Презентація "Як працюють історики"

Про матеріал
Підручник: Щупак І. Я. Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак, І. О. Піскарьова, О. В. Бурлака. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 192 с. : іл.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як працюють історики. Запиши в зошит число, тему уроку

Номер слайду 2

План уроку. Кого називають «Батьком історії».Історичні дослідження. Запиши в зошит план уроку

Номер слайду 3

Пригадаємо…

Номер слайду 4

Пригадаємо…

Номер слайду 5

Прийом «Кластер» Приклад кластеру. Як справжній історик «пише історію» (с. 132)Спробуй ліквідувати пропуски

Номер слайду 6

Прийом «Кластер» Приклад кластеру. Як справжній історик «пише історію» (с. 132)Ретельний аналіз. Відокремлення фактів від легенд. Порівняння джерел. Детальний опис. Перемалюй кластер у зошит

Номер слайду 7

Кого називають «Батьком історії»Геродот (484 – 425 рр. до н.е.)Перегляньте відео за посиланням та спробуйте відповісти на запитання (усно):https://www.youtube.com/watch?v=zb. Lvzn. E1opo&list=PLi. W5 KBAe_Wjpwy1 O8v. XDj9 PLr1uz. Ph_FI&index=2&t=111s. Де народився Геродот?Які методи використовував учений для опису подій?Яким війнам Геродот найбільше приділив уваги у своїй роботі?Назвіть звання, яке отримав Геродот від ученого Цицерона. В зошиті намалюй стрічку часу та визнач, скільки років прожив Геродот

Номер слайду 8

Робота з підручником: історична карта та історичний документ. Саме Геродот є першим дослідником українських земель. З якою метою Геродот взявся за написання історії (с. 132 - 133)?Хто здійснив військовий похід проти скіфів? (с. 132)Які племена скіфів проживали на території України? (с. 133 - карта)Як скіфам вдалося змусити вороже військо відступити? (с. 132 - 133)Усно працюємо та шукаємо відповіді на зазначених сторінках підручника

Номер слайду 9

Історичне дослідження. Збір відомостей про події минулого. Толерантність. Вивчення різних сторін життя людей. В зошиті доповнюємо самостійно кластер «Історичне дослідження» (с. 134 - 135)

Номер слайду 10

*Діємо практично! Спробуйте (за бажанням - письмово) укласти повідомлення про історичний факт або явище, використовуючи (с. 135)https://www.youtube.com/watch?v=z. Tp3g. Kh. Sh. Uc. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео. Ті учні, що виконують завдання письмово, надсилають свої роботи на e- mail вчителя

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Прочитати § 24 Повторити нові поняття: історичні дослідження, історичний образ, толерантність. Опрацюйте усно рубрику «Знаю й розумію»* Творче завдання – повідомлення про історичний факт або явище (дивись попередній слайд)**Завдання «Мислю творчо» с. 136 – починаємо складати в зошиті «Шкалу часу «Дослідження історії»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Волкова Вікторія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Більченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Заболотна Юлія Владиславівна
    Нічого зайвого для сприйняття п'ятикласниками.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
5412
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку