Дана презентація створена до уроку української мови в другому класі для шкіл з російською мовою навчання за підручником Хорошковської. Також може бути використана на будь-якому уроці під час ознайомлення зі свійськими тваринами.
Ла-ла-лабігли край селалі-лі-ліконики малі.Іл-іл-іла за ними вілля-ля-ляі одне теля.
ВАКОРО
БАКАСО
ЗАКО
КАКІШ
КАБІЛ
НЯСВИ
ЦЯВІВ
Здавна людям помагає, Довгий хвіст і гриву має, Любить сіно пожувати, «І-го-го!» — ірже завзято, Бо не відає про лінь, Як працює в полі…
В нього лапи й дзьоб червоні, Не годуй його з долоні. Дуже гучно заґелґоче, І тебе вщипнути схоче
Будить будильник нас кожного ранку, Він кукурікає гучно на ґанку. Всі прокидаються, сонце встає – На кожнім подвір’ї будильник цей є.
ЯК ТВАРИНИ СТАЛИ СВІЙСЬКИМИ
ПО-ПРО-СИ-ЛИО-ХО-РО-НЯ-ТИВІД-ПО-ВІ-ЛАЗА-СО-КО-ТА-ЛАПРА-ЦЮ-ВА-ТИСПИ-ТА-ЛАО-ЗВАВ-СЯ
ХТО У КОГОУ КОНЯ – У КОРОВИ –У КІШКИ –У КУРКИ –У ВІВЦІ –У СОБАКИ –У СВИНІУ КОЗИ -
ОДИН - БАГАТОКІТСВИНЯКОРОВАКІНЬВІВЦЯСОБАКА
ВІДГАДАЙ ЗА ОПИСОМРОГИ, МОЛОКО, ВЕСЬ ЧАС ЖУЄ. ЩЕТИНА, САЛЬЦЕ, П’ЯТАЧОК. ВУСА, ХВІСТ, ШЕРСТЬ.
Вправа “Незакінчене речення””На уроці я зрозумів…”“На уроці я дізнався…”“На уроці я навчився…”
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект