакетів

Номер слайду 11

Методи та прийоми роботи з обдарованими учнями. ТРКМДослідницький методІнтерактивнітехнологіїПроблемно-пошуковий метод. ПроектнітехнологіїІКТ технології11

Номер слайду 12

Методи роботи з обдарованими дітьми12Інтерактивні технологіїДослідницький метод

Номер слайду 13

Опис технології:Індивідуальний освітній маршрутсприяє самовизначенню учня в тій чи іншій предметній областідопомагає учневі скласти проект свого освітнього шляху у вибраній області; показати перспективи розвитку даної предметної області1подає проблемність предметної області, різні підходи і точки зору з їх подальшим обговореннямстворює умови для організації навчально-дослідницької діяльності з урахуванням індивідуальних інтересів розширює освітній простір учня профільного або допрофільного класудопомагає учневі оволодіти технікою самоорганізації, необхідною для реалізації свого освітнього рівня23456

Номер слайду 14

Головні переваги:Індивідуальний супровід:уможливлює саморозвиток та самореалізацію дитини; сприяє не тільки просуванню учня в одній галузі, а й підсиленню інтересу до вивчення інших предметів; допомагає розвивати пізнавальну активність, нестандартність мислення, наполегливість, активну життєву позицію в соціальному середовищі; виявляє талановитих, обдарованих дітей;допомагає завчасно виявити конкретні нахили, уподобання, зумовлені природними здібностями; дає можливість дитині знайти себе і своє творче призначення.

Номер слайду 15

Напрямки роботи з батьками учнів. Покращення психологічногоклімату в родиніза рахунок усвідомлення батьками своєї ролі щодо підтримки виявлення та розвитку творчих здібностей дітейщодо проблематики життєдіяльності дітей з нестандартним рівнем розвитку здібностейІнформування батьківна отримання дитиною творчого досвіду вибору і прийняття рішень у повсякденних життєвих ситуаціях, що пов’язані з її здоров’ям, навчанням, дозвіллям, взаємовідносинамиу виробленні виховної стратегії всебічного сприяння їхньої позитивної самореалізаціїОрієнтування батьків. Допомога батькамr

Номер слайду 16

Пилипець Кирило Результативність.2016-2017 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус».2017-2018 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус», призер ІІІ етапу хімічної олімпіади, учасник ІV етапу хімічної олімпіади2019-2020 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус».2020-2021 н.р.-І місце в ІІ етапі олімпіади з хімії, призер Всеукраїнської олімпіади «Олімпус», призер ІІІ етапу хімічної олімпіади

Номер слайду 17

Результативність

pptx
Додано
27 липня 2022
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку