Цифрова ідентичність Цифрова ідентичність - сукупність інформації, яка відображає унікальність особи чи групи людей в Інтернеті. Цифрова ідентичність часто простежується із цифрового сліду, який людина залишає в Інтернеті. Це дані про відвідування сторінок, сайтів, електронні листи, записи, фотографії, відео. Навіть якщо ти видалиш свій профіль із соціальних мереж або електронну скриньку, все, що колись розміщувалося в Інтернеті, продовжить там своє існування. Тому перш ніж публікувати щось в Інтернеті, варто подумати про наслідки.
Соціальні мережі Соціальна мережа - віртуальна спільнота користувачів, що об’єднані за спільними інтересами на базі одного сайту. Соціальні мережі спеціалізуються на різних потребах й інтересах людей. У більшості користувачів є реєстрації у 2-3 соціальних мережах. Найпопулярніші у світі соціальні мережі: Фейсбук, Інстаграм, Твіттер, Лінкдін. Також неймовірно активно розвивається соціальна відеомережа Tiк Toк.
Безпека в Інтернеті У світі Інтернету існує проблема, як забезпечити приватність захист особистої інформації. Приватність є правом людини й охороняється законом. Це право передбачає, що ніхто не може збирати та поширювати інформацію про наше приватне життя. Особиста інформація, якою ми не хочемо ділитися, не має розголошуватися. Проте, якщо ваш профіль та інформація на ньому недостатньо захищені, то виникає ризик доступу до неї інших людей, які можуть використати її без дозволу.
Правила безпечної поведінки в мережі1. Нікому не надавай особисту інформацію: домашню адресу, номери телефонів, робочу адресубатьків, адресу школи тощо.2. Не погоджуйся на зустріч із людиною, з якою ти познайомився/познайомилася в Інтернеті.3. Не посилай свої фотографії чи іншу інформацію незнайомим людям.4. Не відповідай на грубі листи.5. Не давай нікому свої паролі.6. Не роби протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.7. Не шкодь і не заважай іншим користувачам.8. У будь-якій незрозумілій ситуації звернися до дорослих.
Правила безпечної поведінки в мережіДля перевірки інформації спробуй знайти відповіді на запитання:1. Хто поширив інформацію? Чи ця інформація на сайті, чи в соцмережі, чи надіслана в телеграм, месенджер тощо і хто її поширив? Чи варто довіряти джерелу поширення?2. Для чого її поширили?3. Що пишуть про це інші джерела?4. Які емоції викликає інформація? До чого вона закликає?