Гра „Відшукай антонім”Стара газета — ... (черствий хліб);говіркий хлопець — ... (ранкові вісті); близька дорога — ... (легка ноша); вільний костюм — ... (жартівлива розмова); багатолюдна площа — ... (сумний настрій); серйозна розмова—... (тісний костюм); тяжка ноша — ... (далека дорога);радісний настрій — ... (пуста площа);вечірні вісті — ... (мовчазний хлопець);морозний день — ... (корисні звички); шкідливі звички — ... (спекотний день);свіжий хліб — ... (гарячий напій); холодний напій — ... (свіжа газета);
життєпис. Народився 18 квітня 1937року у с. Хрестителеве на Черкащині.1955 року вступив до Одеського інституту харчової і холодильної промисловості. За два роки перевівся до Одеського політехнічного інституту.1973 року вступив на дворічні Вищі літературні курси в Москві. Працював в Одеському обласному телерадіокомітеті, газеті “Одеські вісті”. Живе і працює в Одесі.
Це цікаво!! - “...Історія здавна вабила В. Рутківського. У школі навіть очолював археологічний гурток, який брав участь у розкопках найдавнішого поселення України в околицях рідного села. Його манить те, що досі залишається невідомим: чому Іллю Муромця (а в історичній літературі вживається і Муровець), який похований у Києво-Печерській Лаврі, повністю собі «привласнила» Росія? …” …Про творчість В. Рутківського український читач дізнався зовсім нещодавно, хоча його творчий стаж – більше ніж півстоліття. У 2010 році роман письменника „Джури-характерники” став переможцем книжкового рейтингу від „Літакценту”, а роман “Джури козака Швайки” та повість “Потерчата” були відзначені „Книжкою року-2009” та Бі-Бі-Сі. Починаючи як поет, пан Володимир став дитячим письменником, якого, до речі, радо прийняла Москва, а українські видавництва натомість відкинули…”
2.читання твору учнями3. Аналіз змісту твору— Хто є головними персонажами твору?— Де відбуваються події, описані в творі?— Яка була погода?— У яку гру запропонувала пограти Ганнуся?— Чому саме в цю гру?— Чи відразу Костя погодився грати із нею?— Які аргументи приводила дівчинка?— Як довго тривала гра?
Гра „Дочитай речення”Знайдіть і дочитайте речення. Позначте цифрами послідовність подій у тексті.• „ А на луках .звісно, корови...” • „Здається, ніякого чесного слова...” • „А ще я мовчав тому, що не міг відвести погляду...” • „Може, трохи пізніше? — запропонував я і з сумом згадав свою затишну кімнату...” • „Я навіть фарбою червоною залився...” • „Я ледве не підстрибнув...” • „І гарно вийшло, якби не та обставина, що таких великих...”