Презентація "Як збирали урожай колись і тепер"

Про матеріал
Презентація до уроку ЯДС 3клас "Як збирали урожай колись і тепер"., яка містить ігри, таблиці, схеми та інше.Може бути використана вчителем під час вивчення даної теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я досліджую світ 3 клас Тема: Як збирали урожай колись і тепер?

Номер слайду 2

Мета: закріпити знання дітей про злаки, продукти харчування, що з них виготовляють, познайомити зі способами збирання урожаю колись і тепер, місцями зберігання зерна в різні часи; вчити отримувати інформацію з живопису, фото, інфографіки; вчити порівнювати й фіксувати результати порівняння в таблиці, складати розповідь за допомогою порівняльної таблиці, працювати зі схемами.

Номер слайду 3

Робота з цеглинками LEGO«Що виготовляють із злаків?»назва злакових культур (рослин) – зелена цеглинканазва хлібобулочних виробів – червона цеглинканазви макаронних виробів – синя цеглинка. Що виготовляють із злаків.pptx

Номер слайду 4

Складіть схему « Готовий продукт »Рослинасировинапродукт

Номер слайду 5

Гра «Об’єднай за групами»Група«Вівсяночка»Група «Ячменик»Група «Житечко»Група «Кукурудзонька»Група «Пшениченька»

Номер слайду 6

Проблемне питання: - Як ви думаєте, чи однаковою була праця на полі, в сільському господарстві тепер і колись?

Номер слайду 7

Микола Пимоненко, «Жнива в Україні», 1896 рік

Номер слайду 8

Етапи збирання урожаю«Як збирали урожай колись і тепер?»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Колись1. Косили косами, жали серпами трохи вище від рівня землі2. Жінки й діти збирали скошені рослини та в’язали у снопи3. Снопи звозили на токи для висушування4. Молотили дерев’яними ціпами5. Зерно віяли, щоб відділити від полови{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тепер1.2. 3. 4. 5.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Сучасні зерносховища

Номер слайду 16

Етапи збирання урожаю«Як збирали урожай колись і тепер?»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Колись1. Косили косами, жали серпами трохи вище від рівня землі2. Жінки й діти збирали скошені рослини та в’язали у снопи3. Снопи звозили на токи для висушування4. Молотили дерев’яними ціпами5. Зерно віяли, щоб відділити від полови{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тепер1. Жатка зрізає рослину по самій землі2. Рослинна маса потрапляє всередину рослини. Там за допомогою молотильного пристрою та потужного потоку повітря зерно відділяється від соломи і полови.3. Зерно надходить до зернового бункера комбайна.4. Чисте зерно далі надходить до кузова автомобіля чи причепа5. Відвозять для зберігання на сушарки та елеватори.

Номер слайду 17

Складання хмари слів

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Рефлексія «Рюкзак»Наповніть символічний рюкзак враженнями за урок, побажаннями: Я навчив(ла)ся…….. Я запам’ятав(ла)……Мені дуже сподобалось……Хочу подякувати……..

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
7 лютого
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку