Поданий матеріал допоможе зясувати чому?:
.1. Розібратися, що ж найцінніше, людині дуже складно.
2. Радість від задоволення матеріальних потреб недовготривала.
3. До матеріального світу у нас інше ставлення, ніж до духовного.
4. Без людей весь матеріальний світ не має ніякого сенсу.
5. Цінності бувають різними, але найвищою цінністю є життя людини.
6. Життя пов'язане з поведінкою людини, залежить від спрямованості її потреб.
7. Матеріальні потреби — первинні.
8. Духовні потреби — це найвищі потреби людини.
9. Життя розвивається завдяки тому, що людина намагається задовольнити свої духовні потреби.
10. Власне життя треба спрямувати на добро.
Я - людина 1. Розібратися, що ж найцінніше, іноді людині дуже складно. 2. Радість від задоволення матеріальних потреб недовготривала. 3. До матеріального світу у нас інше ставлення, ніж до духовного. 4. Без людей весь матеріальний світ не має ніякого сенсу. 5. Цінності бувають різними, але найвищою цінністю є життя людини. 6. Життя пов'язане з поведінкою людини, залежить від спрямованості її потреб. 7. Матеріальні потреби — первинні. 8. Духовні потреби — це найвищі потреби людини. 9. Життя розвивається завдяки тому, що людина намагається задовольнити свої духовні потреби. 10. Власне життя треба спрямувати на добро.
Скажіть, будь ласка, чи є сенс в житті «речей», коли немає людини? Коли речі самі ходять до магазину, самі себе приміряють, і їм ніхто не заважає? Речі самі по собі нічого не варті. Вони мають цінність, оскільки потрібні людині. Без людей весь матеріальний світ не має ніякого сенсу. Учні записують: «Людське життя як найвища цінність у сучасному світі».
Займи позицію Для аналізу запропонованих ситуацій використовуємо методику «незакінченого оповідання». Дві подружки прийшли на концерт. їм батьки подарували білети на свято. До початку концерту залишалося сорок хвилин. І дівчата вирішили прогулятися парком та поїсти морозива. Коли вони стояли в черзі за морозивом, побачили дівчинку Іру, яка з ними вчилася до п'ятого класу. Перша подружка Маринка подумала, що дівчинка теж прийшла на концерт, бо вона знала, що Іринка захоплювалася музикою, гарно співала. Вона навіть навчалася в музичній школі. А потім вони продали свою велику квартиру, дівчинка перестала спочатку ходити до музичної школи, потім сім'я кудись переїхала... А ще Маринка пам'ятала, що Іринка мріяла послухати цього співака, бо він був для неї улюбленим. Друга подружка Оксана її теж побачила. — Привіт,— сказала вона. — Привіт,— відповіла Іринка. — Ти теж йдеш на концерт? Іринка нічого не відповіла, опустила голову і пішла...
Вправа «Акваріум» Сформулюйте правила, за якими має будуватися «щаслива сім'я». Допоможе у виконанні завдання пам'ятка, в якій слід заповнити пропуски. Однією з найважливіших умов міцної сім'ї_________________, уміння_________________один одному, взаємна_______________. Багато говорять про взаємодопомогу, про розподіл обов'язків. Пригадайте, будь-ласка, як розподіляються обов'язки у вашій сім'ї.
Іспанський класик Мігель де Унамуно помітив: «Усяка жива людина носить у собі сім чеснот і сім протилежних їм смертних гріхів: вона зарозуміла і боязка, обжерлива і помірна, похітлива і цнотлива, заздрісна і милосердна, скупа і щедра, ледача і старанна, гнівна і терпляча. І вона може витягти із себе самого рівною мірою тирана і раба, злочинця і святого, Каїна й Авеля».
Історична довідка Привітання має досить цікаву і давню історію. Історики вважають, що в часи, коли люди не вміли говорити, вони під час зустрічі один з одним щось буркотіли. Можна уявити, що мисливці на момент вітання, піднімали спис або кам'яну сокиру. Єгиптяни вітались, коли будували піраміди, китайці - коли зводили Великий мур. Раби вітали своїх господарів, лицарі - дам, інших лицарів, короля. При цьому співрозмовники використовували готові словесні штампи, кліше або формули.