Наука – отримання, накопичення нових знань про навколишній світ.
Номер слайду 8
Пригадуємо
Номер слайду 9
Робота з підручником!с.4-5
Номер слайду 10
За фото ознайомтеся, як виглядало давнє письмо. Порівняйте із сучасним.
Номер слайду 11
Пригадайте та назвіть важливі винаходи давніх людей
Номер слайду 12
Усі науки поділяють на 2 групи:
Номер слайду 13
Які науки вам більш цікаві?Що вам хотілося б відкрити або винайти?
Номер слайду 14
Щоб бути науковцем потрібно:бути уважним і спостережливим;ставити запитання;робити припущення;проводити експерименти;знаходити відповіді на запитання.
Номер слайду 15
Наукове відкриття – встановлення невідомих раніше закономірностей, властивостей та явищ навколишнього світу.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Пригадайте, де вчені проводять дослідження!с.6
Номер слайду 18
Розгляньте зображене обладнання і поясніть, з якою метою його використовують
Номер слайду 19
Чому так кажуть?
Номер слайду 20
Робота в зошитах. Комп'ютер, парова машина, колесо, телефон, друкарський верстат, пральна машина, кулькова ручка, радіо, автомобіль.22 °С38 °СВода в другій склянці нагрілася під дією прямих сонячних променів.
Номер слайду 21
{721 C9 EE6-6743-4764-BD8 B-351 D7885 CD0 E}Що потрібно дослідити. Метод дослідження. Прилади і інструменти. Які предмети притягує магніт. Яку температуру має лід. Яка форма сніжинок. Як розвивається рослина з насіниниекспериментвимірюванняобстеженняспостереженнямагніттермометрмікроскоп, лупалінійка, блокнот, ручка
Номер слайду 22
«Винаходи людства»
Номер слайду 23
«Дитячі винаходи, які стали відомими на весь світ»
Номер слайду 24
Домашнє завдання: Прочитати с. 4-7 Друк. зошит №4 с. 4